|
min blivande stereo
HiFi-anläggning
Album från pelleplast:
|
har just köpt 3 st denon 6600 monoblock och de ska bli 2 till för att ha en till varje högtalare i mitt hemma bio system,som "försteg" tänkte jag använda min denon 3806 och dvd blir min 3910. högtalarna blir hemma bygge med en 10" i separat låda till varje högtalare samt en låda med 2st 6,5" en jbl titan mellanregister (T030) och diskant i varje. bilder kommer att läggas ut allt efter vad bygget tar form
|
Produkter i albumet:
|
Bilder i detta album
Växla till list-vy
-
Ny 3D utskriven...
nimman
14 dagar sedan -
Sofabaton X2
hmarkstrom
14 dagar sedan -
Monterar kabelkanaler
genstruktur
17 dagar sedan -
Två sittplatser...
genstruktur
17 dagar sedan -
Gavel akustikvägg
genstruktur
1 mån sedan
Trendande produkter

Sökningen pågår
Avancerad sökning
(0.00) (baserat på 0 st)
Kommentarer
Anmäl detta album
min blivande stereo
(0)
Dölj
Vilka bilder visas här?
Fler