Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

primustronix.de

17 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Postad 29 December 2004 - 15:19

giggsey
  • giggsey
  • Wannabe

• 47 inlĂ€gg
  • 0
Satt och pillade i deras varukorg för att kunna fÄ information och vips hade jag skickat ivÀg en bestÀllning. Lite klantigt, men jag vill ju ha grejjen jag bestÀllde och priset var mycket bra, sÄ det kÀnns inte som att det gör nÄgot. De tillÀmpar COD och allt i övrigt verkar schysst ocksÄ. Vad gÀller garanti och dyligt Àr jag inte helt sÀker pÄ vad som gÀller dÄ tyskan inte Àr helt hundra.

Vore intressant att höra om nÄgon har bestÀllt nÄgot dÀrifrÄn och vet vad som gÀller hos dem. Om det verkar helt Ät h-e dÀr kan jag ju alltid annullera min bestÀllning. De kunde skicka inom tio dagar sÄ nÄgra dagar har jag nog pÄ mig att eventuellt annullera.

Tacksam för synpunkter!

Mvh
Jocke

Postad 16 February 2005 - 12:16

Unregistered246fc5aa
  • Unregistered246fc5aa
  • Amatör

• 92 inlĂ€gg
  • 0
giggsey: Jag gjorde samma misstag som dig, jag la en order utan att riktigt veta om det. Men som sagt, sÄ har dom bra priser sÄ det gjorde inte nÄtt..

Vad har dom för leveranstid? Jag bestÀllde min Panasonic S97 för ca 2 veckor sen men jag har inte fÄtt nÄtt Àn. Det stod att dom hade varan i lager inom 24timmar sÄ jag tycker den borde komma snart.

Postad 16 February 2005 - 14:54

giggsey
  • giggsey
  • Wannabe

• 47 inlĂ€gg
  • 0
Ihlberg:
FÄr vÀl tyvÀrr sÀga att det har gÄtt sÄdÀr. Har fortfarande inte fÄtt nÄgot. Det stod iofs inom 10 dagar, men nÀr de gÄtt mailade jag och frÄgade. DÄ sa de v.3. Sen mailade jag igen. DÄ sa de att de inte kunde fÄ nÄgot besked frÄn sin leverantör om nÀr det skulle komma. Men har jag vÀntat en och en halv mÄnad sÄ kan jag vÀl vÀnta ett tag till. Det Àr en projlampa till en ae500 förresten sÄ jag har snart glömt bort hur det Àr att ha en projje. Men den som vÀntar pÄ nÄgot gott.

Postad 22 February 2005 - 09:56

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlĂ€gg
  • 0
SÄ lÀnge de kör CoD sÄ Àr det ju inga problem tycker jag

Postad 22 February 2005 - 11:12

giggsey
  • giggsey
  • Wannabe

• 47 inlĂ€gg
  • 0
SÄ sant, sÄ sant, men det minskar inte min lÀngtan efter lampan tyvÀrr. Hade dock definitivt varit mycket mer jobbigt om jag redan hade betalat för den....

Postad 01 March 2005 - 11:32

giggsey
  • giggsey
  • Wannabe

• 47 inlĂ€gg
  • 0
Nu har lampan Àntligen kommit. Dock verkar det som att deras egen leverantör har det svÄrt. Har fÄtt ett paket frÄn en annan nÀtbutik. Förmodligen en systerbutik eller nÄt. De tar egentligen 25 euro mer, men jag betalar det som var avtalat. Tycker att de, trots lÄng vÀntetid, har löst det hela pÄ ett bra sÀtt nÀr de inte sjÀlva kunde fixa lampan.
2 500 kr för en ny lampa till pt-ae500 Àr ju ungefÀr 1 000 kr billigare Àn i Sverige sÄ det var vÀl vÀrt vÀntan antar jag. Men jag kan iaf sÀga att Primustronix har gjort det man kan förvÀnta sig av dem och faktiskt lite till. Det Àr ju inte deras fel att leverantören de i sin tur har inte kan leverera.

Postad 01 March 2005 - 20:33

Unregistered246fc5aa
  • Unregistered246fc5aa
  • Amatör

• 92 inlĂ€gg
  • 0
Nu har min S97:a anlÀnt ocksÄ, sÄ alla Àr nöjda och glada :ph34r:

Redigerat av Unregistered246fc5aa, 01 March 2005 - 20:34.

Postad 12 August 2005 - 08:25

Agrik
  • Agrik
  • Amatör

• 58 inlĂ€gg
  • 0
BestÀllde en CRT TX-36PL35D för 6050:- ink frakt frÄn www.primustronix.de, men dÄ jag inte förstod bekrÀftelsemailet till 100% sÄ skickade jag ett mail och frÄgade vad en viss mening betydde, dessutom frÄgade jag hur lÄng leveranstid det var pÄ tvn. Mailet skickades i tisdes morse, sen skickade jag tvÄ mail till i torsdes, har inte fÄtt svar pÄ nÄgot av mina mail. SÄ nu vet jag inte ens om dom skickar nÄgon tv överhuvudtaget till mig. NÄn som har handlat av dem nyligen och sÀga hur primustronix Àr? Vill ju inte sitta hÀr o vÀnta pÄ en tv i flera veckor som inte dyker upp, kan ju inte heller bestÀlla frÄn nÄgon annan om denna tvn skulle dyka upp!

Meningen som jag inte förstod riktigt: (dvs jag förstÄr inte innebörden av vad det stÄr)

"die folgende Bestellung ist bei uns eingegangen
und kann nun von uns geprĂŒft werden."

TrÄdar sammanslagna. //Mod.

Redigerat av Agrik, 12 August 2005 - 10:13.

Postad 12 August 2005 - 08:47

nakos
  • nakos
  • AnvĂ€ndare

• 180 inlĂ€gg
  • 0
SÄ hÀr översÀtter babelfish

http://babelfish.altavista.com/tr

the following order was received with us and can be examined now by us

Postad 12 August 2005 - 09:35

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • ForumrĂ€v

• 865 inlĂ€gg
  • 0

"Den följande bestÀllning har nu registrerats hos oss och kan nu börja behandlas" Typ :P

Redigerat av Unregistered40880, 12 August 2005 - 09:36.

Postad 12 August 2005 - 10:12

Agrik
  • Agrik
  • Amatör

• 58 inlĂ€gg
  • 0

"Den följande bestÀllning har nu registrerats hos oss och kan nu börja behandlas" Typ :P

<{POST_SNAPBACK}>

Jaha, "behandlas"!! Jag tolkade det som att dom skulle "undersöka" om dom skulle skicka till mig pga stor klumpig tv + att jag inte bodde i Tyskland!
/tack

SÄ hÀr översÀtter babelfish

http://babelfish.altavista.com/tr

the following order was received with us and can be examined now by us

<{POST_SNAPBACK}>

Babelfish anvÀnde jag ocksÄ, tack för tipset i alla fall!

Redigerat av Agrik, 13 August 2005 - 03:54.

Postad 12 August 2005 - 10:22

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • ForumrĂ€v

• 865 inlĂ€gg
  • 0
Inge Babelfish hÀr inte... Nej, men det betyder typ Orderstatus=inkommen....

SÄ den ska vara bestÀlld isf....

Postad 13 August 2005 - 06:42

Agrik
  • Agrik
  • Amatör

• 58 inlĂ€gg
  • 0
Lutar Ät att jag avbestÀller tvn frÄn primustronix, fruktar hur det blir OM dom skickar tvn o den inte fungerar eller om det saknas nÄgot - fjÀrren tex.

TyvÀrr sÄ verkar mÄnga tyska företag vara direkt oseriösa

https://www.minhembi...99091&hl=avitos

http://se.pricerunne...er/1847/reviews

Redigerat av Agrik, 13 August 2005 - 08:36.

Postad 14 August 2005 - 07:30

jonasbonde
  • jonasbonde
  • Master of Who?

• 1832 inlĂ€gg
  • 0
Det Àr skönt att vi lever i ett land utan oseriösa butiker ;)

//Jonas

Postad 14 August 2005 - 17:41

Agrik
  • Agrik
  • Amatör

• 58 inlĂ€gg
  • 0

Det Àr skönt att vi lever i ett land utan oseriösa butiker ;)

//Jonas

<{POST_SNAPBACK}>

Japp, har bara haft strul med en affÀr i sverige (över nÀtet), men dom kunde inte svenska, sÄ det rÀknas inte! :D

Wow, fick detta svar idag:

"our distributor told us today that he will not receive this item again. We cannot proceed this order.
The order will be cancelled.

We're sorry to have no other news for you."

DÄ ska man komma ihÄg att nÀr jag bestÀllde stog det:

"voraussichtlich versandfertig in 5 Tagen"

nÄn dag efter min bestÀllning:

"VerfĂŒgbar"

jaja, fÄr vÀl spara lite mer till en 37" lcd istÀllet dÄ!

Redigerat av Agrik, 16 August 2005 - 10:48.

Postad 29 September 2005 - 17:45

Andek
  • Andek
  • Rookie

• 6 inlĂ€gg
  • 0
Hej pÄ er.

Är det nĂ„gon som har nĂ„gon mer info pĂ„ primus?
Efter att ha lÀst hÀr i trÄden sÄ verkar det som om leveransen kan dra ut pÄ tiden.. men intressant vore om nÄgon har erfarenheter av hur företaget behandlar sina kunder vid tex felleveranser.

Är jĂ€kligt sugen pĂ„ att handla hos dem men jag Ă€r vĂ€l lite feg... ;)

/anders

Postad 29 September 2005 - 21:55

giggsey
  • giggsey
  • Wannabe

• 47 inlĂ€gg
  • 0
För mig tog det tid, men som jag skrev tidigare i trÄden sÄ tycker jag de löste det hela pÄ ett mycket bra sÀtt dÄ de fixade lampan frÄn en annan leverantör. Har du otur fÄr du kanske vÀnta lÀnge, men sÄ lÀnge de har COD (cash on delivery) riskerar du ju aldrig att bli blÄst pÄ pengar. För vissa Àr tid pengar, men jag Àr vÀl sÄpass snÄl/ekonomisk att jag kan vÀnta ett tag om priset Àr rÀtt. SÄ om du frÄgar mig: BestÀll billiga grejjer och var glad!!!!!

Postad 30 September 2005 - 17:50

Andek
  • Andek
  • Rookie

• 6 inlĂ€gg
  • 0

Har du otur fÄr du kanske vÀnta lÀnge, men sÄ lÀnge de har COD (cash on delivery) riskerar du ju aldrig att bli blÄst pÄ pengar.

<{POST_SNAPBACK}>

Sant. SÄ lÀnge allt Àr i lÄdan :) .

Skickade hur som helst ett mail till dem och frĂ„gade lite om leveranser och sĂ„ eftersom min tyska Ă€r lite knackig. Än sĂ„ lĂ€nge har jag inte fĂ„tt nĂ„got svar... det var vĂ€l tvĂ„ dagar sen jag mejlade dem.

Svarar de inte vÄgar jag nog inte bestÀlla...

Levererar de till dörren eller hÀmtar jag paketet pÄ posten?

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.