Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Bergen

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 12 september 2008 - 14:33

Bergen
  • Bergen
  • Lärjunge

  • 319 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

#2

Postad 03 juli 2009 - 19:06

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Får tacka för omdömmet av mitt galleri! :)


Blev faktiskt mer intresserad av Fabergeäggen efter ditt album, kollade upp dem. Hrmmm, det gjorde 57st till tsarens hustru har jag för mig det stod. En del är borta....
Ja hade de varit äkta hade du säkert varit en av Sveriges rikaste män :D . Nu verkde det också som de som finns, finns i Ryssland. Men dina var väldigt snygga!

Absorbenter skall du DEFINITIVT prova! Du har en något( ;) ) bätte anläggning än mig och borde kunna vrida ut ännu mer välljud tycker man. Tycker jag lyckats få mina att smälta in hyfsat i alla fall som du äsger, jag bara måste ha dem där. Det går inte att "gå tillbaka" nu, så är det bara! :D

Du kan kolla in Offect, de har en del absorbenter som är lite som konstverk/tavlor? Priset springer iväg iofs. då också tyvärr, sen tror jag inte de absorberar riktigt lika bra som te.x de jag köpte. Ångående ytan man skall absorbera råder det väl delade meningar men en liten yta måste vara bättre än inget tycker man, jag tror också att man måste nog dämpa en hel del innan det bli för dämpat. Själv tänker jag nog sätta upp 2st 1200x1000x50mm i taket också,hoppas på fler förbättringar såklart :P .

Jag tyckte jag hade ganska mycket prylar i mitt rum sedan innan och tänkte att, ja har nog inga problem med efterklanger. Eh, så fel man kan ha. Det ser ut som du också har en del prylar, inte minimalistiskt så att säga precis som jag och det går nog att få till ett bättre ljud ändå skulle jag vilja lova.....

Skulle nog börja med att satsa på att absorbera 1200x600 eller nåt liknande bakom dina frontar för att se effekten bara. Köp sådana där markplattor för 100:-st och ställ bara för att testa. Gillar du resultatet kan du snygga till dem eller satsa på någon anna snygg lösning som passar in hos dig?

Hoppas du mår fint i sommarvärmen!


/Henke

Redigerat av genstruktur, 03 juli 2009 - 19:15.


#3

Postad 27 juli 2009 - 16:33

Janu4ri
  • Janu4ri
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
hehe.. sant.. skit nöjd med type-rn.. går bra och ser bra ut.. skulle dock vilja ha i ca 50 hästar till i den, men då försvinner garantin.. så de får bli om jag har kvar den om 3 år =)) minicoopern ska va grym o köra den oxå har jag hört.. sportvarianten då iof..



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.