Postad 04 June 2005 - 07:29
Tänke kolla om någon har några tips var man kan köpa billiga LCD/TFT skärmar som man kan använda som OSD-skärm (On screen display), skall ha en inbyggd i mitt stereoracks./Thanks
Postad 04 June 2005 - 08:43
Tack , men de e alldeles för dyra, räcker med något enklare.Skall ju bara visa lite text på den..mer förslag!!
Postad 04 June 2005 - 12:50
6tft308mb.jpg 13.45K
0 Antal nerladdningarNåt i denna stilen typ, är en 5.8"färgskärm.
Redigerat av big_swede70, 04 June 2005 - 12:51.
Postad 04 June 2005 - 23:21
Har du inga större krav så har jag en 7 tummare över "över". En lusentapp så är den din 
Skicka ett PM om du är intresserad!
// Lyckman
Skicka ett PM om du är intresserad!
// Lyckman
Postad 25 October 2005 - 21:41
Efter lite sökande på forumet efter tråd som enbart behandlar OSD-lösningar för förstärkare etc. Där man använder sig av en liten lcd-skärm, typ 7" eller mindre.
Jag har läst om olika lösningar tex. lyckmans "apparater genom vägg..."-tråd som använder sig av det jag vill komma åt.
Syftet med denna tråd är att behandla vilka olika modeller som kan vara lämpliga för detta ändamål, modeller, länkar och priser.
//Loofy
Jag har läst om olika lösningar tex. lyckmans "apparater genom vägg..."-tråd som använder sig av det jag vill komma åt.
Syftet med denna tråd är att behandla vilka olika modeller som kan vara lämpliga för detta ändamål, modeller, länkar och priser.
//Loofy
Postad 26 October 2005 - 08:22
Var lite osäker på vart jag skulle lägga tråden, men eftersom det primära syftet med tft/lcd-displayen är ju inte att så att säga titta på TV med(vem har det med en 7" eller mindre skärm i hemmasyfte?), utan mer som ett "tillbehör" till i mitt fall ett eventuellt hembioförsteg.
Iom syftet så är det ju inga highend displayer vi snackar om här, utan billigast möjliga bara
//Loofy
Iom syftet så är det ju inga highend displayer vi snackar om här, utan billigast möjliga bara
//Loofy
Postad 26 October 2005 - 09:33
I ett reklamblad från Siba häromdagen såg jag en Madcatz 7" LCD för 995:-. Mest tänkt för spelkonsoler och inte direkt vacker, men med lite moddning kanske det kan vara något...
Postad 26 October 2005 - 14:23
Japps den verkar ju kunna funka bra. Hittar inte den på SIBAS hemsida men hittade lite info på deras egna sida.
Länkar:
Hemsida
Högupplöst bild (1,30mb)
PDF
Någon som har fler förslag?
//Loofy
Länkar:
Hemsida
Högupplöst bild (1,30mb)
Någon som har fler förslag?
//Loofy
Redigerat av Unregistered42611, 26 October 2005 - 18:38.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
15 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?