Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Microsoft spärrar Xbox Live-användare

52 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 November 2009 - 19:57

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

• 34 inlägg
  • 0
Läs mer här

Postad 12 November 2009 - 20:21

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Liknande aktioner har förut sammanfallit med den årliga storhelg försäljningarna över amerika.

Tråd om det aktuella ämnet med senaste inlägget här.

Postad 12 November 2009 - 22:45

Unregistered6214acfd
  • Unregistered6214acfd
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0
Rätt åt dom.

Postad 13 November 2009 - 07:41

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
*hehehe* Det är väl egentligen inte så konstigt... MS förlorar väl rätt många milj. dollar på chippade X-lådor och brända spel...

Postad 13 November 2009 - 08:56

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

• 730 inlägg
  • 0
En enkel kommentar till detta: RÄTT

/Peter

Postad 13 November 2009 - 09:03

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0
Äntligen MS äntligen.

Bara po dem.

Postad 13 November 2009 - 09:12

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

• 3928 inlägg
  • 0
Helt Rätt!

Postad 13 November 2009 - 11:41

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0
Japp, dom får fanimej skylla sig själva dom snåla ######rna som åker snålskjuts på oss som betalar för våra spel. :)

Postad 13 November 2009 - 13:10

foggemannen
  • foggemannen
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
jag blev bannad. gör inte så mkt tycker jag. sparar mer pengar nu när jag inte behöver köpa live. haha.

men faktum är att jag blev bannad när jag körde cod 4 och det har jag köpt. har typ 20 orginal spel så litte har jag bidragit till MS iaf

Postad 13 November 2009 - 15:16

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Helt rätt tycker jag med.:(

Postad 13 November 2009 - 16:09

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

• 730 inlägg
  • 0

jag blev bannad. gör inte så mkt tycker jag. sparar mer pengar nu när jag inte behöver köpa live. haha.

men faktum är att jag blev bannad när jag körde cod 4 och det har jag köpt. har typ 20 orginal spel så litte har jag bidragit till MS iaf

Ja men jag tror att de ser att du kört med kopierade spel, eller har en moddad box. men det visste du nog redan.

//Peter

Postad 13 November 2009 - 16:24

Unregistered8b1dd9ee
  • Unregistered8b1dd9ee
  • Forumräv

• 791 inlägg
  • 0
Jag är lite splittrad, tycker det är rätt åt snyltarna som aldrig köper något.
Men för min del skulle jag sluta köpa ms produkter om jag blir bannad, har lagt runt 200k på ms produkter sedan xbox släpptes och köper fortfarande dom spelen som är bra.
Jag har en ursäkt till att tanka spel måhända att det är en lam sådan men iaf så har jag ingen butik i närheten som har öppetköp(har förövrigt 2.5mil till närmsta spelbutik) så min ursäkt är att jag vill kunna pröva spelen.

Postad 13 November 2009 - 17:45

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Det är fritt fram att tanka hem demo versioner från Xbox Live :(

Postad 13 November 2009 - 18:03

Weiman
  • Weiman
  • Forumräv

• 932 inlägg
  • 0
Hur är det med faktakontrollen? Det är hårdvaran som blir bannad, inte kontot.

Postad 13 November 2009 - 19:28

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

• 576 inlägg
  • 0

Det är fritt fram att tanka hem demo versioner från Xbox Live :(

Det finns ju inte demos på alla spel som du kanske vet.

Postad 13 November 2009 - 19:33

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0

Det finns ju inte demos på alla spel som du kanske vet.

Nä, jag vet men det är ingen ursäkt att spela olovliga spel heller.

Postad 13 November 2009 - 19:38

Unregistered8b1dd9ee
  • Unregistered8b1dd9ee
  • Forumräv

• 791 inlägg
  • 0
Ett demo ger mig inte sådär jättemycket.
Förövrigt var det min tur, möttes av ett sött litet meddelande när jag startade boxen.

Postad 13 November 2009 - 19:44

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

• 576 inlägg
  • 0

Nä, jag vet men det är ingen ursäkt att spela olovliga spel heller.

Det håller jag med om. Däremot kan jag tycka att det borde komma demos på alla spel.

Postad 13 November 2009 - 20:07

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0

Det håller jag med om. Däremot kan jag tycka att det borde komma demos på alla spel.

Absolut, fler demos :(

Postad 13 November 2009 - 20:38

jay-jay
  • jay-jay
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Förstår inte riktigt varför så många här är så skadeglada för att vissa fått sina boxar bannade. Har svårt att se vad det skulle göra dem för nytta. Däremot tycker jag det är helt ok att Microsoft gör på detta sättet.

Postad 13 November 2009 - 20:39

Hybe
  • Hybe
  • Beroende

• 1429 inlägg
  • 0
spelar ingen roll om man bara spelar originalspel..., har man en flashad xbox är risken lika stor att man blir bannad, så länge man e uppkopplad.
det är någonting i firmwaren MS kan se, eller hur läsaren hanterar median, som skiljer sig från original.

ny "osynlig" firmware verkar vara på G. Men alla som vill kunna utnyttja live måste fortfarande köpa ny xbox! :(

Postad 13 November 2009 - 20:50

Litecore
  • Litecore
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
så himla skönt att se.. mina polare tycker jag är en idiot som köper alla spel men skrattar bäst som skrattar sist ^^

MOHAHAHAHAHAHAHA !

Postad 13 November 2009 - 22:47

Unregistered8b1dd9ee
  • Unregistered8b1dd9ee
  • Forumräv

• 791 inlägg
  • 0

så himla skönt att se.. mina polare tycker jag är en idiot som köper alla spel men skrattar bäst som skrattar sist ^^

MOHAHAHAHAHAHAHA !

Urkorkat inlägg, må så vara att det finns scumbags som aldrig handlar men för egen del blir det lätt att originalen hamnar på hyllar och man kör tankat på boxen.

Postad 14 November 2009 - 14:41

hoods
  • hoods
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Urkorkat inlägg, må så vara att det finns scumbags som aldrig handlar men för egen del blir det lätt att originalen hamnar på hyllar och man kör tankat på boxen.

Varför var det ett korkat inlägg?

Postad 14 November 2009 - 15:14

Unregistered1017
  • Unregistered1017
  • Forumräv

• 664 inlägg
  • 0
skadeglädjen hos vissa känns fruktansvärt fjortis.. sorgligt att beskåda.

Men men..

Helt rätt av M$ att göra det dom kan för att förhindra piratande av deras produkter. Tycker man det är för dyrt kan man ju alltid låta bli att nyttja deras grejer helt enkelt. Ser hellre att tillverkaren gör såhär än att regeringar stiftar lagar för att jaga svenssons, klart vettigare väg att gå överlag.

Postad 14 November 2009 - 16:10

Repeat
  • Repeat
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0

skadeglädjen hos vissa känns fruktansvärt fjortis.. sorgligt att beskåda.

Men men..

Helt rätt av M$ att göra det dom kan för att förhindra piratande av deras produkter. Tycker man det är för dyrt kan man ju alltid låta bli att nyttja deras grejer helt enkelt. Ser hellre att tillverkaren gör såhär än att regeringar stiftar lagar för att jaga svenssons, klart vettigare väg att gå överlag.

Så du menar att stjäla från ett band som nyss släppt sin första "kommersiella" cd är ok - men inte från världens rikaste man?

Nej du... Bättre arg:s behövs. Om MS förlorar några delar av BNP var till att skita i men om alla artister, skådespelare etc förlorar är det värre tycker jag.
Jaga alla - eller ingen!
;)

Redigerat av Repeat, 14 November 2009 - 20:22.

Postad 14 November 2009 - 17:40

x0m
  • x0m
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Finns bara en sak att säga. IN YOUR FACE!!

Postad 14 November 2009 - 19:56

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

• 3928 inlägg
  • 0
Ser det inte som skadeglädje. Jag känner inte så iaf. Det handlar mer om rättvisa. Varför ska vissa betala för sig och andra åka snålskjuts?

Postad 14 November 2009 - 20:24

Repeat
  • Repeat
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0

Ser det inte som skadeglädje. Jag känner inte så iaf. Det handlar mer om rättvisa. Varför ska vissa betala för sig och andra åka snålskjuts?

Håller med fullständigt. Så länge som rättvisan är universial och gäller ALLA. Inte bara de som är rikast och har medlen..?

Redigerat av Repeat, 14 November 2009 - 20:34.

Postad 14 November 2009 - 20:34

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1984 inlägg
  • 0
Blev bannad men bytte in en ps2+6 spel på gamestop mot en ny 360 arcade och FIFA 10, kommer köra med 2 boxar framöver. Kör då livespel på arcaden, smidigare än att flasha en ny som bankas om ett år igen. Kör ändå bara sportspel live, de flesta andra spel kör jag inte på live ändå.

Postad 14 November 2009 - 22:40

Some__One
  • Some__One
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0
Tycker som dom flästa, helt rätt ;)

Postad 15 November 2009 - 05:31

C20
  • C20
  • Användare

• 194 inlägg
  • 0
Jäklar vad många moraltanter det var i denna tråd då. Och då mot ett girigt företag som MS då också - det är ju dom sista man skulle supporta. Man kan ju tycka det är lite oschysst att t ex piratkopiera i låtar stor skala från ett band som släppt sin första kommersiella skiva som någon skrev (tycker även jag - dom kan man ju tänka sig och supporta om man gillar låtarna) - men MS liksom.

Köper ni alla filmer ni kollar på och all musik ni lyssnar på också?
- eller t ex köper licens till Windows XP istället för att cracka det om ni ska sätta in det på en ny dator?
Det måste bli förbannat dyrt i såna fall.

MS tjänar ändå mycket pengar på dom som köper en Xbox så varför fortsätta och ta ockerpriser för spelen sen (lite kunde dom ta betalt men det är ju ofta 300-600 kr för ett spel - det är ju galet). Och så mycket som MS tjänar ändå på dom som säljer färdiga datorer till företag och privatpersoner med Windows installerat
- så då är det väl inte så mycket att tjafsa om ifall många av dom som bygger ihop sin dator själv sen installerar en crackad version.
Även t ex filmindustrin i Hollywood är man ju inte speciellt sugen på att stödja då det verkligen märks hur dom slänger ihop filmer med halvtaskig kvalitet bara för att tjäna stora pengar på dom. Varför betala 200 spänn för en film på DVD som man inte ens vet om den är bra eller inte och som t ex allt som oftast håller kass ljudkvalitet?

Jag har inte Xbox - och spelar inte så mycket, men när jag gör det använder jag oftast datorn. Jag tycker dock inte detta är nån större skillnad än allt annat t ex musik, filmer, spel och program för vanliga datorer etc.

Redigerat av C20, 15 November 2009 - 05:37.

Postad 15 November 2009 - 09:36

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0
Tänk på att kan dom se vad det sitter för modifierat chip i maskinen så kan dom se vad ni håller på med men kolla efter en server i del-mar i carlifornien så får ni svar på era frågor om trojanska hästar och det här gäller inte bara x-box utan dom flesta produkter från ms.

Postad 15 November 2009 - 12:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Så om ett företag tjänar mycket pengar är det ok att sno deras grejor ? ;)

Postad 15 November 2009 - 14:32

stroszek
  • stroszek
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Så om ett företag tjänar mycket pengar är det ok att sno deras grejor ? ;)

Det finns fortfarande inga belägg för att piratkopiering orsakar någon som helst ekonomisk förlust för företagen globalt sett. Kolla bara på MW2 som genererade närmare dubbelt så mycket i vinst som The Dark Knight under premiärdagen. Detta trots att MW2 är ett av de mest piratade spelen hittills.

Jag tycker inte att det är något som helst moraliskt problem att kopiera - så länge man stödjer de spel som man verkligen tycker förtjänar det.

Postad 15 November 2009 - 14:39

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Bryr mig inte riktigt om folk kopierna spel men gör man det får man väl räkna med att bli bannad?
Man tar en kalkylerad risk? Ungefär som att medvetet felparkera och sen klaga på böter tycker jag....

Redigerat av genstruktur, 15 November 2009 - 14:41.

Postad 15 November 2009 - 15:00

HDWC
  • HDWC
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Jag tycker inte det är så konstigt att de gör så här. De har uppenbarligen rätt till det enligt användaravtalet och det är bara tjänsten X-box live som man utesluts från, hårdvaran förblir intakt. I te.x bluraymaskiner finns tydligen teknik som möjliggör en utgivare av filmer att permanent stänga ner en spelare där firmwaren manipulerats, men den möjligheten vågar nog ingen utnyttja.

Det jag tycker är tråkigt är att det MS gör drabbar alla med modifierade maskiner - en modifierad maskin behöver nödvändigtvis inte betyda att man kör piratspel, fast det finnns kanske ingen regionbegränsning på xbox360? Bättre hade varit att de stängt av möjligheten till att spela de spel som körs piratkopierade, det måste väl gå att se? serienummer?

Själv har jag inte drabbats av det här, men snart ska det uppgraderas till en bättre spelkonsol än min gamla PS2 och då vet jag ialllafall att jag inte kommer att köpa en Xbox pga Microsofts agerande.

Postad 15 November 2009 - 15:07

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0
Jag tycker inte det är farligt att ge runt 250:- för ett 360-spel. Om man nu enbart spelar offline, så förstår jag inte varför vissa då måste spela spelen veckor innan de officiella releaserna.

Visst är nya spel dyra och jag får skylla mig själv att jag gav hela 399:- för Modern Warefare 2. Men eftersom det är ett multiplayer-spel, så vill jag kunna spela när polarna kör spelet över Live.

Vi som köper våra spel väljer själva vad vi ska betala för dem. Själv klarar jag av att vänta tills spelen sjunker i pris och har köpt spel som The Orange Box, Soul Calibur IV m.fl för under 200:-/st. Samma sak gäller filmer.

Känns som många i dagens samhälle förväntar sig att få allt gratis. Var är stoltheten i samhället? Verkar tuffare att leva på andras bekostnad än att själv göra rätt för sig.

Postad 15 November 2009 - 15:26

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0

Det jag tycker är tråkigt är att det MS gör drabbar alla med modifierade maskiner - en modifierad maskin behöver nödvändigtvis inte betyda att man kör piratspel, fast det finnns kanske ingen regionbegränsning på xbox360?

Hör gärna av dig om du lyckas få en PS3:a regionsfri för DVD/Bluray. Tänk även på att många spel är regionsspärrade i multiplayer & content där. Visst slår Microsoft till hårt denna gången, men tro inte att Sony är bättre. De har även lyckas sabba PS3:or med sina egna uppdateringar (3.0 -> 3.01).

Visst kostar Live Gold pengar som krävs för att spela online, men jag skulle inte vara så säker på att alla multiplayer-spel kommer fungera online på PS3 i framtiden. EA och SCEE har satt i system att stänga ned sina servrar när spel "blir för gamla".

Postad 15 November 2009 - 16:30

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

• 3928 inlägg
  • 0

Jäklar vad många moraltanter det var i denna tråd då. Och då mot ett girigt företag som MS då också - det är ju dom sista man skulle supporta. Man kan ju tycka det är lite oschysst att t ex piratkopiera i låtar stor skala från ett band som släppt sin första kommersiella skiva som någon skrev (tycker även jag - dom kan man ju tänka sig och supporta om man gillar låtarna) - men MS liksom.

- eller t ex köper licens till Windows XP istället för att cracka det om ni ska sätta in det på en ny dator?

MS tjänar ändå mycket pengar på dom som köper en Xbox så varför fortsätta och ta ockerpriser för spelen sen (lite kunde dom ta betalt men det är ju ofta 300-600 kr för ett spel - det är ju galet). Och så mycket som MS tjänar ändå på dom som säljer färdiga datorer till företag och privatpersoner med Windows installerat
- så då är det väl inte så mycket att tjafsa om ifall många av dom som bygger ihop sin dator själv sen installerar en crackad version.
Även t ex filmindustrin i Hollywood är man ju inte speciellt sugen på att stödja då det verkligen märks hur dom slänger ihop filmer med halvtaskig kvalitet bara för att tjäna stora pengar på dom. Varför betala 200 spänn för en film på DVD som man inte ens vet om den är bra eller inte och som t ex allt som oftast håller kass ljudkvalitet?

Jag har inte Xbox - och spelar inte så mycket, men när jag gör det använder jag oftast datorn. Jag tycker dock inte detta är nån större skillnad än allt annat t ex musik, filmer, spel och program för vanliga datorer etc.

japp, jag köper allt jag använder. Musik, spel, film...you name it. Så vill jag ju gärna tro att den stora majoriteten här inne på forumet gör också. Vill man inte gå med på det så är det helt fritt att låta bli att använda produkterna.

När det gäller spel så är ju det knappast alla spel som produceras av MS. Alla andra speltillverkare då?

Postad 15 November 2009 - 17:52

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Helt rätt! Smart av Microsoft. ;)

Postad 15 November 2009 - 18:00

cedergren
  • cedergren
  • Beroende

• 1356 inlägg
  • 0

Jäklar vad många moraltanter det var i denna tråd då.
Och då mot ett girigt företag som MS då också - det är ju dom sista man skulle supporta.

Tror inte det handlar om moral i de flesta fall, om man köper Windows 7 ( vista kom emellan om du missade det ) ;)
Det handlar nog mer om att man inte orkar hålla på och mecka med ett pirat operativsystem

Alla företag är giriga

Har man råd att köpa en dator, har man råd med operativsystem också

Ja, jag tycker det är rätt av microsoft även om jag bryr mig mycket lite
då jag bara kör playstation

Postad 16 November 2009 - 10:37

Unregistered7790dfc3
  • Unregistered7790dfc3
  • Lärjunge

• 301 inlägg
  • 0
På vissa tjänar de faktiskt pengar på piratkopiering tom!

T.ex. skulle många inte köpt console + betalat för live varje månad om de inte vetat att de kunde "få gratisspel". Personligen tycker jag ps3an är en så mycket bättre maskin att jag hellre betalar för spelen där än att ladda ner/köpa dem till boxen :(

Men det är helt rätt att banna givetvis. Det får folk räkna med. Som tur är kräver de inte alla som flashat boxen på skyhöga skadestånd ^^

Postad 16 November 2009 - 12:32

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3433 inlägg
  • 0

Ja.

Postad 16 November 2009 - 12:35

Se_BBB_e
  • Se_BBB_e
  • Beroende

• 1417 inlägg
  • 0

Som tur är kräver de inte alla som flashat boxen på skyhöga skadestånd ^^

Hur skulle det gå till? Det är inte förbjudet eller olagligt att flasha en konsol..

Postad 16 November 2009 - 16:42

Purre
  • Purre
  • Forumräv

• 609 inlägg
  • 0

Hur skulle det gå till? Det är inte förbjudet eller olagligt att flasha en konsol..

Det är emot deras användaravtal som du godkänner då du använder produkten. Sen hur långt dom kan dra det vet jag inte men dom lär kunna gå iväg långt med det om dom vill, dock förlorar dom på det i det stora hela.

Postad 16 November 2009 - 17:03

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Tror inte att dom förlorar alls. Uppenbarligen är krysslådan populärare än någonsin.

Postad 17 November 2009 - 17:43

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Fattar att de gör såhär. Det är la därför folk köper 360 istället för ps3 för att det går att spela "gratisspel" på den?

Postad 20 November 2009 - 03:43

Unregistered1017
  • Unregistered1017
  • Forumräv

• 664 inlägg
  • 0

Så du menar att stjäla från ett band som nyss släppt sin första "kommersiella" cd är ok - men inte från världens rikaste man?

Nej du... Bättre arg:s behövs. Om MS förlorar några delar av BNP var till att skita i men om alla artister, skådespelare etc förlorar är det värre tycker jag.
Jaga alla - eller ingen!
:)

Vilket svammel... Det är upp till skivbolagen att hitta bättre metoder att distribuera sin vara på. M$ kan göra som dom gör för att deras plattform endast stöder deras spel och det dom gör är helt rätt. Dessutom jagar dom ingen med detta grepp, dom hindrar bara folk från att använda Xbox-live, inget annat. Jag ser inget konstigt i det dom gör.

M$ stänger av folk från Xbox-live, Skivbolagen vill stänga av folk från internet permanent och det genom påtryckningar politiskt. Du ser inte skillnaden? Ursäkta men.. jag ska inte dra till med skällsord här och låter det bero.

Musikbranchen är en helt vitt skild branch från konsollspelsbranchen, du bör särskilja de två.

Postad 20 November 2009 - 08:10

Repeat
  • Repeat
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0

Vilket svammel... Det är upp till skivbolagen att hitta bättre metoder att distribuera sin vara på. M$ kan göra som dom gör för att deras plattform endast stöder deras spel och det dom gör är helt rätt. Dessutom jagar dom ingen med detta grepp, dom hindrar bara folk från att använda Xbox-live, inget annat. Jag ser inget konstigt i det dom gör.

M$ stänger av folk från Xbox-live, Skivbolagen vill stänga av folk från internet permanent och det genom påtryckningar politiskt. Du ser inte skillnaden? Ursäkta men.. jag ska inte dra till med skällsord här och låter det bero.

Musikbranchen är en helt vitt skild branch från konsollspelsbranchen, du bör särskilja de två.

Microsoft går över din tröskel om du brutit mot reglerna och ändrar i din konsoll (handikappar funktioner). Hade de bara bannat från live så är det ok, men de gör betydligt mer...
Och såvitt jag vet - i alla sammanhang så jämförs spel och musik som konstart gällande upphovsrätt? Rätta mig gärna?
Håller fullständigt med om att man ska ha rätt att skydda sin produkt - och att man faktiskt har råd att köpa de spel det handlar om. Dock är det ju ingen producent eller arstist som snor din MP3:a eller tar bort ljud/ändrar funktioner på din förstärkare i Ditt hem som faktiskt M$ gör...
($oft med Dollartecken, eller hur?)

Redigerat av Repeat, 20 November 2009 - 13:07.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.