|
Bygge av min lilla media hörna!
Hembiobyggbilder
Album från johanssonrobin:
|
Imorgon (Måndag den 6 April då mitt chassi kommer) börjar mitt bygge av min HTPC som ska kunna spela upp 1080P på min Samsung LE-M8640BD TV via DVI - HDMI kabel. Har även tänkt att jag ska kunna sitta vid datorn fast te.x frugan kollar på film. Sedan så har jag införskaffat mig SmartWi så att vi kan ha samma kanalutbud i Vardagsrummet som i Sovrummet.
HTPC:N ska bestå av följande: AMD Athlon 64 2X 6000+ 3,0GHz (Köpt) 2x Kingston 512MB PC5300/667GHz (Köpt) 2x Kingston 1024MB… Läs hela |
Produkter i albumet:
|
Bilder i detta album
Växla till list-vy
-
Ny 3D utskriven...
nimman
15 dagar sedan -
Sofabaton X2
hmarkstrom
16 dagar sedan -
Monterar kabelkanaler
genstruktur
18 dagar sedan -
Två sittplatser...
genstruktur
18 dagar sedan -
Gavel akustikvägg
genstruktur
1 mån sedan
Trendande produkter

Sökningen pågår
Avancerad sökning
(0.00) (baserat på 0 st)
Kommentarer
Anmäl detta album
Bygge av min lilla media hörna!
(0)
Dölj
Stäng
Logitech X-530
Vilka bilder visas här?
Fler