Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Gears of war 5

5 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Postad 22 juli 2019 - 16:43

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1 307 inlĂ€gg
  • 0
Tech test ute nu 👍👍. NĂ„n som testat?

Postad 22 juli 2019 - 19:57

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1 168 inlĂ€gg
  • 0

Testade lite pÄ PC. Kom inte in i rankat lÀge sÄ körde bara arkad dÀr man vÀljer en klass och alla börjar med olika vapen och sen köper man supervapen av pengarna man fÄr nÀr man dödar. Första gÄngen jag kör gears online sÄ vet inte hur det normalt fungerar men det ska tydligen vara mindre campigt dÄ gnasher Àr ett supervapen osv men tyckte det var vÀldigt snöbolligt eftersom den som spelar bÀst kan ocksÄ köpa bÀst vapen. De flesta valde sniperklassen eftersom sniper Àr OP pÄ PC, speciellt pÄ trÀningsbanan som Àr hur öppen som helst. Andra stÄr och campar bakom hörn med hammaren som dödar direkt om man timar det rÀtt sÄ vet inte om det Àr mindre campigt direkt, finns ju inga powerups att plocka upp heller sÄ finns ingen anledning att rotera förutom för att hÀmta ammo till sitt supervapen.

OcksÄ Àr lancern som man kan starta med vÀldigt effektiv och man kan döda folk snabbt med headshots jÀmfört med till exempel uzi, gick inte att komma nÄnstans pÄ trÀningsbanan med den eftersom den suger pÄ lÄngt avstÄnd. Tror inte det kommer bli speciellt stort pÄ PC, kÀnns fortfarande huvudsakligen som ett konsolspel men ÀndÄ kul att man kan vÀlja.

Postad 23 juli 2019 - 14:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 36 536 inlĂ€gg
  • 0

SÄ trÄkigt att man inte kan starta med retrolancern lÀngre. Den var inte ens OP i Gears 3, dÄ skulle alla ha anvÀnt den. Men de flesta anvÀnde gnasher och lancer istÀllet för att de inte kunde hantera rekylen frÄn retron.

Intrycken frÄn betan av femman Àr vÀldigt positiva dock.

Postad 20 augusti 2019 - 09:35

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1 307 inlĂ€gg
  • 0
Var nyfiken och klickade pĂ„ en reklam i dashboarden pĂ„ xboxen, "Go ultimate and get the halo reach pack" tĂ€nkte att det var nĂ„t gratis man fĂ„r nĂ€r man har xbox ultimate, direkt nĂ€r filmen startar utan att jag klickat pĂ„ nĂ„t annat sĂ„ stĂ„r det, laddar ner gears 5 ultimate pre order.... PĂ„ 100mb. Jag kan vĂ€l inte ha köpt nĂ„t utan kod till PayPal? NĂ€r jag gĂ„r in pĂ„ gears 5 i storen sĂ„ stĂ„r det att Gears5 Ă€r installerat och att jag kan spela det med gamepass (som jag) har eller köpa det för att Ă€ga det. Aningen förvirrad vad som hĂ€nde 😐 tog bort PayPal direkt frĂ„n boxen.

Redigerat av muraren, 20 augusti 2019 - 09:44.

Postad 20 augusti 2019 - 10:45

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 4 833 inlĂ€gg
  • 0

Gears 5 ingÄr i Gamepass, sÄ det laddade vÀl bara ner det automatiskt, som förberedelse inför releasen.

Redigerat av Svante Skoog, 20 augusti 2019 - 10:47.

Postad 20 augusti 2019 - 11:56

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1 307 inlĂ€gg
  • 0
Är inte dragit nĂ„gra pengar I varje fall men gĂ„r man in pĂ„ spelet i storen o klickar pĂ„ hantera sĂ„ ser man att en fil pĂ„ 100,8mb Ă€r installerad, Ă€r kanske halo reach pack dĂ„?

0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.