Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Någon som har handlat från Katronics?

46 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 27 augusti 2003 - 15:07

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Jag undrar om det är någon som beställt i från tyska Katronics någon gång? Var det problemfritt?

Postad 28 augusti 2003 - 01:58

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Har inte beställt därifrån men det ser inte direkt förtroendegivande ut.
Typ som någon som gått en "lär dig html och design... 3 timmar kurs"
Men det kan ju iofs vara en ulv i fårakläder

Katronics

Postad 28 augusti 2003 - 09:07

Unregistered2785219d
  • Unregistered2785219d
  • Lärjunge

• 420 inlägg
  • 0
Aldrig hört talas om dem på något forum.

Mvh
Joel

Postad 28 augusti 2003 - 12:23

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Jag blev lite undrande. Jag har beställt därifrån. En Yamaha AZ2. Jag betalade in pengarna den 31 juli. Sedan har jag skickat tre mail och frågat var förstärkaren är. INGA SVAR! :D När jag äntligen tog mig tid och ringa, så var det stängt på grund av bröllop!!! Men idag fick jag plötsligt ett mail från Katronics! :D Där berättade man att det var leveransproblem på denna modell och att de skulle få in den nästa vecka. Då skulle man höra av sig igen.

Det var då för väl att man äntligen fick ett svar. Jag började nästan misstänka att jag blivit blåst... :angry: Men än är affären inte i hamn. Hoppas att förstärkaren nu skickas nästa vecka.

Nästa gång beställer jag nog ifrån ett mer välkänt företag. Priset var i alla fall helt OK, 949 euro inklusive frakt.

Postad 28 augusti 2003 - 12:33

Unregistered817d25f9
  • Unregistered817d25f9
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0

Har inte beställt därifrån men det ser inte direkt förtroendegivande ut.
Typ som någon som gått en "lär dig html och design... 3 timmar kurs"
Men det kan ju iofs vara en ulv i fårakläder

Katronics

så ser väl alla tyska siter ut? :angry:

Postad 28 augusti 2003 - 12:37

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Tittar man på tyska siter över lag, så måste jag säga att Katronics ser bra mycket bättre ut än många andra...

Postad 28 augusti 2003 - 13:17

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 689 inlägg
  • 0
Hur är det att handla från Hifi Regler, är på väg att beställa därifrån nu. Har gjort i ordning ett fax och allt men är lite tveksam om jag ska genomföra affären.
Tänkte ta och beställa en Harman Kardon 4550 men kan man lita på Hifi Regler ?

Tycker dom verkar vara en seriös butik och dom svarar snabbt på mail.

Postad 28 augusti 2003 - 13:19

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
[quote name='Fogel' date='Aug 28 2003, 13:33 '] Katronics [/QUOTE]
så ser väl alla tyska siter ut? :blink: [/quote]
Är det så illa alltså, *lol* kanske ska ta och erbjuda sina tjänster då.
Går ju på ett par timmar att slänga ihop en betydligt snyggare site :lol:

Postad 28 augusti 2003 - 13:21

Unregistered817d25f9
  • Unregistered817d25f9
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0

Hur är det att handla från Hifi Regler, är på väg att beställa därifrån nu. Har gjort i ordning ett fax och allt men är lite tveksam om jag ska genomföra affären.
Tänkte ta och beställa en Harman Kardon 4550 men kan man lita på Hifi Regler ?

Tycker dom verkar vara en seriös butik och dom svarar snabbt på mail.

Hur mkt kostar 4550 där?
(var inne och kollade men hittade inget pris - och är ingen hejjare på tyska)

Postad 28 augusti 2003 - 13:32

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 689 inlägg
  • 0
Du måste fråga för pris, men de tar 799 euro för en 4550, ca 7500kr. Inte så jättebilligt men iaf 2500 mindre än i Sverige.

Postad 24 september 2003 - 13:30

Unregistered2f229758
  • Unregistered2f229758
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Vad går frakten på från Tyskland?

Postad 24 september 2003 - 14:08

Unregistered908f6ab1
  • Unregistered908f6ab1
  • Lärjunge

• 387 inlägg
  • 0
Frakten varierar väl från ställe till ställe men från Mediacheckpoint ligger den på 50 €

/Swen

Postad 02 oktober 2003 - 15:14

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Katronics tar 20 euro i frakt för en Yamaha AZ2.

Postad 27 oktober 2003 - 14:40

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Ett råd: Handla ALDRIG något ifrån Katronics... Jag beställde en Yamaha DSP-AZ2 därifrån den 2:a juli!!! :P Sedan dess har det varit strul att få fram modellen. Det lovas och lovas. Hela tiden nya datum. Senast jag fick något svar från dem var den 2:a oktober. Då skulle den garanterat skickas i början av veckan. Ingen förstärkare dök upp, som vanligt. Men sedan dess har de slutat att svara på mina mail. Så nu blir det till att ringa och försöka låta trevlig, trots att man är förbannad. :) Får se om jag får pengarna tillbaka eller vad som händer. Återkommer när jag pratat med dem...

Har aldrig tidigare varit med om några större problem när jag handlat från Tyskland. Men Katronics är sämre än Elgiganten, OnOff, Siba tillsammans.

Digitalo, MediaCheckpoint och Hificomponents är mycket bra platser att handla ifrån.

Postad 27 oktober 2003 - 23:51

Unregistered522354f2
  • Unregistered522354f2
  • Lärjunge

• 405 inlägg
  • 0

Jag blev lite undrande. Jag har beställt därifrån. En Yamaha AZ2. Jag betalade in pengarna den 31 juli. Sedan har jag skickat tre mail och frågat var förstärkaren är. INGA SVAR!  Priset var i alla fall helt OK, 949 euro inklusive frakt.

Lite undrande, betalade 31 juli???? Om jag var du skulle jag var mer än lite undrande! Jag skulle vara genomsvettig :P

Postad 28 oktober 2003 - 08:12

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0

Jag blev lite undrande. Jag har beställt därifrån. En Yamaha AZ2. Jag betalade in pengarna den 31 juli. Sedan har jag skickat tre mail och frågat var förstärkaren är. INGA SVAR!  Priset var i alla fall helt OK, 949 euro inklusive frakt.

Lite undrande, betalade 31 juli???? Om jag var du skulle jag var mer än lite undrande! Jag skulle vara genomsvettig :P

Är rätt lugn. Har ju adressen. Man kan alltid åka dit. :)

Postad 28 oktober 2003 - 13:53

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Äntligen svar!!! Det tog skruv att ifrågasätta om Katronics verkligen existerade eller om de var bedragare. Då fick jag svar på TRE minuter! :)

Min kontaktman var visst sjuk under en längre period, så han hade inte kunnat svara. Men nu ska den GARANTERAT skickas på måndag. Hoppas på det. :P

Postad 24 november 2003 - 22:16

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Som väntat kom det ingen förstärkare. :D Nu har jag pratat med dem igen och de kunde inte ge mig någon ny leveranstid. :) Så det blir till att avbeställa... :D Hoppas bara att pengarna kommer tillbaka inom rimlig tid...

Postad 24 november 2003 - 22:49

MasterOfPuppetz
  • MasterOfPuppetz
  • Beroende

• 1 362 inlägg
  • 0
Det är just sånt här som gör mig lite avskräckt till att beställa dyra prylar utomlands. Då betalar jag hellre någon krona extra i en svensk butik och får varan i handen med en gång.

Då blir det lite wysiwyg över det hela istället för grisen i säcken.

Postad 24 november 2003 - 23:06

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Jag tycker ändå att det är värt att köpa utomlands. Jag har köpt många saker nytt till ett pris som man inte ens får till begagnatpris här i Sverige... Fast ett gott råd är att se till att varan finns i lager... Annars kan det bli tråkigt...

Postad 25 november 2003 - 08:07

MasterOfPuppetz
  • MasterOfPuppetz
  • Beroende

• 1 362 inlägg
  • 0
Om det går att lösa på så sätt att man betalar då man får saken levererad är det en helt annan femma men hur många tyska nätbutiker jobbar så?

Postad 25 november 2003 - 08:40

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Inte så många... :D

Postad 05 januari 2004 - 09:59

nurfen
  • nurfen
  • Veteran

• 2 031 inlägg
  • 0
Hur gick det nu då Krumeluren? Fått något från Katronics? Sugen på SR7300..

Postad 22 januari 2004 - 20:10

Unregistered63a53ac6
  • Unregistered63a53ac6
  • Beroende

• 1 180 inlägg
  • 0
Krumeluren: Hur gick det med din reciever? Jag är sugen på att beställa därifrån.

Postad 22 januari 2004 - 22:03

nurfen
  • nurfen
  • Veteran

• 2 031 inlägg
  • 0
Äh, verkade inge bra så jag beställde en 6300 från en svensk butik istället. Goa grejer :blink:

Postad 13 juni 2004 - 15:04

David J
  • David J
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Hur gick det?
Någon annan som har några erfarenheter?

Postad 12 juli 2004 - 14:55

anzo
  • anzo
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
jag vill beställa Infinity Beta HCS därifrån men deras hotline verkar inte fungera..

måste prata med dem p2p först tror de ger större press på dem...

Postad 13 juli 2004 - 21:24

Unregisteredb6c42393
  • Unregisteredb6c42393
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
jag frågade katronics om vilka färger de kunde leverera hcs på (genom deras mail grejs), och jag fick svar direkt.
men jag vet inte om jag vågar ta o beställa det u eftersom en massa strul med den där receivern!

Postad 09 september 2004 - 10:10

bearic
  • bearic
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Tjohoo!! Nu har jag lagt in en order på en Marantz SR7400 och en DV6400, bägge i silver. De fanns som demo-ex för 699 resp 299 Euro, bra pris! Frakten går på 20 Euro var för sig, eller 30 tilsammans, också bra. Skickas de till jobbet använder de sig av DHL med paketspårning.
Man kan bara betala via banköverföring i förskott, men det verkar bara kosta 10 kr på SEB internetbank. Leverans sker efter betalning. Det fina är att jag kan reservera dem till och med den 25:e, då lönen trillar in...
Snabba svar på mailen.

Så nu går jag i väntans dagar... ;)

Postad 09 september 2004 - 13:18

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1 886 inlägg
  • 0
Det där med att firmorna svarar trevligt och snabbt på mailen är A och O för att man ska få ett seriöst intryck.

Redigerat av Packetloss, 09 september 2004 - 13:18.

Postad 10 september 2004 - 12:57

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0
Jag har glömt bort den här tråden. Jo, jag fick receivern till slut. Men den kom i slutet av junuari.... Roligt när man beställde och betalade för en Yamaha AZ-2 i juli... Aldrig mer Katronics... Men för den skull behöver inte Katronics vara kass... Det kanske mer beror på att jag hade otur??

Postad 12 september 2004 - 20:05

Unregisteredc1f41cdd
  • Unregisteredc1f41cdd
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Vill bara säga att det inte var några problem för mig att få varan (dv 6400) mot betalning vid leverans. Detta efter att jag nämnt för Katronics att jag läst om många som inte fått sina varor i tid... Har fått hem dvd:n fungerar utmärkt till ca 33% lägre pris än i Sverige.

Postad 30 september 2004 - 14:57

bearic
  • bearic
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Nu har jag suttit med hjärtat i halsgropen de senaste dygnen...

Tidigare i september (se ovan) beställde jag en Marantz DV6400 och en SR7400. De stod uppsatta som skyltex, men var aldrig använda enligt kontakten på firman (skumt, men ok...) I torsdags 23 förde jag över 299 + 699 + 30 € = 9350 kr inkl bankavgifter. För att transaktionen skulle gå snabbare snokade jag och SEB reda på en speciell identification code, dvs den kod som dyker upp på mottagarbankens utdrag. På så sätt slapp Katronics vänta på att deras bank skulle skicka ut en notifiering via post, och de kunde se det direkt via nätet istället.

Sedan blev det tyst... ;)

När jag inte fått något svar på tisdagen 28 trots flera mail, ringde jag upp och kollade läget. De hävdade då att paketet med förstärkaren gått iväg samma dag och att dvd:n skulle skickas dagen efter (skumt eftersom jag försäkrat mig via mail innan betalningen om att de stod och väntade på mig...) Jag fick en tracking-kod till dhl, men eftersom den inte fungerade den 29:e ringde jag igen. Då sade en ny person att bägge paketen hade skickats den 23:e och att det skulle ta 7-10 dagar! Koden jag fått fungerade inte eftersom de byter kod när paketet lämnar landet (hmm.. bra system...)

Idag skickade jag ett nytt brev där jag krävde att få ett slutligt svar i saken. Under tiden detta pågått har jag sett att katronics förts upp på pricerunners övervakningslista till svartalistan, GULP! I Tyskland för finansiella problem och i Sverige för leveransproblem... Tack så mycket! Åsikterna gick lite isär på de tyska forumen, men de var antingen helt positiva eller helt negativa.

Jag kan säga att de var mer än skönt att få svar på mitt hot-brev nyss! Receivern var mycket riktigt skickad den 28:e (nu syns den på dhl också), men dvd:n var slutsåld (!) och kom in på tisdag 5. Antingen ljög de när de sa att den stod och väntade på mig, eller så hade de sålt mitt exemplar...

Sammantaget; får jag bara grejorna inom rimlig tid och i bra skick så har jag fått dem till ett kanonpris. Frågan är bara om det är värt nervpärsen... Trist att de slutade med att svara på mail efter det att man betalt. B) Då fick jag ringa upp för att få svar.

Jag håller tummarna,
-Björn

Postad 01 oktober 2004 - 06:28

tommypeters
  • tommypeters
  • Veteran

• 2 279 inlägg
  • 0
Ja, du har nog rätt så bra chans att få grejorna då Katronics har hållt på så där mer eller mindre hela tiden - men till slut i alla fall skickat grejorna. Ständiga cash Flow-problem, så de har svårt att få leveranser från tillverkarna i tid, men de fortsätter lova leveranstider i alla fall.

Postad 26 oktober 2004 - 12:44

A_G
  • A_G
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Hej,

Jag vill varna alla prisjakts medlemmar samt övriga forumbesökare för Katronics. Jag har en lång och dyster historia om detta företag som inte är över ännu. Igår skickade jag ett mail till pricerunner och beskrev hur Katronics hanterar sina kunder, och jag fick idag svaret att priceunnner.se nu har har plockat bort Katronics från sajten (de är nu svartlistade).

Min historia i korthet: Beställde en TV (Panasonic PX30) den 6:e augusti. Avbeställde den 4:e oktober, efter två månader av lögner och dåliga bortförklaringar angående leveransen. Katronics har fortfarande inte återbetalat köpesumman. De hävdar dock att de gjort det för snart två veckor sedan, men vägrar skicka referensnummer på banköverföringen.

MVH
Anders

Postad 26 oktober 2004 - 19:10

tommypeters
  • tommypeters
  • Veteran

• 2 279 inlägg
  • 0
Ja, det är ju inte första gången man läser om problem med Katronics, som sagt. Det troliga scenariot är att du får pengarna om ytterligare en vecka eller två, när de haft någon bra försäljningsdag. De håller på pengarna så länge de kan för att ha råd att köpa nya varor att sälja.

Postad 26 oktober 2004 - 19:18

bearic
  • bearic
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Mummel... Hoppas de skrapar ihop pengar till att köpa in min DVD-spelare någon gång... :) Har väntat i snart en månad... Det senaste var att de skulle få in den igår och skicka den idag, men jag har inte hört något ännu. Imorgon ringer jag och högstadie-tyska-skäller-ut dem. "Stefanie, Strupsi..."

Det börjar bli liite irriterande att spela skivor genom datorn + 15m lakrits...

zum Teufel,
Björn

Postad 27 oktober 2004 - 17:02

Unregistered0c3db704
  • Unregistered0c3db704
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag har en historia som är mycket lik A_G:s nedan, nästan identisk faktiskt, förutom att jag beställde min PX30 den 28 juli. Återbetalningen påstår de sig skickat den 14 oktober, men den har ännu inte dykt upp.

Det senaste beskedet från Katronics, som jag fick idag, var att de haft problem att genomföra betalningar sedan de bytt bankkonto. De har dock inte givit mig något kvitto eller referensnummer på betalningen, trots att jag uttryckligen krävt det i mina två senaste mail.

Jag har även kontaktat Konsument Europa angående Katronics, vilket jag tydligen inte är ensam om. Jag rekommenderar att andra som har problem med Katronics också gör det.

hälsn.
Robin

Postad 27 oktober 2004 - 19:28

A_G
  • A_G
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Robin: Konsument Europa hjälper även mig. Än så länge har de endast begärt in betalningsunderlag för den påstådda banköverföringen. De har givit Katronics en tidsfrist till och med fredag att visa att pengarna är överförda. Jag har dock inga stora förväntningar att de skall svara (det har nog inte Konsument Europa heller, efter vad jag har förstått). Antar att det blir polisanmälan härnäst.

Kosument Europa har hittills varit mycket hjälpsamma och jag skriver under på Robins råd att ta kontakt med dem när man får problem med europeiska företag.

Redigerat av A_G, 27 oktober 2004 - 19:41.

Postad 27 oktober 2004 - 20:02

Unregisteredc110b254
  • Unregisteredc110b254
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Jag beställde en marantz dv6400 från katronics den 19:e augusti. 27:e augusti fick jag fel dvd nämligen marantz dv4400. Jag stod för portot o skickade tillbaka den och de lovade att de skulle skicka den rätta dvd:n med detsamma...

I dag är det den 27:october och ÄNTLIGEN fick jag hämta ut min hett efterlängtade marantz från posten. 2 månader av lovord, svek och bedrägerier... Handla aldrig från Katronics men ni som har gjort det ge inte upp!!

Postad 27 oktober 2004 - 21:14

bearic
  • bearic
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Lyllo! Jag fick et mail idag att DV6400 (silver) var slutsåld och inte kunde levereras mer. Däremot kunde jag få köpa DV6500 för bara 50 Eur extra. Nu ska jag ringa upp dem och förklara att de får banne mig skicka den på momangen.

För att kolla upp hur de rapporterar om sin lagerstatus skaffade jag mig för någon vecka sedan ett hotmail-konto i annat namn för att skicka en intresseanmälan angående DV6400. Då fick jag reda på tämligen omgående att den tillfälligt var slutsåld, alltså samma info som jag fått via min riktiga mail. När jag sedan en vecka senare försökte höra mig för igen fanns den på lager och det var bara att beställa. Ha, då borde de ju kunna skicka det exemplaret jag beställt! Men icke, via mitt vanliga mail fick jag några dagar senare reda på att de skulle skickas följande måndag-tisdag (se ovan). Jag avslöjade dock aldrig mitt lilla hoax. Synd kanske...

... och nu är den alltså helt slut... håhåjaja...

Jag vill ha en dvd! Om jag bara visste säkert att de skulle skicka min DV6500 direkt skulle jag ge de där Euosarna extra. 349 tot ä inte så farligt ändå. Snart åker jag ner till Dresden å knycker den.

hrrmmph,
Björn

Postad 04 november 2004 - 17:54

ShereKhan
  • ShereKhan
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Borttaget av mig

Redigerat av ShereKhan, 04 november 2004 - 17:56.

Postad 04 november 2004 - 18:15

A_G
  • A_G
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Kanske det löser sig till slut. Har haft problem att nå Katronics senaste veckan. Jag har skickat ca 10 mail utan att få svar. Jag har ringt 20-30 ggr utan att någon har svarat. Kom på den utmärkta idén att ringa med dolt nummer. Fick svar på två signaler :) . Hur som helst. Efter att ha konfronterat dem om deras tidigare lögner och hotat att göra detta till en polissak, kom tillslut ett fax som "ser ut" att vara en kvitto från Postbank av en banköverföring till mig (exakt 30 dagar efter att jag begärde pengarna tillbaka). Jag tar dock inte ut någonting i förskott. Jag väntar till pengarna sitter på mitt konto. Robin: Hur går det för dig?

Postad 05 november 2004 - 17:26

bearic
  • bearic
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Så nu äntligen idag så kom paketet med DVD-spelaren...

Efter mycket om och men lyckades Katronics få iväg en Marantz DV6500, eftersom den DV6400 jag beställt den 23:e sept gått ur produktion. (Jag får ge 50€ extra för den nyare varianten dock.)

Hur som helst måsta jag ändå höja ett varningens finger får Katronics. De är hur bra som helst att ha att göra med innan köpet, men så fort pengarna har bytt ägare är det som om de drag ur sladden. Mail svaras sent eller inte alls. T o m telefonkontakt har varit svår de senaste veckorna.

Det är inte förseningen i sig jag är less på. Det är deras urusla kontakt mot kunden. Om de lovar att skicka en vara det och det datumet så får de väl se till att hålla det. Inträffar något som förändrar förutsättningarna måste de meddela kunden om detta. Detta har INTE gjorts. Någon gång. Jag har fått 5 leveransdatum satta innan paketet verkligen kom. Jag var nogrann med att kolla att de hade grejerna hemma dagen innan jag förde över pengarna. De sa att de hade dem där "redo att sändas iväg", men på något märklig sätt lyckades de klanta till det i all fall.

Jag föll för priset 699€ för SR7400 och 299€ för DV6400 plus 30€ i frakt. Det var ett mycket bra pris, tills för någon vecka sedan... :D Då kunde jag ha fått samma pris här hemma... Synd att jag hade så bråttom.

Avslutningsvis: Jag har nu fått det jag beställt (egentligen bättre då jag beställde demo-ex men fick nya). Leveransen drog ut på tiden, kanske pga av omständigheter som Katronics inte rådde över. Hur som helst har de INTE informerat mig kontinuerligt utan jag har fått DRA ur dem info om mina grejer.

Nu återstår bara ett feed back mail till Katronics om vad jag tycker om deras kundkontakt.

I vredesmod,
Björn

Postad 07 november 2004 - 18:03

A_G
  • A_G
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Hej,

Postar en länk med detaljerad beskrivning hur det kan gå när man handlar från en oseriös butik som Katronics. Jag vill med detta synliggöra deras arroganta betende och alla de lögner jag fått från Katronics genom att publicera all min mailkorresponens med dem. Döm själva.

/Anders

Postad 08 november 2004 - 11:11

Unregistered0c3db704
  • Unregistered0c3db704
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej,

Låter lovande att åtminstone några av er har fått pengar / varor levererade. Själv har jag inte hört något från Katronics sedan mitt senaste inlägg här. Om allt fungerar som det ska kommer ett brev från Konsument Europa att nå Katronics inom kort. Jag hoppas givetvis att detta hjälper.

/ Robin Palm

Postad 08 november 2004 - 11:30

A_G
  • A_G
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Hej,

Låter lovande att åtminstone några av er har fått pengar / varor levererade. Själv har jag inte hört något från Katronics sedan mitt senaste inlägg här. Om allt fungerar som det ska kommer ett brev från Konsument Europa att nå Katronics inom kort. Jag hoppas givetvis att detta hjälper.

/ Robin Palm

Hej,

Nu vet jag ju iof inte vad Kosument Europa skriver till Katronics i ditt fall. Åt mig krävde Konsument Europa att Katronics skulle skicka kvitto på deras påstådda banköverföring. Katronics stuntade dock fullständigt i detta. Ordet "polizei" verkar dock ha en mycket påskyndande effekt.

/Anders

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.