Jag märker det tydligast med min Chromecast. Med den ansluten är receivern nästan alltid slö...
Är det någon annan som känner igen sig i detta och vet om man kan göra nåt åt det?
Pioneer VSX-923 rejält slö ibland, speciellt med inkopplad Chromecast
Startad av
Unregisteredf9c5fa44
, dec 21 2014 23:56
3 svar till detta ämne
37 relaterade trådar
Postad 21 december 2014 - 23:56 Jag märker det tydligast med min Chromecast. Med den ansluten är receivern nästan alltid slö... Är det någon annan som känner igen sig i detta och vet om man kan göra nåt åt det? Postad 22 december 2014 - 10:32 Postad 23 december 2014 - 21:41 Men nu har jag precis kopplat in en TiVo från Com Hem och receivern blir nästan oanvändbart seg... Postad 31 januari 2015 - 22:16 Vad kan ha hänt? Något jag kan göra eller är den trasig. Har inte gjort några ändringar utan allt har som sagt fungerat sedan jag konfigurerade det för tre årsedan. Någon sa till mig att jag måste skaffa high-speed hdmi kablar men jag tycker det låter konstigt att det skulle bero på det eftersom jag använt exakt samma kablar under dom åren jag haft förstärkaren och det har aldrig varit några problem. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |