Kommentarer till Min filmsamling av AlbertMwugabi
Startad av
AlbertMwugabi
, Feb 26 2013 08:43
5 svar till detta ämne
Postad 26 February 2013 - 08:43
Tycker så mycket om de här utgåvorna av Ghibli filmerna. Vart köpte du dem ifrån, har bara hittat dem på ställen där jag tyckte det var på tok för dyra. Även på plats i japan kostade dom tok mycket
Postad 26 February 2013 - 08:43
Tycker så mycket om de här utgåvorna av Ghibli filmerna. Vart köpte du dem ifrån, har bara hittat dem på ställen där jag tyckte det var på tok för dyra. Även på plats i japan kostade dom tok mycket
Postad 04 March 2013 - 19:01
Det är i mina ögon dom roligaste och finaste utgåvorna av filmerna, ogillar de svenska som finns. Mina är köpta av en bekant som är från Japan. Dom var inte billiga, ca 400kr/st inklusive frakt, men jag tyckte det var värt det för att få just dessa utgåvor. :)
Redigerat av AlbertMwugabi, 04 March 2013 - 20:24.
Postad 11 June 2013 - 08:32
Det är kul att se Ghibli och Evangelion! Sistnämnda har jag också en riktigt fet utgåva av som du garanterat kommer bli avis på, kanske lägger upp en bild.
Postad 11 August 2013 - 11:02
Var i Japan förra året och hittade bara en av dem i en liten obskyr film affär, den var dessutom kantstött och kostade nog strax över 500 kr. Min plan var att köpa på mig allihop när jag var där men hittade dem aldrig. Nu har jag köpt UK utgåvorna av dem istället de är inte i närheten av lika fina men betydligt bättre än de svenska som jag inte skulle ta emot om jag fick dem.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
29 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?