Såg denna på för 16 495 kr ex moms någon som har denna eller vet ifall den är något att ha?
om man jämnför denna med t ex NS hur står de sig mot varandra?
http://www.dustin.se...odID=5010070636
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 29 October 2004 - 12:13
Samsung PS42V4S 42" XGA-plasma, bordsställ medföljer
Såg denna på för 16 495 kr ex moms någon som har denna eller vet ifall den är något att ha? om man jämnför denna med t ex NS hur står de sig mot varandra? http://www.dustin.se...odID=5010070636 Postad 29 October 2004 - 14:22
Bildskärmen borde vara samma som den Samsung 42S4S som står på expert här intill. Den rockar. Färre ingångar, typ 1 mindre av allt, och en tuner istället för 2 stycken.
Lite mindre i måtten, men det skadar inte, och ingen svart ram runt framsidan. Några kilo lättare. Kanske något att köpa nu när ens egen TV blir inlöst. Har inget behov av en massa extra ingångar, en av varje räcker för mig. Fast tjejens nuvarande och oväntade WAF-förståelse för projektor till julhelgen lär ju inte bestå om jag släpar hem en sån här. Redigerat av Unregisterede7866599, 29 October 2004 - 14:22. Postad 30 October 2004 - 11:09
Någon som vet om den klarar pc signal??
Vet att det inte finns en analog ingång men det finns ju DVI ingång!! Postad 30 October 2004 - 11:50 I min värld så funkar DVI likadant oavsett källa, så det borde fungera. En vanlig bildskärm till datorn har ju också DVI-ingång. Postad 31 October 2004 - 15:15
Var inne på Expert idag och frågade om denna plasma, de hade en S4 "testvinnaren" och denna V4 bredvid varandra. S4:an var mycket klarare i bilden, det var som om det låg en tjock hinna damm över bilden på V4:an.
Säljaren sade att det berodde på att det var en äldre generation elektronik bakom skärmen, som var densamma på bägge plasmorna. Vet ej om det stämmer, eller om de bara vill sälja den dyrare och därför matar den billigare med en sämre signal. Postad 03 January 2005 - 09:05
Köpte en v4s förra veckan och på det exemplaret i affären tycktes det vara en hinna som du beskriver. När jag fick upp min hemma så var bilden hur klar som helst.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |