Kommentarer till DIY Akustiskt Transparent FilmdukAT - av Morgan T
Kommentarer till DIY Akustiskt Transparent FilmdukAT - av Morgan T
Startad av
Morgan T
, Jun 30 2021 18:44
2 svar till detta ämne
Postad 30 June 2021 - 18:44
This screen is amazing. The fabric is perfect for my speakers behind the screen. Really worth the effort and the money
Best
Nacho
Best
Nacho
Postad 08 July 2021 - 00:13
Finns duken att köpa från någon svensk firma. Skulle behöva byta duk i båda mina biografer. den ena med en duk på 2x4 meter och lilla salongen med en duk på 1,7 x3 meter.
Alltid lite mer praktiskt att köpa från en Svensk firma eftersom man kanske behöver mer fakta om dukens prestanda. Finns det några prisuppgifter om man vill ha metervara som jag kan spänna upp på en egen ram. Är ute efter en ganska tät duk eftersom jag har högtalare både över och under duken för att få en diffus ljudbild både från duken och salongsljudet.
Alltid lite mer praktiskt att köpa från en Svensk firma eftersom man kanske behöver mer fakta om dukens prestanda. Finns det några prisuppgifter om man vill ha metervara som jag kan spänna upp på en egen ram. Är ute efter en ganska tät duk eftersom jag har högtalare både över och under duken för att få en diffus ljudbild både från duken och salongsljudet.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
40 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?