Kommentarer till Att byga klart ett fÀrdigt hus. av AndyPandy
Startad av
AndyPandy
, Nov 03 2007 22:47
24 svar till detta Àmne
Postad 27 April 2009 - 14:00
Skall följa detta med intresse! MÄnga byggbilder tack - ser ut som om du har en liknande övervÄning som jag.
Postad 27 April 2009 - 14:47
Det Àr ett "Stora Mariannelund" som vi bott i sedan 2005. Nu med barn nummer tvÄ nyanlÀnd fick jag order att fÀrdigstÀlla övervÄningen. Vilken skillnad det blir!
Postad 27 April 2009 - 14:50
Det hÀr biorummet ser mycket lovande ut,kul att du lÀgger ut lite bilder pÄ er nÀr ni jobbar,10:an Àr du redan vÀrd!
Postad 27 April 2009 - 15:45
Ojoj vilket jobb skall bli kul att följa, Klar 10a för allt jobb. Har precis blivit ganska klar med mitt biorum, kika gÀrna in.
Postad 27 April 2009 - 15:57
Trevligt som sjutton ser det ut att bli. Varför har man inte vind i lÀgenheter som man fÄr bestÀmma över sjÀlv?
Postad 04 May 2009 - 08:30
Ălskar sĂ„na hĂ€r projekt! Hoppas allt gĂ„r enligt planerna! Ser lovande ut Ă„tminstone!
Postad 05 May 2009 - 08:27
SÄ roligt...man blir verkligen sugen pÄ att köpa hus snart
Lycka till!
Postad 06 May 2009 - 18:07
KÀnner igen detta. Gjorde exakt samma sak för nÀstan ett Är sedan. TÀnkte lÀgga upp ett eget album.
MKT Jobb..... Phu..
MKT Jobb..... Phu..
Postad 10 May 2009 - 20:57
riktigt intressant bygge. Skynda dig att bygga klart sÄ man fÄr se slutresultatet oxÄ
Postad 13 May 2009 - 17:52
Nu börjar det faktiskt bli klart, men naturligtvis sÄ har man inte tajmat inköp av möbler.
Hur sjutton kan det ta förtielva veckor att fÄ hem en sketen tv-bÀnk? Men snygg Àr den !
Sen fÄr man vÀnta en mÄnad....pÄ en kabel !
Ä högtalarna ska in pÄ proffs-lackning, fast dÄ vill jag ju ha bÀnken att matcha med....
Ja, ja det ordnar sig nog.
Bilder kommer, idag slog jag ju faktiskt fast en list.
[redigerat p.s] Tack för "peppningen", sÄnt hjÀlper...!
Hur sjutton kan det ta förtielva veckor att fÄ hem en sketen tv-bÀnk? Men snygg Àr den !
Sen fÄr man vÀnta en mÄnad....pÄ en kabel !
Ä högtalarna ska in pÄ proffs-lackning, fast dÄ vill jag ju ha bÀnken att matcha med....
Ja, ja det ordnar sig nog.
Bilder kommer, idag slog jag ju faktiskt fast en list.
[redigerat p.s] Tack för "peppningen", sÄnt hjÀlper...!
Redigerat av AndyPandy, 13 May 2009 - 17:54.
Postad 19 May 2009 - 19:55
HÀr byggs det kul men vilket slit att göra om en hel vÄning sÄ jag som bara har ett rum kankse inte ska klaga. Det hÀr bli kanon nÀr det blir klart.
Postad 19 May 2009 - 20:37
Oj Oj Oj! det hÀr kommer bli en höjdare kÀnner jag pÄ mig! ska verkligen bli kul att se slutresultatet! 10an kommer sÀkert vara solklar!
Postad 19 August 2009 - 15:26
Snyggt! StĂ„r det Ă
ngström pÄ din tröja? Trodde jag var ensam med det efternamnet, haha :-)
Postad 30 August 2009 - 19:00
Har följt ditt bygge frÄn början och nu börjar det verkligen likna nÄgot. De inbyggda hyllerna i lÀshörnan var riktigt lÀckra. Kan knappt vÀnta pÄ hur din filmhörna kommer att bli=)
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
21 bilder
7 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?