Kommentarer till Fixat lite i gillestugan. av fenix71
Startad av
fenix71
, Apr 26 2013 16:49
3 svar till detta ämne
Postad 26 April 2013 - 16:49
Aaaa! men vad säga, det bästa att göra utav förutsättningarna.
Tycker själv att det blev mycket bra, rummet kan mörkläggas till 99% samt mörka väggar/tak. Inkommande ljus blockat. Återstår lite ljuddämpning på väggar. De svarta draperierna i bakre hörnen döljer rejäla basabsorbenter så där är jag nöjd. Återstår lite småfix både när det gäller bild och ljud. Tips på någon som kan kalibrera projektorn (ISF) i Gävle /Sandviken området kan kanske pm:a mig om det.
Tycker själv att det blev mycket bra, rummet kan mörkläggas till 99% samt mörka väggar/tak. Inkommande ljus blockat. Återstår lite ljuddämpning på väggar. De svarta draperierna i bakre hörnen döljer rejäla basabsorbenter så där är jag nöjd. Återstår lite småfix både när det gäller bild och ljud. Tips på någon som kan kalibrera projektorn (ISF) i Gävle /Sandviken området kan kanske pm:a mig om det.
Redigerat av fenix71, 29 April 2013 - 19:15.
Postad 06 August 2013 - 16:28
Tackar för de orden, det har dessutom tillkommit nya högtalare bakom soffan Xtz 93.21 väggmonterade samt byggt ut anl till 9.1 i form av front high som också är ett par 93.21 och de drivs av ett Xtz slutsteg class ap100.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
20 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?