Är sugen på att shoppa en ny subwoofer och har läst att SVS PB10-ISD verkar vara riktigt bra. Är dock lite fundersam hur den fungerar i en lägenhet med ett vardagsrum på ca 17 kvm. Jag har fått för mig att SVS är rejäla grejer och jag är lite orolig att det kanske är för mycket för mig. Skulle kanske en Audio Pro Ace-Bass 2 passa bättre? Eller en Yamaha 1500? Det är väl mellan de tre som jag tror slutstriden kommer att stå, men jag vill inte betala ett antal tusenlappar på något ohört, få det skickat från USA och sen inse att jag inte kan ha det hemma för att den är alldeles för mega-much, too much. Några synpunkter?
SVS PB10-ISD
(Subwoofers)
|
1
|
(12)
|
Inga priser |
4 relaterade trådar
SvS Basar (540 inlägg)
|
8 år sedan |
SV Subwoofers-klubben (743 inlägg)
|
12 år sedan |
svs pb-10 isd (9 inlägg)
|
16 år sedan |
Velodyne MiniVee vs. SVS PB10-NSD (5 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 22 November 2004 - 21:06
Enligt mig så kan man aldrig köpa för "stora" grejor.
Desto bättre grejer du har desto bättre låter det ju även på normal volym.
Å sen nångång när du känner för att vrida potten i botten så att munhåret sitter fastklistrat på väggen bakom, så skadar inte det heller
Desto bättre grejer du har desto bättre låter det ju även på normal volym.
Å sen nångång när du känner för att vrida potten i botten så att munhåret sitter fastklistrat på väggen bakom, så skadar inte det heller
Postad 22 November 2004 - 22:37
Hej H.
Tror inte det blir några problem med en PB10-ISD i ditt vardagsrum. Jag har själv en 20-39 PC+ i ett rum som är ung som ditt o det funkar utmärkt.
//Jonas
Ps.
Skulle du inte va nöjd med ett ev köp är det inga problem att sälja en SVS...
Ds.
Tror inte det blir några problem med en PB10-ISD i ditt vardagsrum. Jag har själv en 20-39 PC+ i ett rum som är ung som ditt o det funkar utmärkt.
//Jonas
Ps.
Skulle du inte va nöjd med ett ev köp är det inga problem att sälja en SVS...
Ds.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
SvS Basar
7 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?