Postad 15 April 2007 - 21:37
fin förstärkare, blir nog väldigt snygg när den e klar
Redigerat av regger, 17 April 2007 - 21:37.
Postad 25 May 2007 - 22:42
Tack för betyget =) nej det är proson, men vet inte vilken model. köpte dom av en kompis som inte hade plats för dom
Postad 18 September 2007 - 23:56
Får tacka för din kommentar och betyg
hehe jag tkr de e fränt med dom sängkläderna även fast man e 20år
hehe dina högtalare såg väl inte så dåliga ut ?
Postad 27 September 2007 - 15:55
va de idiotförklaring lr?.. isf kan du ju vekligen gå å lägga dig.. va e din ålder?
Postad 29 September 2007 - 23:06
Tjenare,
jag körde bridgemode med ett steg till varje högtalare innan jag fick hem v-maxen. Men de ger så grymt med effekt i bridgemode så jag förstörde ett mellanregister. Nu kör jag mitt NAD319 till frontarna i vanlig stereo-mode. Till basen kör jag med mitt NAD215THX i bridgemode för att få ut max till basen. Nej det stämmer inte, de ger exakt samma effekt, Det är exakt samma slutstegsdel i dem...enda som skiljer är att 319 har integrerat försteg.
MvH
jag körde bridgemode med ett steg till varje högtalare innan jag fick hem v-maxen. Men de ger så grymt med effekt i bridgemode så jag förstörde ett mellanregister. Nu kör jag mitt NAD319 till frontarna i vanlig stereo-mode. Till basen kör jag med mitt NAD215THX i bridgemode för att få ut max till basen. Nej det stämmer inte, de ger exakt samma effekt, Det är exakt samma slutstegsdel i dem...enda som skiljer är att 319 har integrerat försteg.
MvH
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
63 bilder
39 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?