Kommentarer till Renovering av en volvo Duett -61 av miper
Postad 21 October 2009 - 16:39
Bytte du upp dig för att du inte var nöjd eller av annan anledning?
Funderar nämligen själv på en Silva!
Fint kök annars!!!
Postad 31 July 2011 - 22:25
Mer bilder, kommer följa med spänning!
Postad 16 August 2011 - 17:39
Postad 22 August 2011 - 17:42
Redigerat av Unregistered2141, 22 August 2011 - 17:43.
Postad 12 September 2011 - 07:31
Postad 12 September 2011 - 09:42
Postad 21 November 2011 - 15:25
Önskar att jag hade tid, möjligheten och ork. Det är en fröjd att se ditt arbete
Postad 23 November 2011 - 17:30
Postad 27 November 2011 - 16:17
Postad 02 January 2013 - 20:23
Men du skulle nog få mera uppskattning på garaget.org
Postad 10 January 2013 - 21:13
Postad 10 January 2013 - 23:12
Postad 27 January 2013 - 11:13
Tre tummar upp!
Postad 30 January 2013 - 21:01
Postad 27 February 2013 - 16:11
Postad 14 March 2013 - 21:20
Postad 16 March 2013 - 00:44
Postad 09 April 2013 - 03:12
Ser för övrigt min gamla cross på bilden, går den bra i endurospåret?
Postad 13 April 2013 - 11:15
Postad 21 April 2013 - 18:11
Postad 22 June 2013 - 20:30
Kul att få se ett så väldokumenterat bygge, man häpnar på omsorgen på detaljer.
Men inte mycket med bio att göra,
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
833 bilder
968 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?