Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Amunds kommentator box

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 25 March 2004 - 22:37

amund
  • amund
  • Användare

  • 247 inlägg
  • 0
Tjena.

Detta är då min hemmabio :)

Som kanske syns är den mest dedikerad för 2-kanals bruk.

Jag planerar att införskaffa en billig men ok Reciver med Pre-out för att kunna köra hemmabio.
Projektor har precis köpts men lampan gick efter dryga 6h så nu är den inne på garanti..

Ni är välkomna att kommentera!

Mvh, Amund

Redigerat av amund, 07 December 2004 - 23:14.


#2

Postad 07 December 2004 - 21:26

Gäst_sista_striden_*
  • Gäst_sista_striden_*
  • 0
Vad är det här!? Du låter Hififorum:s medlemmar njuta av bilder på din minst sagt grymma utsikt men låter inte oss på prisjakt se dem! :)

Edit: Stavfel

Redigerat av sista_striden, 08 December 2004 - 17:02.


#3

Postad 07 December 2004 - 23:06

amund
  • amund
  • Användare

  • 247 inlägg
  • 0
Sorry :)

Detta ska självklart ordnas på en gång..!

Mvh, Amund

#4

Postad 08 December 2004 - 00:39

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

  • 1088 inlägg
  • 0
Grym utsikt :)

#5

Postad 08 December 2004 - 17:37

lrey
  • lrey
  • Amatör

  • 95 inlägg
  • 0
riktigt grym :)

#6

Postad 25 December 2004 - 11:34

amund
  • amund
  • Användare

  • 247 inlägg
  • 0
Uppgraderingen till dCS var dyr men väl värd pengarna.
Nu har jag börjat labba lite med kablar och ljudförbättringara är faktisk enorma.. Så stora att det faktiskt är tråkigt att lyssna på musik med dom gamla kablarna. Signalkablar och digitalkablar står först på inköpslistan sen blir det nog dags att göra nåt åt högtalarkablarna..

Utsikten.. Ja, det är "Hjeltefjorden" man ser. Det är (huvud)inloppet till Bergen.

Har ni nått tips så skriv gärna en rad.


God fortsättning!

/Amund

#7

Postad 25 December 2004 - 20:14

Unregistered0917eae3
  • Unregistered0917eae3
  • Forumräv

  • 570 inlägg
  • 0
Kan inte göra annat än tummen upp för både innsidan och
utsidan hemma hos dig. :(
PS: Det är inte helt olikt hemma hos mig.
Utsidan alltså. :)

#8

Postad 19 September 2007 - 22:35

Lain
  • Lain
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
Tjenare

såg att du sökte en 100-110" duk. Har ingen sån tyvärr men däremot en 95" som kanske skall säljas, kan det vara intressant?

https://www.prisjakt...kt.php?p=157900
/Linus



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.