Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng
Hemma hos pelleplast
Medlem sedan: 2006-03-17
Senaste uppdatering: 2006-10-21 20:13:52
 Har 0 bilder i galleriet     0 filmer i filmsamlingen    skrivit 2 inlägg i forumet
 pelleplasts forumprofil
 Galleri (0)  Filmsamling (0)  Gästbok (avaktiverad)  Mina omdömen
min blivande stereo HiFi-anläggning
Viktat medelbetyg:  (0.00) (baserat på 0 st)  Kommentarer      Anmäl detta album
Album från pelleplast:
har just köpt 3 st denon 6600 monoblock och de ska bli 2 till för att ha en till varje högtalare i mitt hemma bio system,som "försteg" tänkte jag använda min denon 3806 och dvd blir min 3910. högtalarna blir hemma bygge med en 10" i separat låda till varje högtalare samt en låda med 2st 6,5" en jbl titan mellanregister (T030) och diskant i varje. bilder kommer att läggas ut allt efter vad bygget tar form
Produkter i albumet:
Bilder i detta album Växla till list-vy

 
Vilka bilder visas här?
 Fler
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.