Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Presenteras och inte presenteras under "Mina inlägg"

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 September 2012 - 18:30

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Har försökt söka i forumet men blir inte klok på sökresultaten...

Ibland gör man kanske en kommentar i en tråd som man inte följer dagligen, tex har jag lagt upp någon bild i "Dagens bild:xxxxxxx". Men jag är inte intresserad av att den ideligen skall hamna överst under "Mina inlägg". Finns det något sätt att "avbryta prenumerationen" på dessa? Jag har alltså inte valt att prenumerera på dessa.

Postad 09 December 2012 - 15:45

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Är det Någon som har ett svar till min fråga? Tycker det är störande att trådar man inte längre är aktiv i dyker upp överst i listan med jämna mellanrum.

Snälla, finns det något sätt att bli av med trådar man inte längre är intresserad av? Det handlar alltså inte om trådar man prenumererar på utan trådar man någon gång skrivit i.

Postad 09 December 2012 - 15:52

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0
Är väl bara att gå in under mina prenumerationer, markera de du vill ta bort ( visa redigeringsinställningar) och tryck avbryt prenumeration.

Som denna tråd, jag skriver i den och jag kommer av ngn anledning prenumerera på den fast jag inte valt det själv.

Eller missförstår jag dig?

/Fredrik

Redigerat av porch123, 09 December 2012 - 15:52.

Postad 09 December 2012 - 16:06

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Det är det som är saken, du prenumererar inte på denna tråd när du skrivit i den, det måste du klicka själv längst upp på sidan.

Om du istället går på ditt användarnamn och sedan klickar "Mina inlägg" kommer samtliga trådar du skrivit i att presenteras, vilket är betydligt fler än vad som ligger under "Mina prenumerationer". Det är där jag vill få bort de forumtrådar jag inte längre är intresserad av.

Postad 23 September 2013 - 17:40

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Över ett år sedan jag skapade denna tråd, men fortfarande inte fått något svar. Går det att avsluta bevakningen på trådar man skrivit i eller?

Postad 02 October 2013 - 10:21

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0
Hej Takeo,

Det känns som att du blandar ihop begrepp lite här.

Prenumerationer (https://www.minhembi...rch&do=followed)
* Här ser du alla trådar du prenumererar på. Som standard så prenumererar du på alla trådar du svarar i (Du kan ändra denna inställning här: https://www.minhembi...a=notifications - se "Följ automatiskt trådar jag svarar i").
* Du kan avsluta en prenumeration genom att klicka på "Visa redigeringsinställningar", markera de du vill avsluta och sedan längst ner på sidan välja "Sluta prenumerera".

Mina trådar
* Visar alla trådar du har skrivit i, varken mer eller mindre. Det finns alltså ingen prenumeration här, och därmed kan du inte ta bort prenumerationen. (Detta är ett antagande då jag inte kollat upp exakt vad den gör, men det finns ju inget som indikerar att den gör något annat).

----------------

Jag tycker det låter som att du vill sätta igång så att den automatiskt prenumererar på trådar du svarar i (om det nu är avstängt) och att du sen istället för att använda "Mina inlägg" använder "Mina prenuerationer". Där kan du sen ta bort prenumerationer från trådar som du inte är intresserad av.

Postad 04 November 2013 - 00:47

Unregistered4085fea2
  • Unregistered4085fea2
  • Forumräv

• 645 inlägg
  • 0

Är det Någon som har ett svar till min fråga? Tycker det är störande att trådar man inte längre är aktiv i dyker upp överst i listan med jämna mellanrum.

Snälla, finns det något sätt att bli av med trådar man inte längre är intresserad av? Det handlar alltså inte om trådar man prenumererar på utan trådar man någon gång skrivit i.

Ja du har du försökt att avregistrera dig från detta forum.

Postad 13 November 2013 - 21:58

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Ah, nu trillade polletten ner :)

Jag trodde i min enfald att "Mina prenumerationer" var sådant man manuellt klickade i för trådar man vill följa utöver de man skriver i. Och att man sedan använde "Mina inlägg" för att följa trådar man varit delaktig i. Det finns ju ibland tillfällen då man enbart vill skriva en enkel kommentar utan att sedan följa trådarna i all evighet.

Men då är jag iaf med på hur man fått det är tänkt att vara.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.