Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

projketor till film/spel hörna mancave

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 November 2015 - 16:42

bennihanna
  • bennihanna
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Så jag har fått ett eget rum. !!!!

Ok jag tänkte lägga runt 10 000:- på en projektor och duk. Jag kommer spela en del PS4 men även kolla på en del film. Jag har ännu inte rummet. Men jag tror det kommer vara runt 3 m från väggen och soffan. Väggarna kommer nog vara ganska vita. Men funderar på att måla om det till typ rött. 

Jag vet att förutsättningarna kanske inte är de bästa men jag kommer få ett eget rum!!!

Ni kan även komma med att lite tips på en spel/film hörna hade vart nice. Kollat runt lite i i forumet men verkar mest vara biosalonger. 

Min fråga är egentligen vad ska man ha för projektor? och duk?

Postad 05 November 2015 - 18:21

Unregistered39429
  • Unregistered39429
  • Mästare

• 3116 inlägg
  • 0
Prioritera takhängda mörkläggnings draperier iför dina fönster först.Sen blir det bättre & bättre ju mörkare och neutralare röd färg du väljer till väggarna...slut resultatet är att du får en mer färgrik och kontrastrikare filmbild med mer dynamik å pop i & att hela rummet inte lyses upp och stör inlevelsen vid ljusare dags scener i filmen!
Väljer du att göra detta så bör du använda en helt neutral filmduk med vit väv för bästa prestanda.
Då har du en bra och ändamåls enlig hemmabio.Lättare att välja projje sen...Lycka till med projektet
👍

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.