2 subbar? Jag som funderar på att köpa en.. Är det inte lite väl och ta i med 2:p?
Har själv kört på 5.0 ett bra tag och har aldrig känt att jag ahft något behov av en subb, men funderat har jag gjort. Det var en relativt påkostad subb du har. Tror inte jag vill lägg mer än 3500 på en om jag skulle införskaffa någon. Vad har du för projektor? Såg inte att det stod i produktlistan..
2 subbar? Jag som funderar på att köpa en.. Är det inte lite väl och ta i med 2:p? Har själv kört på 5.0 ett bra tag och har aldrig känt att jag ahft något behov av en subb, men funderat har jag gjort. Det var en relativt påkostad subb du har. Tror inte jag vill lägg mer än 3500 på en om jag skulle införskaffa någon. Vad har du för projektor? Såg inte att det stod i produktlistan..
Nja subb klarar jag mig inte utan, är ett stort måste till film och musik =). Jag har en Sanyo Z3. Finns bilder i gamla albumet. När jag orkar någon dag ska jag ordna upp allt ordentligt o få in rediga bilder.
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".