Kommentarer till Hemmabio av basiqfuxx
Startad av
basiqfuxx
, Mar 30 2016 06:45
5 svar till detta Àmne
Postad 30 March 2016 - 06:45
Riktigt underhÄllande lÀsning i dina album! Ska bli kul att se hur du gör med nya stativen till bakhögtalarna-har du bestÀmt dig för hur de ska se ut?
Mvh
Mvh
Postad 30 March 2016 - 07:23
Riktigt underhÄllande lÀsning i dina album! Ska bli kul att se hur du gör med nya stativen till bakhögtalarna-har du bestÀmt dig för hur de ska se ut?
Eftersom jag bytt tillbaka till Dynavoice vet jag inte hur mina framtida bakhögtalare kommer se ut ens. Det blir nog inte med de dÀr rören som finns pÄ bilderna dÄ de nog kommer anvÀndas som ljudledare till den nya subbaslÄdan. Framtiden Àr oviss som tur Àr. ![]()
Postad 08 April 2016 - 11:03
en tia frÄn farbror! du ser ut att hÄ fÄtt till det vÀldigt bra med relativt smÄ medel :-)
Postad 24 November 2023 - 06:06
Riktigt bra bygge!
Den dÀr duken kommer definitivt att förhöja bioupplevelsen.
Det du kan göra för att ytterligare förhöja den upplevda kvalitén pÄ bilden Àr att skruva upp nÄgra gardinskenor pÄ vÀnster och höger vÀgg och hÀnga upp svarta ljusabsorberande tyger (molton/sammet). Sedan, dÄ du Àr hÀndig, fixera svart ljusabsorberande tyg 1,5 meter ut frÄn duken.
NÀr jag gjorde det lyftes bioupplevelsen Ànnu mer.
Den dÀr duken kommer definitivt att förhöja bioupplevelsen.
Det du kan göra för att ytterligare förhöja den upplevda kvalitén pÄ bilden Àr att skruva upp nÄgra gardinskenor pÄ vÀnster och höger vÀgg och hÀnga upp svarta ljusabsorberande tyger (molton/sammet). Sedan, dÄ du Àr hÀndig, fixera svart ljusabsorberande tyg 1,5 meter ut frÄn duken.
NÀr jag gjorde det lyftes bioupplevelsen Ànnu mer.
Postad 30 November 2023 - 09:50
Tackar för tipsen, har lite planer för rummet framöver, tar med mig dina tips @arcspin.
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
348 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?