Mycket trevligt spel. Har aldrig kört något lir med bättre combat men jag har inte kört några team ninja lir heller. Bara snuddat vid ninja gaiden
Klassiskt assassins creed open world. Till och med de här treasure chests verkar direkt hämtat ur assassins. Men då striderna är så bra så springer man runt och samlar mer än man borde mäkta med. Spenderat en stor del av dagen idag springa runt och ge bort gåvor för att öka bond levels. Det är väl inte super hade man kunnat göra via en meny kanske men man vill åt belöningarna.
Rätt kass på striderna men open world hjälper en ju att balansera svårighetsgrad som man önskar förutom de tre som finns att tillgå.
Dåligt optimerat är det enda direkta brottet som begås.
Postad 18 augusti 2024 - 12:32
Postad 19 augusti 2024 - 22:38
Behöver nog gå upp på twilight blivit smått gudomlig. Tenderar göra ronin missions sist så är konstant överlevlad. Inte sett över level 29 på edo och jag är väl över 30 redan
Postad 21 augusti 2024 - 20:08
En miss att de brittiska och amerikanska karaktärerna snackar japanska. Nu kanske min protagonist inte kan engelska.
Tusenfemtielva karaktärer att hålla reda på så blir lite pluggande av encyklopedin hålla reda på allt.
Lär få 100 % completion på detta vilket jag aldrig ids med open world. Men allt märks ju ut och det är korta transportsträckor. Gör man blir lätt fartblind och tar inte in kartan. Edo är egentligen rätt trevlig bekantskap när man väl stannar av
Redigerat av oqvist, 21 augusti 2024 - 20:09.
Postad 24 augusti 2024 - 23:29
Blev antishogunate men hade kanske vart smidigare välja shogunate. Verkar tuffare få upp bond med shogunate då de har färre karaktärer.
Postad 25 augusti 2024 - 13:35

Postad 25 augusti 2024 - 16:09
"You got some nerve coming here" . Bjuder på whiskey. "You are the best"

Postad 27 augusti 2024 - 18:32
Eftertexterna rullade efter 104h. Det frustrerande att det här har ett new game+ som för första gången är intressant så kommer va svårt att släppa... Känns som man fastnat i en evig game loop :/
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar