Detta är då min hemmabio
Som kanske syns är den mest dedikerad för 2-kanals bruk.
Jag planerar att införskaffa en billig men ok Reciver med Pre-out för att kunna köra hemmabio.
Projektor har precis köpts men lampan gick efter dryga 6h så nu är den inne på garanti..
Ni är välkomna att kommentera!
Mvh, Amund
Redigerat av amund, 07 December 2004 - 23:14.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?