Postad 16 September 2012 - 17:02
Jag föreslår att du testar EA sports hockey league och återkommer med en ny recension. Tyvärr har EA gjort en massa tuners så nu känns det inte längre som samma spel som pre releasen.
Postad 16 September 2012 - 20:17
De kommer ju antagligen att fortsätta justera spelet långt framöver så jag kan inte uppdatera recensionen kontinuerligt utan det får ju bli en recension om hur det var när det släpptes.Jag föreslår att du testar EA sports hockey league och återkommer med en ny recension. Tyvärr har EA gjort en massa tuners så nu känns det inte längre som samma spel som pre releasen.
Det är både bra och dåligt att utvecklarna kan patcha spelen numera även på konsol. Förr i tiden fick man ju det man fick när man köpte spelet, nu kan de sabba vissa spel - se Top Spin 4. Å andra sidan blir andra bättre så det är ett tveeggat svärd.
Postad 17 September 2012 - 10:47
Jag och en polare kom på ett sätt att göra mål på nästan varje gång igårkväll, visserligen kräver det ett bra spel mellan varandra, men det går iaf ut på att komma så nära mål som möjligt och skjuta i fel hörn för målvakten, det är nästan mer effektivt än vad direktskotten var tidigare.
Postad 17 September 2012 - 11:07
vänd ryggen till målis så är det inte så jättesvårt att göra mål heller. jag har själv inte fått kläm på det, men min lillebror gör det hela tiden, vilket är hyfsat irriterande.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?