Kommentarer till Lägenhet Sthlm av shifts
Startad av
shifts
, Mar 28 2012 14:54
11 svar till detta ämne
Postad 28 March 2012 - 15:07
-Palle-: Jag är halvnöjd eftersom jag än så länge enbart kör toppar. Det fungerar till nöds. Moduler är på väg in strax!
DVD-ai: Jupp! Det kommer bli en alldeles lagom lägenhetsanläggning för folk med grannar.
DVD-ai: Jupp! Det kommer bli en alldeles lagom lägenhetsanläggning för folk med grannar.
Postad 28 March 2012 - 18:54
-Palle-: Jag är halvnöjd eftersom jag än så länge enbart kör toppar. Det fungerar till nöds. Moduler är på väg in strax!
Åtta tolvtummare då?
Postad 28 March 2012 - 20:13
-Palle-: Så kul kommer jag tyvärr inte ha, men sex stycken tiotummare får det bli. Går att gömma undan rätt bra.
Postad 28 March 2012 - 20:17
Det är ju verkligen inte fy skam det heller
Samma element som DVD-ai?
Dom verkar inte så dumma dom
Dom verkar inte så dumma dom
Postad 28 March 2012 - 20:56
Det blir slutna lådor för min del, eftersom de tar mindre plats. Hade profundusX-4 tidigare, men kunde inte möblera in dem.
Postad 30 June 2012 - 22:12
Ser ut som det kan låta bra det där! Är riktigt sugen på att för höra något från Ino någon gång.
Postad 30 June 2012 - 22:43
Tack grabbar!
Jag har ett snällt rum, utan får många vidriga resonanser. Har dock en kraftig vid 50 Hz om man sitter för nära bakvägg. Mätningar av Öhman har bekräftat detta. Önskar jag kunde få ner efterklangen mer, men det är dugligt. Det låter ok.
Jag har ett snällt rum, utan får många vidriga resonanser. Har dock en kraftig vid 50 Hz om man sitter för nära bakvägg. Mätningar av Öhman har bekräftat detta. Önskar jag kunde få ner efterklangen mer, men det är dugligt. Det låter ok.
Postad 22 July 2013 - 20:56
Borde inte detta galleri uppdateras? Såg att du battlade i Östergök och att du gjort förändringar i rummet.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
57 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?