Postad 24 November 2005 - 13:19
Tja!
Den spelar på utav bara ********! Riktigt nöjd faktiskt..min kompis har haft den gamla stroker 18 o ja kan säga att denna nya v-max är inte långt ifrån likvärdig;D Den nya v-maxen har ju oxå stroker kylningsteknik.
Den spelar på utav bara ********! Riktigt nöjd faktiskt..min kompis har haft den gamla stroker 18 o ja kan säga att denna nya v-max är inte långt ifrån likvärdig;D Den nya v-maxen har ju oxå stroker kylningsteknik.
Postad 25 November 2005 - 12:19
Trevligt
. Det är en 12a du har va? Funderar själv på en eller två 10or till bilen
.
Postad 25 November 2005 - 12:55
Nej det är faktiskt en 15, men ser mindre ut på bild eftersom den har rätt fet upphängning
men kan lova att två tior blir fett i bilen;)
Han jag nämde som hade en stroker 18 har köpt den nya pro 15 och fyra digitalsteg, men det blir ju inte alls samma sköna ljud som med v-maxen.
Han jag nämde som hade en stroker 18 har köpt den nya pro 15 och fyra digitalsteg, men det blir ju inte alls samma sköna ljud som med v-maxen.
Postad 25 November 2005 - 20:32
Okej
det låter bra. Vet du nått bra steg till dessa? Inom hemmastereo vet man vilka förstärkare man ska ha för att få bra tryck, men inom bilstereo har jag ingen aning om vad man ska ha. Funkar nått av mds nya steg?
Postad 26 November 2005 - 22:41
MM..det är lite svårare till bil, men mds gör ju riktigt fina slutsteg som klarar det mesta, så det tror ja på. Ett stabilt monosteg på minst 1000w skulle du lätt kunna driva dessa basar med stabilt. Känner en som har en likadan bas som jag och han har ett 1000w steg till och det dunkar på riktigt bra! Ett mds låter fint!
Postad 27 December 2006 - 22:42
Okej najs, fel av mig då
men den där djupa sköna extra basen får du ju inte av att ha dubbla al-1000...det var bara det jag menade. Men högre lär du ju kunna spela:P
mvh
mvh
Postad 24 September 2007 - 12:02
Har du ingen sluten låda till V-Maxen funkar det bra?
Har alltid hört att Cerwin vega ska spela bättre i en sluten låda eller är det fel ??
MvH...Gee
Har alltid hört att Cerwin vega ska spela bättre i en sluten låda eller är det fel ??
MvH...Gee
Postad 29 September 2007 - 22:52
Hej!,
Det var nog mer förr som cw hade slutna i deras pa-system. Alla färdiga hemhögtalare från dem är idag öppna, och en sån bas jag har spelar "goare" med öppen låda. Det är klart, vill man ha lite mer stötig och distinkt bas kanske sluten är att rekomendera.
Det var nog mer förr som cw hade slutna i deras pa-system. Alla färdiga hemhögtalare från dem är idag öppna, och en sån bas jag har spelar "goare" med öppen låda. Det är klart, vill man ha lite mer stötig och distinkt bas kanske sluten är att rekomendera.
Postad 08 February 2011 - 20:04
Tjena Oskar! Jag pluggar och bor just nu uppe i Linköping, gör du själv nu för tiden då? Haha aa stereon har veknat lite högtalarmässigt, tagit bort basen och mer lär det bli:P Funderar på att sälja CW frontarna och köpa lite mer finlir, kan ändå inte använda de jag har nu så som de borde användas:P Ha det fint!Hej Simon! va gör du nu förtiden? tycker att din stereo ser rätt klen ut
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
81 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?