Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng
Hemma hos johanssonrobin
Medlem sedan: 2007-10-05
Senaste uppdatering: 2008-05-10 10:36:53
 Har 0 bilder i galleriet     0 filmer i filmsamlingen    skrivit 194 inlägg i forumet
 johanssonrobins forumprofil
 Galleri (0)  Filmsamling (0)  Gästbok (avaktiverad)  Mina omdömen
Bygge av min lilla media hörna! Hembiobyggbilder
Viktat medelbetyg:  (0.00) (baserat på 0 st)  Kommentarer      Anmäl detta album
Album från johanssonrobin:

Imorgon (Måndag den 6 April då mitt chassi kommer) börjar mitt bygge av min HTPC som ska kunna spela upp 1080P på min Samsung LE-M8640BD TV via DVI - HDMI kabel.

Har även tänkt att jag ska kunna sitta vid datorn fast te.x frugan kollar på film.

Sedan så har jag införskaffat mig SmartWi så att vi kan ha samma kanalutbud i Vardagsrummet som i Sovrummet.

 

HTPC:N ska bestå av följande:

AMD Athlon 64 2X 6000+ 3,0GHz (Köpt)

2x Kingston 512MB PC5300/667GHz (Köpt)

2x Kingston 1024MB…

  Läs hela
Bilder i detta album Växla till list-vy

 
Vilka bilder visas här?
 Fler
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.