Originalkuddarna är ju totalt värdelösa, iallafall om man har trånga örongångar. Beror ju också på hur långt in i öronen man har tänkt ha dem.
Nu har de svarta "piggarna" som kuddarna sitter på, töjt sig, så att kuddarna trillar av när jag använder mina Koss...
Så jag provade att modifiera mina hörlurar också, genom att ta ett par gamla pilformade öronproppar och klippa av dem. Tyvärr lyckades jag tappa bort den ena öronproppen
Någon som har ett par Bilsom Professional Small som kan säga ungefär hur stor diametern blir när man har dem i öronen...? Står inte på apotekets hemsida.
De för 80kr - Är det verkligen värt pengarna? Känns lite onödigt att lägga så pass mycket pengar på nåt som man kanske försöker skräddarsy så mycket att det går åt h*e med dem...
Kanske någon som provat både den billiga och den dyra varianten? Stora skillnader?
Jag har ett par Spark med Plug-kuddar (eftersom Teknikmagasinet inte ville byta ut kuddarna också när de gått sönder) , och jag tycker att ljudet är ganska så burkigt. Blir det kanske bättre med ett par Bilsom? (Jag tror inte att det kan vara nåt fel med hörlurarna, men även om jag skulle komma till affären med dem, så tror jag inte att de skulle se det som ett fel värt ett par nya lurar...)
Tacksam för svar!
Redigerat av Thuyner, 20 March 2006 - 16:42.