Postad 22 augusti 2018 - 09:25
World War 3 is a multiplayer military FPS set in a modern, global conflict. Strong teamplay, national armed forces, real locations, full body awareness, and a versatile customization system all contribute to the authenticity of the modern combat experience enhanced by other essential elements such as a robust ballistic system, advanced armors and life-like weapons.
Produced in cooperation with military R&D centers and consultants, World War 3 shows the consequences of every battle in the context of a global war campaign on a strategic war map.
Two game modes
World War 3 presents a modern conflict with tactics, techniques and procedures inspired by true combat engagements. All of this packed into two exciting game modes. Warzone offers opportunities for dynamic, intense firefights in teamwork-focused battles of infantry and armored units over fortified points. The tactically-oriented Recon allows players to cooperate within small reconnaissance squads left on their own to survive and capture high-value targets in hostile territory. Together these modes create a coherent gameplay experience aimed at presenting the actual feel of modern warfare.
True combat experience
ARMOR VS. PROJECTILE
The most authentic bullet vs. armor system in the FPS genre to date, achieved through years of research and development with military professionals. Ballistics, a weight system, full body awareness, vehicle physics, and an extensive customization system all affect the gameplay in a meaningful way.
STRONG TEAMPLAY
World War 3 supports team-based gameplay rewarding the initiative in playing as a part of a squad. Responsible cooperation within a squad is the best recipe for combat effectiveness. Players can choose between assuming the role of an Attacker or a Defender, and use any gear available to support their playstyle – what matters is the victory.
The Farm 51
The Farm 51 is a team of enthusiasts. We develop computer games and virtual reality applications, and contribute to the dynamic growth of the new technologies market. Our projects combine game development experience, advanced photogrammetry and 3D scanning solutions, as well as passion for telling interesting, original stories. The Farm 51 also includes the Reality 51 team, which is focused primarily on technological advancements and the virtual reality market.
The company was established in 2005 by three game dev veterans: Kamil Bilczyński, Robert Siejka and Wojtek Pazdur. Since then The Farm has expanded significantly and today it hires over 100 employees. Since 2012, the company has been listed on the NewConnect Stock Exchange which allowed it to develop even further. We have finished many projects so far - we created or co-created over 10 games and VR applications. We are also a licenced developer for Microsoft, Sony and Apple iOS. Our newest projects are: Get Even, World War 3 and Chernobyl VR Project.
In 2015, we have set up a team focused on technological advancement. Reality 51 is the name of a proprietary technology by The Farm 51 which offers new technology and VR solutions. We prepare top quality applications/VR projects. Reality 51 is a technology, fully aligned with the emerging VR market. Apart from elements of virtual reality, we offer advanced 3D scanning, 360° photos and videos, and elements of Augmented Reality - everything fully adapted to state-of-the-art VR headsets: Samsung Gear VR, HTC Vive, Oculus and PlayStation VR.
Är så sjukt taggad på detta spel så jag vet inte vad.
Postad 22 augusti 2018 - 12:15
Ett battlefield som inte dice/ea är inblandade i kan ju bli hur bra som helst. Nästan sugen på att köpa en PC bara för detta spel. Någon som byter ett 1080 ti mot en ps4? Kan slänga in ett lock öl också...
Postad 22 augusti 2018 - 12:28
Tror det här kan bli riktigt bra faktiskt.
Postad 22 augusti 2018 - 14:51
Vi närmar oss slutet på ps4an, tanken är vart jag går efter det, ny konsol eller PC. Velar på det beslutet
Postad 22 augusti 2018 - 15:12
Japp! Beslutsam som en get
Vi närmar oss slutet på ps4an, tanken är vart jag går efter det, ny konsol eller PC. Velar på det beslutet
kommer inte gpu priserna ner i vettiga nivåer blir det ju en rätt stor pengafråga I alla fall för mig som går i samma tankar
Postad 23 augusti 2018 - 13:38
Postad 23 augusti 2018 - 15:09
Jo, ljudet var lite tunt på detta BF4.5.
Brandenburger tor såg ganska realistiskt ut.
Endast PC, antar jag ?
Postad 23 augusti 2018 - 17:02
Postad 27 augusti 2018 - 15:37
Detta kan bli riktigt bra faktiskt. Och eftersom jag precis i detta nu har byggt ihop min speldator, så kan jag äntligen se fram emot pc spel.
Postad 07 september 2018 - 17:48
Detta kan bli riktigt bra faktiskt. Och eftersom jag precis i detta nu har byggt ihop min speldator, så kan jag äntligen se fram emot pc spel.
Välkommen tillbaka eller välkommen till den bättre världen av spelande

Postad 30 september 2018 - 14:37
Kommer ut i early access 19 oktober. Tror jag hörde ett pris om 30$.
Postad 19 oktober 2018 - 09:26
Har kollat på Levelcap 2 dar i rad, när han har streamat betan. Är väldigt kluven till spelet nu. Det ser riktigt coolt ut. Men det har vissa element som inte alls är bra.
Spawns är inte speciellt bra
Man köper vapen för "pengar" i spelet, men det verkar vara segt som fan att få ihop pengar.
Skademodellen dom kör på är jag inte överens med. Du har chest armor och hjälm som hjälper dig väldigt mycket. Problemet med detta är att om du hamnar i strid och skjuter någon i bröstet, så kan du göra 1 i skada. Medans motståndaren kanske sprayar hej vilt och träffar dig i magen och gör 96 i skada. Detta hände flertalet gånger för levelcap.
Hade lite andra saker jag störde mig på, men kan inte komma på det just nu. Fördelen med detta är ju dock att det är early access och dom kan fixa mycket. Frågan är bara hur mycket dom kommer lyssna på feedback och ändra spelet.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar