Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Just Cause 4

48 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 08 juni 2018 - 13:00

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Steam råkade lägga upp en banner, som är borttagen nu.

 

Visas det på E3 kanske?

 

https://www.pcgamer....-advertisement/

 

Bifogad fil  y9VTVyaAe9ZW4es9C746BD-650-80.jpg   93,32K   0 Antal nerladdningar


Redigerat av Ageve, 08 juni 2018 - 13:04.


#2

Postad 08 juni 2018 - 13:25

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

  • 4 021 inlägg
  • 0
Avalanche har mycket att göra med 2 storspel. Dom har ju utökat ganska mycket dock så de ska dom väl kunna klara. 2 spel att se fram emot då :D

#3

Postad 08 juni 2018 - 13:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Hmm, utifrån den där bilden ser det ut som extremväder kommer spela viss roll.

 

Visst ser det ut att vara från Solis i Sydamerika? Just den typen av träd som finns där.



#4

Postad 10 juni 2018 - 17:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Lite screens.

 

Samma framerate som spelet kommer ha  ;)



#5

Postad 10 juni 2018 - 22:55

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

  • 4 021 inlägg
  • 0
December-release var jag inte beredd på. Trodde 2019.

#6

Postad 10 juni 2018 - 23:15

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Das trailer:

 



#7

Postad 11 juni 2018 - 08:12

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

  • 4 021 inlägg
  • 0

kan man misstänka att den nya antagonisten har med vädret att göra? får den känslan iallafall.



#8

Postad 11 juni 2018 - 14:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Det är nog bara området.

 

Jag satte gissningen på Solis för övrigt, tyckte väl att träden var bekanta  ;)


Redigerat av Zoiler, 11 juni 2018 - 14:37.


#9

Postad 12 juni 2018 - 13:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Det känns som att de har lärt sig av trean och att det här blir en roligare sandlåda att leka i. Mer varierade och intressanta fiender, fysikbaserade tornados, fler tethers (som inte fanns på konsol), fler bilar att köra som dessutom själva kan demolera saker, och bättre grafik överlag.

 

Bara att hoppas att frameraten blir någorlunda stadig på konsolerna.



#10

Postad 13 juni 2018 - 17:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

 

Det ser otroligt kul ut, all fysik att leka med, smask  :)



#11

Postad 31 augusti 2018 - 17:05

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

  • 4 021 inlägg
  • 0

kartan finns att beskåda om man så vill. här hittar man den.

hittar inget om storlek, men den borde väl vara samma som jc3 eller större iallafall.



#12

Postad 31 augusti 2018 - 17:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

hittar inget om storlek

 

Det står 1024 km2 på kartan. Det är nästan samma som JC3, lite större eftersom de säger att det är deras största.



#13

Postad 31 augusti 2018 - 20:10

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

  • 4 021 inlägg
  • 0
Haha såg det nu. Kollade inte där uppe på mobilen :D

#14

Postad 28 november 2018 - 15:46

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Digital Foundry har testat PC-versionen.

 

Har inte hittat något om konsoll, men CPU-användningen ska vara bättre optimerad iaf. Det kan iofs inte bli mycket sämre än JC3 på standard PS4 och framförallt XB1.

 



#15

Postad 29 november 2018 - 02:53

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 010 inlägg
  • 0

Det står 1024 km2 på kartan. Det är nästan samma som JC3, lite större eftersom de säger att det är deras största.


1024 km² är arean på hela den adresserbara spelvärlden från kant till kant (32x32 km). Den storleken har hängt med från första JC, men mycket av den har gått åt till havet runt omkring ögrupperna. Så arean på landområdena kan de fortfarande öka en del med varje titel.

#16

Postad 03 december 2018 - 10:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 7 462 inlägg
  • 0
Buggigt som väntat verkar det som https://m.fz.se/rece...on-just-cause-4

#17

Postad 03 december 2018 - 12:12

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

  • 4 021 inlägg
  • 0
Tur jag väntar denna gång, även om jag vill ha det :)

#18

Postad 04 december 2018 - 12:05

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Släpps kl 18 ikväll, iaf på Steam.

 

Recensionerna är väl sådär hittills. Fortfarande inte ett ord om framerate på XB1 och PS4.

 

På PC kräver det iaf 1050 Ti för stabila 30fps i 1080p (high). Det är väl ok med ett såpass slött grafikkort. Rekommenderar inte mekanisk disk och 8GB RAM, om man ska gå efter hur JC3 presterade (streamingproblem med vanlig HDD, vilket var extra tydligt på XB1 och PS4).

 

edit: Eurogamer gillade det iaf:

https://www.eurogame...n-world-carnage


Redigerat av Ageve, 04 december 2018 - 12:44.


#19

Postad 04 december 2018 - 17:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Recensionerna är väl sådär hittills. Fortfarande inte ett ord om framerate på XB1 och PS4.

 

Jag spelade ett par timmar på Xbox One X igår. Frameraten är okej, men det är ett av de fulare spelen jag spelat till den här generationen än så länge. Jaggies, N64-texturer här och var, fruktansvärt vatten, extrem popin, mellansekvenserna kan knappast vara färdiga ens (sönderkomprimerade, hackar, karaktärsmodellerna är ibland pinsamma), buggigt, etc etc. JC3 såg bättre ut utan att överdriva.

 

In och läs här: https://www.resetera...ou.84630/page-2

 

I don't think the gameplay looks bad, I'm on the X, but the cutscenes are shockingly awful.

 

I started playing this morning on a Pro and was shocked by how ugly and very last gen the character models, cut scenes and overall gameplay graphics look compared to the last two Assassin’s Creeds, Horizon Zero Dawn, Red Dead 2 and other open world games i’ve played this gen. The cutscene character models look like someone scanned some old faded comic books and mapped them onto 3D models

 

Echoing the terrible looking cutscenes on XB1X. It genuinely looks like 360/PS3 era Bink video files

 

Mycket förvånande med tanke på de trailers man sett.

 

Edit: Och det känns absolut inte som man gjort något speciellt med X för att utnyttja kraften. Bildkvaliten på X brukar vara grym, men verkligen inte här.


Redigerat av Zoiler, 04 december 2018 - 17:08.


#20

Postad 04 december 2018 - 19:17

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Haha, cutscenes från 2005, i 15 fps. Riktigt fult.

 

Kontrollerna när man kör bil är bättre, och det är kul hittills, men grafiken ingame är... som JC3. Ibland bättre, ibland betydligt sämre. Kolla t ex sista bilden av de sex. Fina texturer  :rolleyes:

 

3440x1440, högsta inställningar:

Just-Cause4-2018-12-04-20-24-03-66.png Just-Cause4-2018-12-04-20-06-34-64.png

 

Just-Cause4-2018-12-04-20-08-17-45.png Just-Cause4-2018-12-04-20-00-41-01.png

 

Just-Cause4-2018-12-04-20-22-54-08.png Just-Cause4-2018-12-04-19-36-18-02.png

 

 

 

N64-texturer här och var

 

Japp.

 

Bifogad fil  JustCause4_knife.png   831,56K   0 Antal nerladdningar


Redigerat av Ageve, 04 december 2018 - 21:36.


#21

Postad 05 december 2018 - 02:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Ja folk kanske tror jag menar N64 som i "dåliga", men nej det är bokstavligt talat N64-kvalitet  :D

 

 

Fina bilar här 2018

 

Xoubt5H.jpg

 

 

Men det ser sämre ut än JC3 Ageve. Jag minns att jag tyckte det var rätt snyggt ändå på sin tid, men fyran är förbluffande hur mycket sämre det är än typ RDR2 eller AC: Odyssey.

 

I just booted it up on PC, put everything to max settings, and it looks like ASS.

Is something broken at the moment? The game looks much worse than JC3.

 

Krashade för första gången idag med. Inte oväntat kanske.



#22

Postad 05 december 2018 - 08:49

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Ja, det ser ut som ett polerat lastgen-spel, med detaljer från PS2-eran här och där (eller t om N64 som sagt).

 

Efter att ha spelat Shadow Of The Tomb Raider på PC, så är detta rena skämtet. Fast det är trots allt någorlunda acceptabelt ingame för det mesta. Cutscenes däremot...

 

edit: Och då spelar vi ju ändå de bästa versionerna. Har inte sett det på standard PS4/XB1, men tydligen ska det vara riktigt illa.


Redigerat av Ageve, 05 december 2018 - 11:14.


#23

Postad 05 december 2018 - 11:53

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Här är första bilden jag har sett från standard PS4. Horizon Zero Dawn, släng dig i väggen  :lol:

 

qcm1ad91hb221.jpg

 

Bifogad fil  qcm1ad91hb.jpg   38,22K   2 Antal nerladdningar



#24

Postad 05 december 2018 - 13:17

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 657 inlägg
  • 0

Här är första bilden jag har sett från standard PS4. Horizon Zero Dawn, släng dig i väggen :lol:

qcm1ad91hb221.jpg

qcm1ad91hb.jpg


Det där kan ju inte vara på riktigt?

Någon måste ha trasat sönder det i photoshop...eller?

#25

Postad 05 december 2018 - 13:59

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Tror inte det är fake. Det är en bugg i texturströmningen, och det händer på PS4 Pro med.


Redigerat av Ageve, 05 december 2018 - 21:59.


#26

Postad 05 december 2018 - 16:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Having primarily reviewed on PC, our preliminary testing suggests that the original PS4 scales all the way down to 720p on a lot of occasions, even when not much is going on, while the PS4 Pro often only musters around 1080p.



#27

Postad 05 december 2018 - 16:19

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Hm, vad är det på XB1 då, 480p?  :rolleyes:

 

Det ska bli intressant att se Digital Foundrys analys.

 

En bild till från PS4:

 

e87vgqudua221.jpg

 

edit: Vattnet är nästan lika dåligt på PC. Det finns en inställning som ska aktivera "water tessellation", men den fungerar såklart inte. Gör ingen skillnad alls.

 

edit2: Effekten funkar, men påverkar bara havet. Borde kanske ha gissat det när det kallas "ocean tessellation"  :rolleyes: men det ser ändå dåligt ut...


Redigerat av Ageve, 13 december 2018 - 10:08.


#28

Postad 05 december 2018 - 20:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

 

 

I'm sorry if you're expecting more but these consoles can't do anything at the same time.

A PS4 Pro can't give you Red Dead Redemption 2 in nativ 4K and 60fps. You can want that as long as you want but these machines aren't capable of doing so. Only if they would lower the graphics drasticly. But then most people would scream and be pissed at Rockstar for giving them such shitty graphics. Even though they wanted to give you 4k at 60fps. You not wanting what they're offering doesn't make this the developers fault.

The physics, the huge open world, the big explosions and destructible stuff can't be achieved on this old hardware with better graphics if you're only given so much money and time. Maybe if they had 5 years and over 250 million dollars like Rockstar they could do that but they don't have that kind of funding.

They pushed the graphics with 3 and every one was mad, now they pushed for a good framerate and everyone is mad again. Be mad at the old hardware and that you can't have everything from a mid-sized developer with a mid-sized budget.

 

Någon av utvecklarna eller?  :D

 

NVIDIA GeForce RTX2080Ti unable to run Just Cause 4 with 60fps on Very High/Max settings in 4K

Redigerat av Zoiler, 05 december 2018 - 21:11.


#29

Postad 05 december 2018 - 21:53

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Ja, det är ganska värdelös prestanda om man ser till den dåliga grafiken. Inte konstigt att det är 720p på PS4. 

 

Runt 70 fps blir det med 2080, i 3440x1440, högsta inställningar (fraps är igång på bilderna längre upp).

 

1080p:

Bifogad fil  Skärmavbild 2018-12-05 kl. 21.51.25.png   792,7K   0 Antal nerladdningar

 

4K med 2080 Ti:


Redigerat av Ageve, 05 december 2018 - 22:13.


#30

Postad 06 december 2018 - 18:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

https://square-enix-...st-cause-4-team

 

 

Even though the game has now launched, this is just the start of our continued support on Just Cause 4

 

 

 

Det här ska inte normaliseras. Man släpper ett spel ofärdigt och sedan fixar de det allt eftersom. Konsolspel blir allt mer early access.



#31

Postad 06 december 2018 - 18:53

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

  • 4 021 inlägg
  • 0
Spel överhuvudtaget.

Dags att faktiskt göra verklighet av att inte förboka spel.

#32

Postad 06 december 2018 - 19:17

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Snart är det bara Ubisoft och Rockstar som gör ordentliga spel...



#33

Postad 06 december 2018 - 19:20

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

  • 4 021 inlägg
  • 0
Nja det vet jag väl inte. Kanske gör klart betydligt mer än andra,men dom har väl en del problem med.

Ubisoft har bättrat sig en del va? Dom räknades väl tillsammans med EA som en av dom sämre utvecklarna?

#34

Postad 06 december 2018 - 19:38

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Listan på kommande förbättringar visar att spelet borde ha släppts i början av nästa år, tidigast. Det finns inte en chans att de inte kände till alla dessa problem.

 

  • Improvements to the overall visual quality on both Xbox One and PS4

Nä, behövs det verkligen?  :o

 

Ubisoft har bättrat sig en del va? Dom räknades väl tillsammans med EA som en av dom sämre utvecklarna?

 

Ja, de är bland de bättre nu. Far Cry 5, AC Origins och Odyssey var alla bra. Inga krascher och få buggar.

 

Fast Shadow Of The Tomb Raider var också utmärkt med mycket bra grafik och "stabilt som fan". Det verkar vara hit and miss med Square Enix.

 

Crystal Dynamics och Nixxes har släppt många småfixar till de två förra TR-spelen med, långt efter release, sådant som många andra nog hade struntat i.

 

edit: RDR2 har sina problem med, men det är främst pga hårdvaran. XB1X ser bra ut där, medans alla plattformar ser kass ut i JC4. Buggar finns det såklart i RDR2 med, som i alla openworldspel, men det är ju närmast ett icke-problem jämfört med JC4.


Redigerat av Ageve, 06 december 2018 - 19:52.


#35

Postad 06 december 2018 - 19:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Ubisoft har bättrat sig en del va? Dom räknades väl tillsammans med EA som en av dom sämre utvecklarna?

 

Ubisoft släppte ju ett halvfärdigt Rainbow Six Siege för tre år sen. For Honor samma sak, värdelös nätkod. Division fick mycket skit. AC-serien var nära att läggas ner. Men de är väldigt bra på att rädda upp situationen i efterhand och har väl insett att det lönar sig om det är bra från början.

 

Men svårt att peka på någon viss utvecklare utan det är enskilda spel som släpps ofärdiga nu för tiden och det verkar som att de börjar tro att det är okej bara för att det kan fixas i efterhand (Just Cause 3 blev sämre i efterhand), kanske just för att de ser spel som Ark, Rainbow Six Siege, No Mans Sky eller Sea of Thieves som släpps med mycket lite innehåll och sedan byggs på, så tänker de att de inte behöver ha bästa grafiken från början heller utan kan polera i efterhand.

 

Diablo 3 är ett annat som reviderats otaliga gånger.

 

Men i PR-videorna som visats på förhand så ser ju JC4 bättre ut. Så det känns som falsk marknadsföring.


Redigerat av Zoiler, 06 december 2018 - 19:46.


#36

Postad 06 december 2018 - 20:08

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Tycker det är märkligt att grafiken inte kritiserades i någon recension heller, iaf ingen av de jag läste. Inte ens Digital Foundry nämnde att Crysis från 2007 ser bättre ut. Pinsamt.

 

Angående Ubisoft så gjorde de en helomvändning för ett par år sedan, när de försenade AC Origins för att förbättra det. Det har visat sig i deras försäljningsstatistik med, så är man optimist kan man hoppas att andra följer efter. Men det verkar snarare tvärtom just nu...

 

Our games now benefit from longer development periods, which have had a positive impact on their quality and financial contribution, as demonstrated by the success of Assassin’s Creed® Origins and Far Cry 5.

 

https://www.ubisoft....ual_report.aspx


Redigerat av Ageve, 06 december 2018 - 20:13.


#37

Postad 06 december 2018 - 20:17

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 010 inlägg
  • 0
JC2 fick runt ett år extra tid att färdigställas och det verkar som att så borde ha varit fallet även med JC3 och JC4. Den här typen av spel är för komplicerade under skalet för att ges så pass kort utvecklingstid.

#38

Postad 06 december 2018 - 21:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Tycker det är märkligt att grafiken inte kritiserades i någon recension heller, iaf ingen av de jag läste. Inte ens Digital Foundry nämnde att Crysis från 2007 ser bättre ut. Pinsamt.

 

Ja, även om de spelade på PC pga sena konsolutskick så borde det ju ha uppmärksammats. Men det är inte så man blir förvånad längre så många gånger som det har hänt.

 

Om det inte fanns sociala medier och andra sätt att få information från andra så undrar jag om inte Fallout 76 också hade fått bra betyg och mindre kritik. JC4 var inte lika omsusat så svårare att få input från andra ifall det är bra eller dåligt.

 

Edit: Jag kollade närmare på din video från 28 november. Skitsnack! Så polerat ser det inte ut i verkligheten.

 

 

Och sedan texten runt 11 minuter  :lol: . "From the very start tech performance has been an absolute priority for us". "We believe it's a real technical achievment".

 

Ja verkligen.

 

 

 

Edit: Vad de sa efter JC3. Och vi vet ju alla hur det var med det.

 

hw1S0UZ.png

 

 

Iofs så ljög de väl inte när de skrev att de skulle göra allt de kunde för att få alla att skratta medan de spelade. Men detta är rätt scummy.


Redigerat av Zoiler, 06 december 2018 - 22:27.


#39

Postad 06 december 2018 - 22:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 2

Direkt jämförelse med JC3. Kolla vattnet t.ex.

 



#40

Postad 06 december 2018 - 22:45

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

  • 4 021 inlägg
  • 0
Redan crackat med tydligen. Vad tror vi om att dom kommer ta bort denuvo nu när det är meningslöst? Vet att vissa utvecklare gör det, men inte hundra med avalanche.

#41

Postad 06 december 2018 - 23:23

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Digital Foundrys analys. Det ser ju fruktansvärt ut på standard PS4 och XB1. 720p på båda för det mesta, och trots det är inte frameraten helt stabil.

 

 

Gjorde en snabb jämförelse mellan Crysis från 2007 och Just Cause 4. Det ser trots allt hyfsat ut ibland, men det känns halvfärdigt, om ens det.

 

Välj 1440p. Det är uppskalat från 1080p men bilden blir kass annars...


Redigerat av Ageve, 07 december 2018 - 02:06.


#42

Postad 07 december 2018 - 06:06

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 7 462 inlägg
  • 0
Bortsett grafiksimulationen är det ett bra spel?

#43

Postad 07 december 2018 - 06:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Bortsett grafiksimulationen är det ett bra spel?

 

Nej.



#44

Postad 07 december 2018 - 09:50

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Har bara spelat 3 timmar, men är benägen att hålla med.

 

Grafiken är tilräckligt "bra" på PC för att det ska vara fullt spelbart, och frameraten är bra (med snabbt grafikkort iaf), men dels har de tagit bort baser och övertagande av städer, dvs det som gjorde trean kul, och dels är storyn precis lika dålig som förut, så det finns inte så mycket kvar att göra. Sen tar det ju typ 5 minuter att hitta buggar, t ex NPCs som står i varandra eller halvvägs ner i marken. Vegetation som ser ut att vara placerad av en 10-åring, ofta utanför där det ska vara, helknäpp bilfysik där bilen kan sväva en bra stund efter att man har krockat osv. Fiender kan försvinna mitt framför en när man skjuter de med, eller om ett uppdrag är klart.

 

Får se om det blir bättre längre fram. Ska man se något positivt så har det inte kraschat än för mig, men det händer säkert snart ;)


Redigerat av Ageve, 07 december 2018 - 10:04.


#45

Postad 08 december 2018 - 11:47

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Snyggaste spelet 2018:

PC, max inställningar (det är delar av spelet som helt enkelt inte är färdiga. Man kan stå i luften ovanpå stenarna, och ibland gå igenom de):
Bifogad fil  jc4_finbild.png   1,09MB   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  jc4finbild2.png   1,09MB   0 Antal nerladdningar


Redigerat av Ageve, 10 december 2018 - 08:51.


#46

Postad 13 december 2018 - 07:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 1

MHB:s recension



#47

Postad 13 december 2018 - 10:16

Ageve
  • Ageve
  • Mega-Guru

  • 9 443 inlägg
  • 0

Ja, årets största besvikelse är en bra beskrivning. Har tack och lov inte spelat Fallout 76, men där var det ju ändå ganska väntat att det skulla vara skräp.

 

Anade att något inte stämde när de vägrade att visa JC4 på konsoll före release.

 

Ska man försöka hitta något positivt, så har det inte kraschat en enda gång för mig (men det verkar vara många som har problem med det). Sen är det ju kul att fästa ihop bilar med kor och skicka upp de i luften, men det tröttnar man på efter ett par timmar. Kvar finns värdelösa uppdrag. T om sidoaktiviteterna som wingsuit challenge osv har de lyckats sabotera. Helt otroligt.


Redigerat av Ageve, 13 december 2018 - 10:18.


#48

Postad 13 december 2018 - 10:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 36 158 inlägg
  • 0

Jag tror inte jag kommer tillbaka till det just på grund av uppdragen, de skulle vara tvungna att ändra hela spelet och progressionssystemet. Även om de fixar grafiken.

 

Nåväl, finns lite annat att spela som tur är.



#49

Postad 13 december 2018 - 10:53

SilverDogg
  • SilverDogg
  • Guru

  • 4 021 inlägg
  • 0
Låter ju jävligt tråkigt det här, men gör mig ännu gladare att jag inte förbokat det.

Får väl plocka det när det gått ner en hel del i pris.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2018 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.