Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung LE-40A756

44 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 september 2008 - 14:07

Boutsman
  • Boutsman
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Jag skulle behöva lite personlig feedback om denna TV:n.
Jag har varit inställd på en Sony KDL-40X4500 när den släpps i Sverige, men nu är jag inte så säker längre.
Samsungen verkar ju nästan knäcka den på alla punkter och har en dynamisk kontrast på 70000:1!
Så om ni har något att säga om tv:n som jag borde veta så säg det gärna.

Postad 28 september 2008 - 14:09

Tigerofsweden
  • Tigerofsweden
  • Beroende

• 1 356 inlägg
  • 0
bara för den har enormt bra specifikationer behöver det inte betyda att den är enormt bra heller faktiskt ... ?
bästa är ju att vänta tills båda finns i butik o jämföra o kika då egentligen ...

Postad 28 september 2008 - 15:47

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

• 1 570 inlägg
  • 0
Väntar själv otåligt på A7:an, men skulle för den sakens skulle inte lägga 5 öre på kontrastsiffrorna. Vänat tills bägge kommer o jämför i affär o lyssna av på detta forum.

Postad 29 september 2008 - 08:52

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Den verkar vara helt sjukt bra, läste i nyaste numret av M3 och den blev kallad "världens bästa Tv". Låter rätt bra ;)

Postad 29 september 2008 - 15:53

Tigerofsweden
  • Tigerofsweden
  • Beroende

• 1 356 inlägg
  • 0
det tvivlar jag ganska starkt på att den är ;) nog inget snack om saken att de kommer sparka rumpa förmodligen men inte världens bästa tv ;) en sådan kommer aldrig finnas :)

Postad 30 september 2008 - 20:13

hagv^
  • hagv^
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Inte bäst rent teoretiskt sett, men det finns alltid en (eller många) om man jämför med andra. Men en helt perfekt TV kommer nog aldrig finnas, nej :)

Postad 06 oktober 2008 - 19:41

dahlj
  • dahlj
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Ska snart till att köpa en 40" och funderar mellan LE40A756 och 40W4500. Från de tester jag läst tolkar jag det som om de tyvärr är ganska likvärdiga, det är mao inte lätt att välja;-) En eventuell nackdel med Samsung är den blanka skärmen, är det någon som har upplevt den som för reflexbenägen? Nån med andra kloka åsikter om för/nackdelar hos de bägge?

Postad 06 oktober 2008 - 19:51

Tigerofsweden
  • Tigerofsweden
  • Beroende

• 1 356 inlägg
  • 0
beror på var du har dina fönster osv ... kollar du mkt tv på dagen ? mkt lampor ?

Postad 06 oktober 2008 - 20:01

dahlj
  • dahlj
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
det går att släcka ner rätt bra men jag har fönster som ev kan bli problem dagtid eller på sommaren, svårt att säga

Postad 06 oktober 2008 - 20:05

dahlj
  • dahlj
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
det går att släcka ner rätt bra men jag har fönster som ev kan bli problem dagtid eller på sommaren, svårt att säga. Men mesta tittandet är på kvällen

Postad 06 oktober 2008 - 20:14

Tigerofsweden
  • Tigerofsweden
  • Beroende

• 1 356 inlägg
  • 0
äh ska nog gå bra :blush:

Postad 07 oktober 2008 - 12:59

Unregistereddb68e602
  • Unregistereddb68e602
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Hejsan.
Är det någon som kan svara på vad för stöd LE-40A756 har för DNLA?
Vad jag läste i en review så klarade den ex. inte av att streama divx, vilket låter tråkigt!
Om det nu inte finns stöd för det, tror ni det kommer mjukvaruuppdateringar för detta?

Postad 09 oktober 2008 - 11:49

supermattias
  • supermattias
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Ska snart till att köpa en 40" och funderar mellan LE40A756 och 40W4500. Från de tester jag läst tolkar jag det som om de tyvärr är ganska likvärdiga, det är mao inte lätt att välja;-) En eventuell nackdel med Samsung är den blanka skärmen, är det någon som har upplevt den som för reflexbenägen? Nån med andra kloka åsikter om för/nackdelar hos de bägge?

Väljer oxå mellan dessa, dock kan jag tipsa om att 756 inte har dvb-c (betyder att du måste ha box för att titta på hdtv) det finns en modell som har dvb-c den heter 766 och kostar 300 mer (40 tum) en annan sak som skiljer är att sonyn har sämre dlna kan bara visa kort och spela musik. samsungen kan spela x vid och divx via nätverk.

Hejsan.
Är det någon som kan svara på vad för stöd LE-40A756 har för DNLA?
Vad jag läste i en review så klarade den ex. inte av att streama divx, vilket låter tråkigt!
Om det nu inte finns stöd för det, tror ni det kommer mjukvaruuppdateringar för detta?

om du läser recensionen noga så står det HD divx HD wma den kan spela vanlig div x och x vid....

Postad 09 oktober 2008 - 19:59

Unregistereddb68e602
  • Unregistereddb68e602
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Väljer oxå mellan dessa, dock kan jag tipsa om att 756 inte har dvb-c (betyder att du måste ha box för att titta på hdtv) det finns en modell som har dvb-c den heter 766 och kostar 300 mer (40 tum) en annan sak som skiljer är att sonyn har sämre dlna kan bara visa kort och spela musik. samsungen kan spela x vid och divx via nätverk.

om du läser recensionen noga så står det HD divx HD wma den kan spela vanlig div x och x vid....

Tack. Jag missade visst det i recenssionen :) Jag har nu iaf. en 40a756 hemma och den är verkligen snygg. Jag har precis kopplat in den så jag har ingen feedback att ge förutom att den är läcker :(
Det ska bli skoj att testa lite HD material och divx via DNLA.

Postad 09 oktober 2008 - 20:05

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0

Tack. Jag missade visst det i recenssionen :) Jag har nu iaf. en 40a756 hemma och den är verkligen snygg. Jag har precis kopplat in den så jag har ingen feedback att ge förutom att den är läcker :(

This post is worthless without pics! :D

Postad 09 oktober 2008 - 22:18

supermattias
  • supermattias
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
[quote name='tobbeman' date='Oct 9 2008, 20:59 ' post='2110926']
[/quote
Behövde du koppla tvn till en router el dyl el var det trådlöstnätverks kort med ?

Postad 09 oktober 2008 - 22:40

Unregistereddb68e602
  • Unregistereddb68e602
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Behövde du koppla tvn till en router el dyl el var det trådlöstnätverks kort med ?

Jag har inte provat nätverksanslutningen än. Det var inget som följde med iaf, eller så har jag missat det.
Det blir nog till att ta till manualen imorrn :)

Tilägg: Jag har nu öppnat manualen och där står det att man kan köpa en "wireless adapter" till, det är inget som ingår. Jag kommer att koppla in teven via routern dock. Jag undrar om det ska gå att göra mjukvaru uppdateringar via detta gränssnittet eller USB!?

Redigerat av Unregistereddb68e602, 09 oktober 2008 - 22:50.

Postad 10 oktober 2008 - 18:23

supermattias
  • supermattias
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Jag har inte provat nätverksanslutningen än. Det var inget som följde med iaf, eller så har jag missat det.
Det blir nog till att ta till manualen imorrn :)

Tilägg: Jag har nu öppnat manualen och där står det att man kan köpa en "wireless adapter" till, det är inget som ingår. Jag kommer att koppla in teven via routern dock. Jag undrar om det ska gå att göra mjukvaru uppdateringar via detta gränssnittet eller USB!?

ok. min router står i köket så då blir det inte mycket till trådlöst...kanske funkar med en usb pinne ?

Postad 10 oktober 2008 - 21:27

Unregistereddb68e602
  • Unregistereddb68e602
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

ok. min router står i köket så då blir det inte mycket till trådlöst...kanske funkar med en usb pinne ?

USB stödjs. Har dock inte provat det. Ikväll testade jag att spela musik (mp3), se på bilder och film (divx och hd x.264) via nätverket och det fungerade bra faktiskt (tv->router->dator eller tv->dator). Man behöver installera DNLA servern på datorn för att det ska fungera. Vet inte om det går att streama från en hårdisk med DNLA stöd, någon som vet? Det hade varit kanon om det stödjs!

Däremot så har jag inte fått det att fungera mellan tv->router->trådlös router->dator, teven hittar då ingen dnla server. Förmodligen är det någon inställning i den trådlösa routern som behöver ändras för att det ska fungera, tyvärr är jag dålig på nätverk så jag vet inte riktigt vad jag ska pilla på, kanske någon har något tips?

Jag har tagit lite kort nu, dessa försöker jag slänga in inom kort.

Postad 11 oktober 2008 - 09:06

Unregistereddb68e602
  • Unregistereddb68e602
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Lite bilder. Teven står på en temporär plats pga tapetsering!

Bifogad fil(er)

Postad 11 oktober 2008 - 10:39

snubben123
  • snubben123
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Tobbeman, jag har testat apparaten(den nordiska modellen då, 766) i vår butik med en Netgear ReadyNas Duo, funkar ypperligt. Bara att tuta och köra så länge disken har DLNA-stöd. Läste lite längre upp i tråden att någon skrev att DVB-C är en box som är till för HDTV. Det stämmer ej. DVB-C står för digital video broadcasting-cable. Dvs en vanlig digitalbox för kabeltv. Jag är inte hundra på om 756 har en mpeg4-mottagare men jag tror inte det och det är den mottagaren som möjliggör hdtv-mottagning då i princip all hdtv är kodad med mpeg4.

Är det något mer du undrar över så hör av dig.

Postad 11 oktober 2008 - 10:50

supermattias
  • supermattias
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Tobbeman, jag har testat apparaten(den nordiska modellen då, 766) i vår butik med en Netgear ReadyNas Duo, funkar ypperligt. Bara att tuta och köra så länge disken har DLNA-stöd. Läste lite längre upp i tråden att någon skrev att DVB-C är en box som är till för HDTV. Det stämmer ej. DVB-C står för digital video broadcasting-cable. Dvs en vanlig digitalbox för kabeltv. Jag är inte hundra på om 756 har en mpeg4-mottagare men jag tror inte det och det är den mottagaren som möjliggör hdtv-mottagning då i princip all hdtv är kodad med mpeg4.

Var nog jag som skrev ang hd boxen.. om du läst innan i tråden diskuterade vi just om a 766 var utrustad med mpeg 4 el inte. Men om man inte har dvb-c kan man ju inte ta emot HD via kabel. Måste ju ha både dvb-c och mpeg4 kodning var nog mer så jag menade..sorry om jag var otydlig.

Postad 11 oktober 2008 - 10:54

snubben123
  • snubben123
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Sorry, skummade lite snabbt bara :)
Och ja 766 har DVB-T, DVB-C samt mpeg4. Dock så är det inte uttalat på något sätt att mpeg4-avkodningen funkar för kabeltv. Den är bara specad att ta dvb-t.

Men i min värld en av de största skillnaderna mellan gråimports-756 och nordiska-766 menysystemen. Helt nytt menysystem i nordiska modellen.

Postad 11 oktober 2008 - 11:05

Boutsman
  • Boutsman
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Någon som vet nån butik i göteborgsområdet som har fått in 766 modellen så man kan få kika lite på den.
Har inte hittat någon själv ännu.

Postad 11 oktober 2008 - 11:07

snubben123
  • snubben123
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Boutsman, kolla med MM, våra butiker brukar vara jäkligt snabba med att få in nyheter. Ring butiken och fråga. :)

Postad 11 oktober 2008 - 11:08

Boutsman
  • Boutsman
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Får göra det :)

Postad 11 oktober 2008 - 11:12

snubben123
  • snubben123
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Jag personligen väntar med stor förväntan på att få hem min 46" A966.. den kommer bli så fin hemma hos mig :)

Postad 11 oktober 2008 - 11:17

Boutsman
  • Boutsman
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hah, låter underbart.
Själv ska jag ju uppgradera mig från min 32" fet-tv som jag har haft i nästan 7 år nu :)
Så det kommer bli mycket ommöblerande och liknande för att kunna njuta till max av en ny tv.

Postad 11 oktober 2008 - 11:25

Tigerofsweden
  • Tigerofsweden
  • Beroende

• 1 356 inlägg
  • 0
hur tror ni 756/766 står sig mot panasonic pz80/85 ? ? ? kan dom mäta sig ...

Postad 11 oktober 2008 - 11:27

Unregistereddb68e602
  • Unregistereddb68e602
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Tjena och tack för svaret. Så en dator behöver inte vara inblandad utan det räcker då att ha en disk med stöd för DNLA inkopplat i routern? Detta vore absolut det smidigaste med tanke på att jag även har en PS3a till min andra teve och streamar material från datorn. Kan man plocka bort datorn och ersätta den med en disk istället så vore det mkt trevligt.

Det blir till att investera i en nätverksdisk då med DNLA. Någonn som har några bra förslag? Är Neatgear ReadyNas Duo även bra för PS3an? Vad säljer du sådan för?

Postad 11 oktober 2008 - 12:17

Unregistered409cb17f
  • Unregistered409cb17f
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0
Jädrar så fin den ser ut Tobbe, väntar med spänning på mitt ex!

Postad 11 oktober 2008 - 12:50

snubben123
  • snubben123
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Ready Nas Duo är nog ett av de absolut bästa alternativen som finns på marknaden idag.. den har grymt mycket och bra funktioner.. t.ex. inbyggd bittorrent-klient :) enkel att sätta upp och använda.. vi säljer den för 2790:- har jag för mig, då sitter det en 500GB disk i den. den har usb-ingång så du kan enkelt stoppa i mer material från ett eventuellt minne t.ex. ingen dator behöver vara ansluten när du väl konfat den.

Postad 12 oktober 2008 - 09:29

Alrik
  • Alrik
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Jag kör med
TwonkyMedia med DLNA-stöd följer med, men jag har inte provat den ännu. Kör för tillfället mot min
som inte stöder DLNA utan använder Kiss eget protokoll. Smidigt då med Windows på NAS:en - enkelt att installera Kiss-kompatibel server.

Funderar på att byta ut Kissen mot antingen en PS3 eller en 40/46A756. (Kissen stöder inte HD material och har problem med vissa nyare DivX/Xvid filer.)

Någon som använder en WHS med TwonkyMedia tillsammans med sin DLNA-Samsung?

Postad 12 oktober 2008 - 17:01

Boutsman
  • Boutsman
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Var och kikade idag på MM och jag visste inte riktigt vad jag skulle tycka.
Det kunde berott på inställningar eller något med kablarna men jag tyckte den inte var värd de ca: 15 tusen.
Såg en 5-serie som hade minst lika bra bild om inte bättre och den kostade 7-8 tusen.
Visst alla specifikationer är nu fin fint, men hur står det igentligen till med bilden?

Postad 13 oktober 2008 - 11:54

vlajaboy
  • vlajaboy
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Vad är skillnaden mellan 766 och 756?

Postad 13 oktober 2008 - 19:35

snubben123
  • snubben123
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
som Tobbe skrev i korthet förut så är 756 gråimport med engelsk manual och utan några garantier från samsung sverige, ingen dvb-c i den heller B) 766 är den nordiska modellen

Postad 13 oktober 2008 - 19:43

supermattias
  • supermattias
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Vad är skillnaden mellan 766 och 756?

Läs tråden.....

Postad 14 oktober 2008 - 23:18

m05erili
  • m05erili
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Två frågor till tobbeman (eller någon annan som har denna tv, A756/766)

Hur bred är ramen runt bildytan?

Uppträder den röda färgen runt tv:n precis som på A656:an, alltså att färgen syns mest/bara vid en viss belysning/vinkel?

Postad 16 oktober 2008 - 20:35

Unregistereddb68e602
  • Unregistereddb68e602
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Två frågor till tobbeman (eller någon annan som har denna tv, A756/766)

Hur bred är ramen runt bildytan?

Uppträder den röda färgen runt tv:n precis som på A656:an, alltså att färgen syns mest/bara vid en viss belysning/vinkel?

Tjena.
Ca 7.5cm är ramen. Hur den röda färgen uppfattas på a656an har jag faktiskt ingen aning om eftersom jag aldrig sett den :) Kolla på de bilderna jag la upp här och se om du kan få ut ngt svar därifrån. Jag tänker inte så mkt på den röda delen av ramen, det är en så pass liten del. Är du osäker ska du nog försöka se teven live för att bilda dig din egen uppfattning.

På tal om annat, är det någon som vet vilken port DNLA använder? Jag behöver ställa in port forwarding på min router men vet inte vilken port som ska användas. Några förslag?

Postad 16 oktober 2008 - 23:06

snubben123
  • snubben123
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
tobbeman, borde stå i manualen.

Postad 05 november 2008 - 12:06

Unregistereddb68e602
  • Unregistereddb68e602
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Fick hem min andra 40a756 idag efter vinst på budson. Den ena har jag behållt själv och är mkt nöjd :P
Teven levererades från Inwarehouse och har kvitto och garanti därifrån.

Om någon är intresserad av denna teven så kan jag ge ett förmånligt pris om teven hämtas på plats i Karlskrona.
PMa mig isf.

Postad 28 december 2008 - 15:09

Unregisteredbe4a4c9c
  • Unregisteredbe4a4c9c
  • Lärjunge

• 339 inlägg
  • 0
Min 756a "klickar" och har sig. Speciellt vid uppstart och avstängning, men även annars.
Är detta normalt?

Postad 02 januari 2009 - 23:16

Unregistereddf968eb3
  • Unregistereddf968eb3
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
mja det händer på min gamla LG lc51 också, antar att det är elektroniken som värms upp alt. kallnar.

Postad 03 januari 2009 - 06:06

Unregistered1659
  • Unregistered1659
  • Forumräv

• 534 inlägg
  • 0
Hej.
Okey...hold it for just a sec.
Jag har lite funderingar om denna tv och allmänt om tv-apparater när det gäller olika versioner/länder.
"Grå-import"?

Från början:
Jag är intresserad av en ny TV.
(Jag har en gammal tjockis-tv 28 tummare som jag och min ps3:a kräks av).

Jag skulle vilja ha en LCD-tv.
Jag har fått upp ögonen på Samsung sen jag såg M86/M87 (kontrasten var det bästa jag sett).
M86/M87: Dessa två visade samma bild sas det/hade samma specifikationer MEN de såg olika ut/hade olika ramar.
Var det bara det som var skillnaden eller var det olika versioner också som "gråimport" resp. nordisk?

Jag har sett Samsungs A-serie.
Denna TV intresserar mig mycket: https://www.prisjakt...kt.php?p=297763
(Den är från 6-serien alltså).
Är detta samma tv? https://www.prisjakt...kt.php?e=340202
Det står 656/676 på Samsungs hemsida - är ena gråimport och den andra svensk/nordisk version?
Och/Eller ser de olika ut som m86:an/m87:an gjorde också?

Sen fick jag upp ögonen för 7-serien.
Jag läste: att den "skall vara identisk med 6-serien" - det är väl lite överdrivet att påstå det? Liknader finns...men "identisk"? 7-serien verkar ju mycket bättre och dessutom så säger väl priset sitt också(?)
http://prylar.ifokus...1f-9ab644f759dc
Det är 50 000:1 i artikeln men både på samsungs och prisjakts hemsida står det klart och tydligt 70 000:1 i kontrast. Det är även fler saker som skiljer sig från 6-serien som t.ex responstiden, divx-kompatibilitet m.m.

Om jag har förstått det rätt så finns det en tv som heter:
LE40A766R1
jag har även sett en som heter
LE40A766
Vad står R1 för? Är det samma TV?
Är R1 den nordiska versionen? eller är LE40A766 utan "R1" den nordiska versionen?
Vad finns det för olika versioner? Jag antar att jag ska ha en nordisk eftersom jag bor i Sverige? (No shit sherlock).
Ska det finnas nordiska versioner på alla tv-apparater? Om: Har de någon gemensam förteckning?
Är det bara nordiska versioner som säljs i butiker i Sverige? Om det inte är det - kan man på något sätt tala om för säljaren att man vill ha det/se på tv:n om det är det eller inte - står t.ex 766 istället för 765 (om det nu är den nordiska beteckningen) på nån liten etikett i butikerna.

Är det här LE40A766R1? https://www.prisjakt...kt.php?p=343919 Är det samma som Samsung LE-40A766?

Om man bor i Sverige/Norden, varför köper man då inte Samsung LE-40A766 om den nu är nordisk istället för LE-40A756 som man pratar om i denna tråd?

Och: Varför försvinner LE40A766R1 på Samsungs hemsida när jag väljer/filtrerar:
kontrast: 50 000:1-70 000:1
Är det fel på hemsidan eller? Den borde ju finnas med när jag väljer kontrast 50 000:1-70 000:1 eftersom tv:n ska ha kontrast 70 000:1.

De två jag får upp är:
*LE40A656/676
(ja, det är ju den här jag är intresserad av). 656/676? 676 innebar nordisk respektive nån annan version antar jag då(?)

*LE46A656/676 (samma sak här...kan 676 möjligtvis vara nordisk?)

Läste bl.a detta: http://www.idg.se/2....nya-utbud-lackt
"Enligt en medlem på Avforums ska 7-serien, tråkigt nog, bara släppas i USA."
Varför står det så? Det verkar ju onekligen finnas A7:or i Sverige.
Iallafall om man kollar på prisjakt. "welcome to the djungle".

Här är lite krav på den tv jag vill köpa:
LCD TV
responstid max 8 ms
lanseringsår senast 2008
full HD
minst 40 tum
(minst) 100 hz
minst 3 hdmi
jag tror Samsung men Sony verkar intressant också, speciellt denna och enda: https://www.prisjakt...kt.php?e=336201

Så, det står hittills mellan typ:
Samsumg LE40A766 - bästa LCD 2008 om jag förstått det rätt - vad innebär det? "bästa tv"?
Jag tror jag vill ha denna, helst en 46 tummare men lite för dyr kanske.
Samsung LE40A676 kan ju vara det billigare alternativet.
Sony Bravia KDL-40W4500 funkar säkert också.

En annan rolig tv verkar vara denna, vad tror ni om den? (snabbare responstid och bättre kontrast verkar vara det som skiljer)
https://www.prisjakt...kt.php?e=344484
Vad är det? "kontrast:2000000:1"?
EDIT: Aha, "LED", nja, inget för mig än.

Kom gärna med fler förslag eller säg om det är dåliga val jag gjort.

En sista fråga är; vad i allsindar är detta? Jag såg att ni hade pratat om det i tråden.
DVB-T (MPEG2) Ja
DVB-C (MPEG2) Ja
DVB-T (MPEG4) Ja
DVB-C (MPEG4) Nej
Jag har läst att man skulle ha nåt med mpeg4 så man man se på digitaltv, hd-tv eller vad det var.
Det står "nej" på den sista - vad går man miste om då?

Jag tycker att jag är på ganska god väg när det gäller tv men har lite kvar som ni kan se.
Tacksam för svar.

Förresten, snygg tv på bilderna :)

Gott Nytt År.

Redigerat av Unregistered1659, 04 januari 2009 - 04:38.

Postad 03 januari 2009 - 12:55

Unregistereddf968eb3
  • Unregistereddf968eb3
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
6:06 !! tidigt uppe!

mm 656/676/756/766, tror det finns nordisk modell av alla. Vad som är säkert är att modellbeteckningen ha med XXE på slutet.

Som tex. http://www.fyndborse...w.aspx?Key=7087

Då får man samsungs nordiska garanti som, om jag fattat rätt, är bra.

DVB-C (MPEG4) Nej = betyder att tv inte kan koda av HD via kabeltv nätet, Comhem mao. Men att det klarar vanlig digital tv. Den klarar HD genom marknätet dock.

Rätta mig om jag har fel

Redigerat av Unregistereddf968eb3, 03 januari 2009 - 12:55.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.