Kommentarer till Att byga klart ett färdigt hus. av AndyPandy
Startad av
AndyPandy
, Nov 03 2007 22:47
24 svar till detta ämne
Postad 27 April 2009 - 14:00
Skall följa detta med intresse! Många byggbilder tack - ser ut som om du har en liknande övervåning som jag.
Postad 27 April 2009 - 14:47
Det är ett "Stora Mariannelund" som vi bott i sedan 2005. Nu med barn nummer två nyanländ fick jag order att färdigställa övervåningen. Vilken skillnad det blir!
Postad 27 April 2009 - 14:50
Det här biorummet ser mycket lovande ut,kul att du lägger ut lite bilder på er när ni jobbar,10:an är du redan värd!
Postad 27 April 2009 - 15:45
Ojoj vilket jobb skall bli kul att följa, Klar 10a för allt jobb. Har precis blivit ganska klar med mitt biorum, kika gärna in.
Postad 27 April 2009 - 15:57
Trevligt som sjutton ser det ut att bli. Varför har man inte vind i lägenheter som man får bestämma över själv?
Postad 04 May 2009 - 08:30
Älskar såna här projekt! Hoppas allt går enligt planerna! Ser lovande ut åtminstone!
Postad 06 May 2009 - 18:07
Känner igen detta. Gjorde exakt samma sak för nästan ett år sedan. Tänkte lägga upp ett eget album.
MKT Jobb..... Phu..
MKT Jobb..... Phu..
Postad 10 May 2009 - 20:57
riktigt intressant bygge. Skynda dig att bygga klart så man får se slutresultatet oxå
Postad 13 May 2009 - 17:52
Nu börjar det faktiskt bli klart, men naturligtvis så har man inte tajmat inköp av möbler.
Hur sjutton kan det ta förtielva veckor att få hem en sketen tv-bänk? Men snygg är den !
Sen får man vänta en månad....på en kabel !
å högtalarna ska in på proffs-lackning, fast då vill jag ju ha bänken att matcha med....
Ja, ja det ordnar sig nog.
Bilder kommer, idag slog jag ju faktiskt fast en list.
[redigerat p.s] Tack för "peppningen", sånt hjälper...!
Hur sjutton kan det ta förtielva veckor att få hem en sketen tv-bänk? Men snygg är den !
Sen får man vänta en månad....på en kabel !
å högtalarna ska in på proffs-lackning, fast då vill jag ju ha bänken att matcha med....
Ja, ja det ordnar sig nog.
Bilder kommer, idag slog jag ju faktiskt fast en list.
[redigerat p.s] Tack för "peppningen", sånt hjälper...!
Redigerat av AndyPandy, 13 May 2009 - 17:54.
Postad 19 May 2009 - 19:55
Här byggs det kul men vilket slit att göra om en hel våning så jag som bara har ett rum kankse inte ska klaga. Det här bli kanon när det blir klart.
Postad 19 May 2009 - 20:37
Oj Oj Oj! det här kommer bli en höjdare känner jag på mig! ska verkligen bli kul att se slutresultatet! 10an kommer säkert vara solklar!
Postad 19 August 2009 - 15:26
Snyggt! Står det Ångström på din tröja? Trodde jag var ensam med det efternamnet, haha :-)
Postad 30 August 2009 - 19:00
Har följt ditt bygge från början och nu börjar det verkligen likna något. De inbyggda hyllerna i läshörnan var riktigt läckra. Kan knappt vänta på hur din filmhörna kommer att bli=)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
21 bilder
7 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?