Kommentarer till Biorum V 2.0 av MovieNerd
Startad av
MovieNerd
, Nov 17 2012 09:59
13 svar till detta ämne
Postad 17 November 2012 - 09:59
Så fint.. Grymt bra jobbat! Taket blev oxå superbra. Det gör som sagt mycket på ljudet! Full pott.
Postad 17 November 2012 - 16:44
MYCKET snyggt ! ta inte illa upp av ett tips, man kan lätt bli hemmablind o missa detaljer, hade jag haft detta rum hade jag maskerat kring plåt"tuben" till duken och sprutlackerat denna svart, i denna miljö sticker den vita ut på ett lite negativt sätt.... bara en liten detalj men skulle gjort mkt, nu förlorar du en del av kontrast effekten som man får av svart ram
Postad 18 November 2012 - 16:34
Tack ska ni ha, Jag är toknöjd.
Biomax : Tack för tipset , bra tips ska alltid tar jag alltid med ett leende. Jag ska köpa en ramspänd duk i en nära framtid det är därför jag inte gjort någon låda eller målat den gamla kasetten
.
Biobygget : Min salong är blygsam när man kollar ditt superbygge. Riktigt maffigt , Ska bli fantastiskt kul och se slutresultatet!
Biomax : Tack för tipset , bra tips ska alltid tar jag alltid med ett leende. Jag ska köpa en ramspänd duk i en nära framtid det är därför jag inte gjort någon låda eller målat den gamla kasetten
Biobygget : Min salong är blygsam när man kollar ditt superbygge. Riktigt maffigt , Ska bli fantastiskt kul och se slutresultatet!
Postad 21 November 2012 - 03:39
Ser riktigt snyggt ut
Kommer bli ännu bättre när du fått upp en ramspänd duk sen
Bra jobbat!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
157 bilder
51 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler