Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fyndbörsen! Riddare på vit häst!

71 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 October 2004 - 13:01

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0
Blev nyss tvungen att skriva detta brev till fyndbörsen.
Jag vet att det inte gör nån skillnad, men jag ville att dom skulle veta iallafall.
För mig så väntar ingen ersättning. 3500kr åt **** med andra ord. (Kanske inte verkar så mycket men för en lågavlönad 20-åring så svider det)

Hej Fyndbörsen.

Jag beställde en YAMAHA YST-SW315 av er och blev igår uppringd av DHL
som skulle köra ut den. Vi diskutterade evetuell tid och kom fram till
att dom hade aldrig dom fraktrundorna vid dom tidpunkterna som jag var
hemma.
Dom propsade på att dom kunde lämna den utanför min lägenhetsdörr. Det
tyckte jag lät rätt så bra eftersom dom skulle köra ut den mellan 10
och 13. Jag kommer hem 12:00. Därför tyckte jag att den skulle ju bara
behöva stå utanför min förr i max en halvtimma som värst. Mitt
trapphus är dessutom dels kodat på ytterdörren och det finns ingen
insikt från gatan + att jag bor 2tr upp.

Jag kommer hem 12:00 och ser ingen låda utanför min dörr. Ringer
såklart DHL som säger att dom lämnat av den 11:40 utanför min dörr
2tr.
Det innebär att på dessa 20 minuter har min subwoofer försvunnit. DHL
kan inte ge mej någon somhellst info om exakt var dom skulle ha ställt
den, dom kan inte heller beskriva något i trapphuset förrutom att det
finns en hiss som enligt dom inte funkar. (vilket den gör).

Det finns egentligen bara två möjligheter här. Antingen har jag
väldigt elaka grannar. Dock bor det bara äldre folk och en barnfamilj
här.
Den andra är att killen på DHL såklart aldrig lämnade av den. DHL
tänker inte ge mej ett skit eftersom jag enligt dom godkänt att den
skulle lämnas utan att jag var där. Enligt mej hade jag inga andra
möjligheter då dom inte var ett dugg flexibla angående leveranstider.

Jag har gjort en polisanmälan på detta. Dom sa att det inte kommer
hänfa ett jota med den. Jag har ringt mitt försäkringsbolag som säger
att det inte täcks då den påstått levererade subben ska ha stått
_utanför_ min dörr. Alltså utanför mitt hem.

Jag antar att det inte finns den minsta ni kan eller vill göra, men om
ni i framtiden börjar få många saker som försvinner i västernorrland i
samband med denna sorts lossning så tror jag ni kan vara intresserade
av vad det är för fraktbolag ni använder egentligen.

MVH
En Arg och besviken; Jimmy
Härnösand

Redigerat av James, 07 October 2004 - 18:41.

Postad 06 October 2004 - 13:17

Unregistered63a53ac6
  • Unregistered63a53ac6
  • Beroende

• 1180 inlägg
  • 0
Väldigt tråkig händelse du har råkat ut för ;)
Jag har själv flera gånger råkat ut för att mina paket jag beställt hänger i en postplastpåse på ytterdörren. Känns ju mindre skoj när det handlar om saker för tusentals kronor.
Trist att du inte fick någon tid som passade dig heller, man kan dock ringa och be att få hämta grejorna direkt på terminalen. Detta kan ju förstås vara problematiskt om man inte innehar bil eller får skjuts av någon vänligt sinnad person.

Postad 06 October 2004 - 13:17

Unregistered340a9c7d
  • Unregistered340a9c7d
  • Forumräv

• 960 inlägg
  • 0
Låter konstigt att DHL inte kunde komma överens om en tid, de brukar kunna fixa det ganska bra annars, om inte vilket brukar man kunna komma överns om att lämna den till nån granne eller något liknande.

Det märkliga i historien är ju att ingen har tagit emot godset,. enligt vad jag vet MÅSTE speditören få en underskrift av en mottagare för att lämna godset och inte bara släppa det rätt upp och ner.

Så som jag ser det så är speditören ansvarig då det var han som sist såg godset och lämnade det ifrån sig utan att få fraktsedeln påskriven.

Be att få en kopia på fraktsedeln, där SKA finnas en underskrift annars har allt inte gått rätt till.

Postad 06 October 2004 - 13:28

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1886 inlägg
  • 0
Oansvarigt av DHL, de ska ha ansvaret från A till B och ska absolut inte lämna ett paket utan underskrift av mottagaren.

Som jag ser det är det DHLs ansvar att ersätta dig, jag kan också tippa på att budet har tagit din Yamaha själv.

Jag var med om när jag satt på en avdelning där alla paket och bud kom varje dag till företaget och det var allt från DHL till vanliga Företagspaket.

Det hände "ofta" att buden lyckades på något sätt få underskrift av oss när dom lämnade paketen och ändå lyckas dom sno med sig ett paket eller två.

Nu hade vi sån enorm omsättning av paket som kom så det var omöjligt att hela tiden ha koll på allt.

Kan väl nämna att det oftast handlade om dyrbara bärbara datorer från IBM och HP.

Bara stå på sig, ta kontakt med DHL, desto mer obekväm du är desto mer vill dom försöka hjälpa dig.

Postad 06 October 2004 - 13:36

Unregistered78e0ed10
  • Unregistered78e0ed10
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Jag trodde också att alla postbud krävde en underskrigt.

Har de förresten bevis på att ni gjorde ett munligt avtal angående leveranstid/plats? De lär väl inte ha spelar in samtalet så det är väl ord mot ord.

Postad 06 October 2004 - 13:41

Unregisteredd3e6445d
  • Unregisteredd3e6445d
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0
Det var skumt som fan, till mig vägrade dom lämna paketet överhuvudtaget utan att få underskrift jag sa till dom att dom kunde lämna det i brevlådan eller liknande hade bara beställt någon cd-skiva men de fick inte göra så. Om jag vore dig skulle jag kolla igenom reglerna har dom ingen underskrift lika med deras ansvar annars skulle dom kunna säga hej vi lämna paketet till dig och så behåller dom det själva och säljer på Blocket vore ju jävligt oseriöst om det ska vara så!

Postad 06 October 2004 - 13:50

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0
Jag blev nu uppringd av Fyndbörsen (~20 minuter efter att jag skickat mailet).
Jonas var grymt trevlig och fattade att allt suger för tillfället. Han sa att han skulle kolla vad som går att göra och skulle återkomma.

5 minuter senare ringer han igen och frågar om jag på något sätt skriftligen kommit överens med DHL om att dom bara kan dumpa varan, om jag satt en påskriven lapp på dörren eller något. Nej det har jag inte sa jag.

Jonas tjoade: "Tack! Det var allt jag behövde! Det här löser vi!"

Alltså jag måste säga att även om jag inte får en ny subb så är jag grymt imponerad av bemötandet och att han faktiskt verkade bry sej till skillnad från försäkringsbolag, polis och framförallt DHL.

Vi får väl se vart det bär!

Postad 06 October 2004 - 13:57

Unregistered340a9c7d
  • Unregistered340a9c7d
  • Forumräv

• 960 inlägg
  • 0
Får hålla med, Fyndbörsen är mycket bra på kundkontakt, men så har de ju också haft några år i branchen.

Hoppas det löser dig.

Postad 06 October 2004 - 13:58

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0
Jonas ringde upp mig nu och sa att dom med 99% chans fixar en ny subb!!!

Om inte DHL ersatte dom så skulle Jonas ta det från sitt Good-Will-konto!
Alltså jag är så ###### glad och nöjd så jag vet inte vad!

Postad 06 October 2004 - 14:02

bearic
  • bearic
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Snyggt jobbat Fyndbörsen!

Kul att se lite positiv kritik om en handlare!

Skönt James att det ordnade sig. Man kan ju bryta ihop för mindre...

MVH,
Björn

Postad 06 October 2004 - 14:37

Unregisteredd94f213c
  • Unregisteredd94f213c
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Imponerad av Fyndbörsen om dem går in och ersätter en sådan sak. Bara därför bör man beställa därifrån nästa gång.

Postad 06 October 2004 - 15:07

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0
Jag är minst lika impad och det verkade nästan som Jonas blev lite generad av hur lycklig jag blev. Ödmjuk man ;)

En ny subb är påväg till mej nu!

Postad 06 October 2004 - 15:25

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0
KANON! Bra gjort av Fyndbörsen! Sedan ska man komma ihåg att så länge man inte tagit emot varan personligen och skrivit under den så har man icke fått den.

Postad 06 October 2004 - 15:27

Unregistered26281
  • Unregistered26281
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0

Jag är minst lika impad och det verkade nästan som Jonas blev lite generad av hur lycklig jag blev. Ödmjuk man  ;)

En ny subb är påväg till mej nu!

Inte med DHL kan jag tänka mig..? heheh

Dessutom SKA dom ha en underskrift av mottagaren! Har dom ingen mottagarunderskrift, är det lika med att DU inte har tagit emot den OCH att den är i fraktbolagets förvar fortfarande!

Jobbar som bud så jag vet... Hade det varit jag som varit utkörare hade jag aldrig kunnat ha det på mitt samvete. Att lämna en sådan grej vind för våg. Oavsett vad trafiksamordnaren påstår sig ha kommit överens med kunden. Då hade jag hellre tagit kontakt med mottagaren själv och ordnat det på eget sätt...

Postad 06 October 2004 - 15:51

Unregistered40127
  • Unregistered40127
  • Mästare

• 2592 inlägg
  • 0
FYNDBÖRSEN!!!! JAG ÄR IMPONERAD!!!!!

Helt otroligt vilket trevligt initiativ av Fyndbörsen. Måste nog beställa något därifrån bara för att visa min uppskattning för ett företag som tar överdrivet bra anvsar för sina produkter och som värdesätter sina kunder.

case

Postad 06 October 2004 - 16:20

Unregisteredde1d8897
  • Unregisteredde1d8897
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Mycket bra gjort av Fyndbörsen, och kul för dig James.

Postad 06 October 2004 - 18:09

Unregistered94f939c2
  • Unregistered94f939c2
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
Bra service av fyndbörsen!

Om du inte kan somna för att väggarna skakar så vet du ju varför...

Postad 06 October 2004 - 18:24

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0

Bra service av fyndbörsen!

Om du inte kan somna för att väggarna skakar så vet du ju varför...

Haha.. precis. ;)

Postad 06 October 2004 - 20:41

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0
HAHAHAHAAHA!! Åååh..
Vilken håla man bor i.

;)

Bifogad fil(er)

Postad 06 October 2004 - 20:48

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2218 inlägg
  • 0
Grymmt snyggt gjort av Fyndbörsen ;) .
Hjälpte en kompis att handla hembio genom just fyndbörsen..Han är emot hadel på nätet så det krävdes lite övertalning, han har tydligen alltid otur med elektronik :D ..-Nää det är lungt övertalade jag, (jag har ju själv handlat hur mycket som helst på nätet utan problem).
När hans prylar sedan kom fram så hade POSTEN lyckats med konststycket att mosa/krossa paketet med dvd:n och smällt till rejält på en högtalare.
Grabben var givetvis helt förkrossad, men jag fortsatte att lungna ner honom med att det ordnar sig. Antingen så får du ersättning från posten eller om du har tur så kanske fyndbörsen skickar nytt till dig..Dagen efter när han ringde så skickades en ny högtalare och en ny dvd, de skadade skickades tillbaka samtidigt..Även här var det mycket snyggt skött av Fyndbörsen att inte ifrågasätta elelr vänta på att de skadade prylarna kom fram till dem utan genast skicka nya till kunden och sköta problemen med Posten efter att kunden har fått sina grejjer och utan att blanda in den oskyldiga kunden..
Posten ringde iofs upp honom efter ca 2-3veckor och sa att han skulle skicka in den andra högtalaren som hade tillhört kollit, även fast det inte var några skador på den så ville dom ha den när det skulle utredas ;) ..SJÄLVKLART så skickade han inte in den till posten..Hoppas bara att fyndbörsen blir ersatta av posten.

Glöm inte att skriva MYCKET positiv kritik/recension om fyndbörsen i ditt galleri :lol:

Postad 06 October 2004 - 20:54

Unregisteredcf113917
  • Unregisteredcf113917
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
Tja!

Fint att allt ordnade sig!!
Skönt när man hittar någon direkt som är hjälpsam, annars står man där ensam ;)

Jag har för övrigt jobbat på DHL i ca 6 år och kan ganska snabbt säga att jag inte är förvånad över det som hände....nu ska jag inte dra alla över en kant men 90 % är idioter på det företaget...även de högst upp!

Jag är ändå glad att jag jobbar där, men bara av den anledningen att jag skickar gratis med dem ;), och än så länge har det inte hänt något.

BubbaG

Postad 06 October 2004 - 21:00

Unregistered0e422d8a
  • Unregistered0e422d8a
  • Forumräv

• 863 inlägg
  • 0
;) Ja, som fd härnösands bo så kan man bara garva åt tidningarna där. Har de inget vettigare att skriva om??? ;)

Postad 06 October 2004 - 22:12

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0

Glöm inte att skriva MYCKET positiv kritik/recension om fyndbörsen i ditt galleri ;)

Det kan du ge dej på att jag tänker göra!!!

Postad 07 October 2004 - 08:34

Hazzemania
  • Hazzemania
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Nästa Internetorder hamnar definitivt hos fyndbörsen. Det är inte utan att man blir lite imponerad av hur snyggt de sköter en sådan här sak.

Postad 07 October 2004 - 08:38

Unregistered5d5ce8d0
  • Unregistered5d5ce8d0
  • Forumräv

• 786 inlägg
  • 0

HAHAHAHAAHA!! Åååh..
Vilken håla man bor i.

;)

Hehe den va bra ;)

Postad 07 October 2004 - 14:22

Unregistered6dda665b
  • Unregistered6dda665b
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Grymt bra av Fyndbörsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Handlade min HK 670 där förra hösten och handlade en
Pioneer DVD370 härom veckan. Kommer glatt att fortsätta
shoppa där :( :) :wub: :wub: :angry: :rolleyes:

Postad 07 October 2004 - 14:49

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3254 inlägg
  • 0
Mycket märkligt att DHL ställer ut grejor utan att få underskrift. Jobbar själv med transporter och bland det viktigaste är påskrivna fraktsedlar.
Ett tips: När ni får grejor - kolla alltid så att paketet ser ok ut. Emballageskador kan även innebära skadat innehåll. Gör då en beskrivande anmärkning på fraktsedeln (alla ev. kopior) .

Postad 07 October 2004 - 15:14

Unregistered5d5ce8d0
  • Unregistered5d5ce8d0
  • Forumräv

• 786 inlägg
  • 0
Detta verkar ju vara ett mycket bra drag av fyndbörsen. Smart!

Postad 07 October 2004 - 15:29

Unregisteredd0edda5e
  • Unregisteredd0edda5e
  • Lärjunge

• 300 inlägg
  • 0
Måste bara säga att det är OTROLIGT proffsigt hanterat av Fyndbörsen!!!+++++

Postad 07 October 2004 - 15:38

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0
Skönt att det löste sig, och "starkt jobbat" Fyndbörsen. :)

När du får den nya så får du mer än gärna berätta hur den låter, då jag går å funderar på att skaffa just en sån. Från fyndbörsen, såklart!

:( /P_

Postad 07 October 2004 - 16:00

Unregistered0bc846ae
  • Unregistered0bc846ae
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
Ska man öppna paket och kontrollera innehållet eller räcker det med kontroll av emballage

Postad 07 October 2004 - 16:35

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3254 inlägg
  • 0

Ska man öppna paket och kontrollera innehållet eller räcker det med kontroll av emballage

Det är ju som regel bökigt att öppna och kolla innehåll (stressade chaufförer dessutom :(. En "emb-skada" tyder ju på att paketet inte haft någon lätt resa, så det skall räcka med sådan anmärkning. När jag fick min "Herkules" från Ellos var det tre illavarslande hål i kartongerna. Under det att jag lyste med ficklampa in i hålen så skrev chauffören själv anmärkningen på fraktsedeln. Fast han kände ju igen mig från jobbet så han förstod att han inte skulle få en "ren" sedel med sig :) . Hade jag sett något skadat innehåll så hade jag inte tagit emot paketet.
Sedan kan man ju få skadade grejor ändå, vilket brukar lösa sig även utan en anmärkning. Men för att vara lite säkrare... skriv.

Postad 07 October 2004 - 17:04

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2218 inlägg
  • 0
Kanske skulle du ändra titel på tråden till nått med Fyndbörsens namn i så att fler får ser denna behandling..Både andra butiker och blivande kunder :(

Postad 07 October 2004 - 17:06

Unregistered94f939c2
  • Unregistered94f939c2
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
Det här kanske blir för OT men jag skulle verkligen uppskatta fler tips om vad man ska tänka på när man skickar/tar emot prylar. Jag sålde en förstärkare till en kille som blev helt lyrisk för att jag hade packat som man ska. Självklart för mig men han sa att det var ovanligt. Det kanske är bäst att starta en ny tråd om det här...

Postad 07 October 2004 - 17:20

FreddanB
  • FreddanB
  • Forumräv

• 651 inlägg
  • 0
Jag ska ta och beställa från Fyndbörsen nästa gång jag ska till mig och handla det kan ni hoppa upp och sätta er på

Postad 07 October 2004 - 17:26

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0
Denna tråd är ett tydligt exempel på vad bra kundkontakt och service gör för verksamheten... x antal personer lovar att handla hos Fyndbörsen bara för denna incident. Heja Fyndbörsen. :(

Postad 07 October 2004 - 18:42

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0

Kanske skulle du ändra titel på tråden till nått med Fyndbörsens namn i så att fler får ser denna behandling..Både andra butiker och blivande kunder :(

Bra idé!

Postad 07 October 2004 - 18:43

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0

Skönt att det löste sig, och "starkt jobbat" Fyndbörsen. :)

När du får den nya så får du mer än gärna berätta hur den låter, då jag går å funderar på att skaffa just en sån. Från fyndbörsen, såklart!

:( /P_

Givetvis eller Givenwise som dom säger i staterna! :wub:

Postad 07 October 2004 - 20:04

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2218 inlägg
  • 0
Nice titel :(

I min signatur står ju ett litet citat från ett annat företags kundbemötande :) ..Föredetta konkurent till fyndbörsen.
Nån som har hört nått nytt ang Braskenshärvan?

Redigerat av mr huhta, 07 October 2004 - 20:06.

Postad 07 October 2004 - 20:12

Unregistered8e461241
  • Unregistered8e461241
  • Forumräv

• 946 inlägg
  • 0
En ny konspiration, James kanske är en ny Lix (?) som jobbar för Fyndbörsen och försöker göra reklam.

Haha, nädå, skoja bara. Grattis, MYCKET snyggt skött av Fyndbörsen. Köpte min projektor därifrån och det gick som en dans.

Postad 12 October 2004 - 17:23

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0
Padda: Så måste det nog vara ;) :)

Gissa vad som fanns att hämta på posten idag då?

Jag återkommer med en seriös rescension senare. Har nyss kopplat in den, provat 3 olika placeringar samt rattat lite men knappt lyssnat.
Allra först när jag kopplade in den så sög det verkligen, det mest mullrade och hängde inte alls ihop med resten.

Nu låter det ljusår bättre.

;)

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  yamma1.jpg   25.04K   0 Antal nerladdningar

Postad 12 October 2004 - 17:26

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0

Jag återkommer med en seriös rescension senare.

Ser jag fram emot. :)

Ser fin ut du, härligt att det löste sig efter allt strul. ;)

Postad 12 October 2004 - 17:37

Unregistered78e0ed10
  • Unregistered78e0ed10
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Skönt att allt ordnade sig! Mkt bra hantering av Fyndbörsen! Gör att man ser lite positivt på dem. (dock är jag själv fortfarande av den åsikten att vissa på det företaget är kompletta idioter)

Postad 12 October 2004 - 17:48

Unregistered3e850eca
  • Unregistered3e850eca
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Enormt cred till fyndbörsen. Har beställt en del saker från dem, och det har varit väldigt lång väntetid på vissa av dem, exempelvis Pioneer DV-575. Men de hade den hemma hos mig på under en vecka, fast att de sa att de kunde dröja upp till en månad nästan... Fyndbörsen = bäst.

Postad 12 October 2004 - 18:48

Unregistereda2499477
  • Unregistereda2499477
  • Beroende

• 1053 inlägg
  • 0
HEJA FYNDBÖRSEN! FRISKT HUMÖR - DET ÄR DET SOM SUSEN GÖR!

Postad 13 October 2004 - 18:30

Unregistered5cf1b4b0
  • Unregistered5cf1b4b0
  • Forumräv

• 719 inlägg
  • 0
James:kul att det löste sig,har själv handlat av Fyndborsen och det är bara att hålla med,ett företag som vet vad bra kundservice är.

Du bor inte så långt ifrån Saga om jag inte ser helt fel i ditt galleri.......

Postad 13 October 2004 - 21:14

Octopussy
  • Octopussy
  • Veteran

• 1868 inlägg
  • 0
Jag är på väg att köpa en plasma nu och står mellan Netonnet eller Fyndbörsen, men efter detta inlägg kommer jag defenitivt att handla ifrån dem.

Postad 14 October 2004 - 15:53

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0

James:kul att det löste sig,har själv handlat av Fyndborsen och det är bara att hålla med,ett företag som vet vad bra kundservice är.

Du bor inte så långt ifrån Saga om jag inte ser helt fel i ditt galleri.......

hehe.. Du gav mej en kuslig känsla nu. B)
Försökte kolla i mitt galleri och det är bara på en enda bild man ser lite ut genom balkongdörren och det är inte ens en bra titt.
Jo jag bor ganska så ovanför faktiskt.

Är du nån man känner kanske? :lol:

Postad 14 October 2004 - 15:54

James
  • James
  • Användare

• 216 inlägg
  • 0

Jag är på väg att köpa en plasma nu och står mellan Netonnet eller Fyndbörsen, men efter detta inlägg kommer jag defenitivt att handla ifrån dem.

Det gör du rätt i!

Postad 15 October 2004 - 08:42

Unregisteredc786ddee
  • Unregisteredc786ddee
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
Själv har jag handlat en boxer, ett par högtalare med stativ samt en satellitmottagare av Fyndbörsen. Av dom varorna var det bara satellitmottagaren som krånglade lite men det kan ju faktiskt berott på problem med min parabol/Lnb. Dom problemen löste Fyndbörsen snabbt och elegant.

Jag är mer än nöjd med Fyndbörsen. Jag har köpt från andra nätfirmor också men jag kommer att hålla mig mer till Fyndbörsen hädanefter, den saken är klar B)

Jag är dessutom en rätt besvärlig typ då jag har ett 25årigt hifiintresse och hållit på med satellitgrejer sedan början av 90-talet. Jag har varit med om det mesta när det gäller kundbemötanden :lol:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.