Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

UPS: NAS övervaknings problem

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 september 2015 - 08:48

Mattias_jo1
  • Mattias_jo1
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Öppnade min Frontview för Readynas. Ser att i loggen står det UPS battery error. Please replace battery. Den 6 September. Status i radiator för UPS blinkar gult där man kan ändra inställningar för NASen. Under status står det: i status "utanför spec" Men kollar jag på UPSn så verkar allt i sin ordning. Konstigt. Nån med nått tips!

Redigerat av Mattias_jo1, 19 september 2015 - 08:51.

Postad 19 september 2015 - 10:58

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 13 077 inlägg
  • 0

Öppnade min Frontview för Readynas. Ser att i loggen står det UPS battery error. Please replace battery. Den 6 September. Status i radiator för UPS blinkar gult där man kan ändra inställningar för NASen. Under status står det: i status "utanför spec" Men kollar jag på UPSn så verkar allt i sin ordning. Konstigt. Nån med nått tips!

installera windows/OSX/Linux-programvaran till UPSen, koppla den (USBn) till datorn och läs
av batteriet den vägen. Säger den samma sak, då vet du säkert.

Annars brukar väl UPS-batterier hålla en 2-3 år.

Postad 19 september 2015 - 19:50

Mattias_jo1
  • Mattias_jo1
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Den har bara varit igång typ 2-3 mån. Startade om NASen så nu verkar allt ok. Knepigt.

Postad 08 oktober 2015 - 20:18

Mattias_jo1
  • Mattias_jo1
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Knepigt, nu har jag samma fel igen.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.