Kommentarer till Student-hifi av brohannes
Startad av
brohannes
, Nov 09 2013 13:27
13 svar till detta ämne
Postad 09 November 2013 - 13:27
Ser ut som en väldigt rolig setup! Grym elektronik och väldigt trevlig vinylrigg. Fullpott
Postad 09 November 2013 - 13:30
Högst betyg för dina favoriter! 
(vi får hoppas på mer progressivt i högupplöst - tack vare Steven Wilson - eller?)
(vi får hoppas på mer progressivt i högupplöst - tack vare Steven Wilson - eller?)
Postad 09 November 2013 - 13:35
Va rädd om pickupen. Den tillverkas inte längre och ansågs för bra för priset.
Postad 09 November 2013 - 17:18
Mycket trevlig anläggning!! många plus för vinylen!
kika gärna in här och se om du hittar nåt du gillar: https://www.minhembi...inalife/321735/
kika gärna in här och se om du hittar nåt du gillar: https://www.minhembi...inalife/321735/
Postad 09 November 2013 - 17:43
Tack för all trevlig respons!!
@lapte - ja jävlar, den killen vet hur man polerar upp en genialisk inspelning till helt nya nivåer. Kan nog säga att han är lite av min husgud...fundamentet i min musiksmak (tack var SW som jag upptäckte min kärlek till 60-70tals prog, ambient etc.) Senaste jag hörde var att Close to the Edge av Yes ska få (eller har fått) en 5.1-sample av honom (även om jag nog personligen är rätt svag för de ursprungliga mixarna, avspelade på vinyl såklart).
@careface - jepp, precis vad jag också hört från andra (och upplever själv också såklart). En riktig klenod att vara ordentligt rädd om.
@livinalif - djupt imponerad av den vinylsamlingen. Bugar och bockar!
@lapte - ja jävlar, den killen vet hur man polerar upp en genialisk inspelning till helt nya nivåer. Kan nog säga att han är lite av min husgud...fundamentet i min musiksmak (tack var SW som jag upptäckte min kärlek till 60-70tals prog, ambient etc.) Senaste jag hörde var att Close to the Edge av Yes ska få (eller har fått) en 5.1-sample av honom (även om jag nog personligen är rätt svag för de ursprungliga mixarna, avspelade på vinyl såklart).
@careface - jepp, precis vad jag också hört från andra (och upplever själv också såklart). En riktig klenod att vara ordentligt rädd om.
@livinalif - djupt imponerad av den vinylsamlingen. Bugar och bockar!
Postad 09 November 2013 - 18:06
"Senaste jag hörde var att Close to the Edge av Yes ska få (eller har fått) en 5.1-sample av honom"
Jag har precis fått den på Blue-Ray & DVD-Audio från 'BurningShed'
Jag har precis fått den på Blue-Ray & DVD-Audio från 'BurningShed'
Postad 17 November 2013 - 19:48
lapte: fan vad najs! Låter så fantastiskt som man förväntar sig?
ville och dbroden: Tack! Alltid kul o höra! Hade farsan på besök för första gången sedan jag införskaffat grejorna. Han hade med sig lite skivor (mest klassiskt) och han blev minst sagt imponerad
ville och dbroden: Tack! Alltid kul o höra! Hade farsan på besök för första gången sedan jag införskaffat grejorna. Han hade med sig lite skivor (mest klassiskt) och han blev minst sagt imponerad
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
31 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?