Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

* Officiell TrÄd - Telia Digital-TV *

34872 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
Kreatel IP-STB 1510 (Digitalboxar) 1 6.629628 (26) Inga priser
Motorola Home VIP 1510 (Digitalboxar) Rapporterad 1 5.307692 (12) Inga priser
Motorola Home VIP 1910 (Digitalboxar) 1 6.647058 (16) Inga priser
Motorola Home VIP 1910-9 (Digitalboxar) 1 6.214284 (13) Inga priser
Motorola Home VIP 1960-9 (Digitalboxar) 0 (0) Inga priser
Motorola Home VIP 1903 (Digitalboxar) 1 4.555554 (8) Inga priser
Motorola Home VIP 1963 (Digitalboxar) 1 6.714284 (20) Inga priser
Motorola Home VIP 1003 (Digitalboxar) 1 5.363636 (10) Inga priser
111 relaterade trÄdar
Telia IP-TV in i HTPC? (592 inlĂ€gg) 8 år sedan
Telia digital-tv genom Receiver fungerar plötsligt inte... (gul bild) (3 inlĂ€gg) 9 år sedan
ATV 4, Telia tvbox, Pioneer vsx 1021 missmatch?? (9 inlĂ€gg) 9 år sedan
Canal Digital IPTV (908 inlĂ€gg) 10 år sedan
Samsung 2013 Universal Remote + Motorola VIP1903? (4 inlĂ€gg) 11 år sedan
IPTV? Finns det vettiga boxar/system (16 inlĂ€gg) 12 år sedan
BĂ€sta system för inspelning av TV-program? (5 inlĂ€gg) 12 år sedan
Motorola VIP 1910-9 Canal Digital (3 inlĂ€gg) 13 år sedan
Telia Digital TV & DVD Recorder (6 inlĂ€gg) 14 år sedan
Telias Motorola 1003 (1 inlĂ€gg) 14 år sedan
BBBs digitalbox och digitaltv (122 inlĂ€gg) 15 år sedan
Boxer IPTV -> tas över av Kramnet! (37 inlĂ€gg) 15 år sedan
Problem efter att jag kopplat till motorola-vip1910-9 till min router (16 inlĂ€gg) 15 år sedan
Problem, motorola Vip 1910/canaldigital (4 inlĂ€gg) 15 år sedan
Motorola VIP 1963 vs Humax HDPVR-1000C (7 inlĂ€gg) 15 år sedan
Inget ljud i HDMI med Motorola VIP1910-9 till Telia FiberLAN digitalTV (8 inlĂ€gg) 15 år sedan
Motorola VIP 1963 ADSL 24Mbit? (2 inlĂ€gg) 15 år sedan
IPTV - HD 'Öppen IPTV' (27 inlĂ€gg) 15 år sedan
Telia digitalboxar - VIP 1910-9 vs. VIP 1003 (4 inlĂ€gg) 15 år sedan
Motorola VIP1919-9 och Bose v30 (0 inlĂ€gg) 15 år sedan
Telia digital-TV VIP1963 boxen och ADSL (2 inlĂ€gg) 16 år sedan
NĂ„gon med erfarenheter av FastTV ? (27 inlĂ€gg) 16 år sedan
Olika storlekar pĂ„ LG-tv med telia digitalbox (6 inlĂ€gg) 16 år sedan
Motorola 1963 HDMI trubbel (1 inlĂ€gg) 16 år sedan
FjĂ€rren funkar ej... (18 inlĂ€gg) 16 år sedan
Dela inspelade program i nĂ€tverket (1 inlĂ€gg) 16 år sedan
spela in frĂ„n en Motorola 1903 & telia (2 inlĂ€gg) 16 år sedan
installations problem (1 inlĂ€gg) 16 år sedan
Problem koppla in Digitalbox i Tv (5 inlĂ€gg) 16 år sedan
PM: Telias kunder först att testa hdtv i bredbandsnĂ€tet (34 inlĂ€gg) 16 år sedan
Motorola VIP 1963 Scart-RBG (3 inlĂ€gg) 16 år sedan
Kna man configurera Motorola 1910-9 box manuellt? (2 inlĂ€gg) 16 år sedan
vip 1963 som extern hdd via nĂ€tverket. (2 inlĂ€gg) 16 år sedan
Motorola 1963 YPbPr (1 inlĂ€gg) 16 år sedan
Motorola VIP1963 (5 inlĂ€gg) 16 år sedan
Vad göra med en MOTOROLA 1910 ? (1 inlĂ€gg) 16 år sedan
Kreatel IP-STB 1510 digitalbox (32 inlĂ€gg) 16 år sedan
Boxer IPTV (17 inlĂ€gg) 16 år sedan
Ingen bild med HDMI? (3 inlĂ€gg) 16 år sedan
1080i pĂ„ Motorola 1910 (3 inlĂ€gg) 16 år sedan
Homeplug och Telia bredbands tv (7 inlĂ€gg) 16 år sedan
Dum frĂ„ga kanske! :-) (1 inlĂ€gg) 16 år sedan
Motorola 1910 digitalmottagare (12 inlĂ€gg) 16 år sedan
Homebase kommer till Sverige (2 inlĂ€gg) 16 år sedan
Motorola + teliafiber + vhs/dvd (0 inlĂ€gg) 16 år sedan
1510 som MediaExtender (52 inlĂ€gg) 16 år sedan
Telia digital bredband tv pĂ„ flera box/tv? (5 inlĂ€gg) 16 år sedan
telia digitalbox till tv (fiber Lan) Scart eller Hdmi? (1 inlĂ€gg) 16 år sedan
Ny serie HD-boxar frĂ„n Kreatel! IPTV/DVB-T/MPEG4 (22 inlĂ€gg) 16 år sedan
Kreatel 1510 (0 inlĂ€gg) 16 år sedan
Canal Digital IPTV - hur funkar det? Bra box? (4 inlĂ€gg) 16 år sedan
Streama/strömma frĂ„n PC till motorola 1910 (3 inlĂ€gg) 16 år sedan
Motorola VIP 1510 med antenn? (3 inlĂ€gg) 16 år sedan
Bredbandsbolagets IPTV (5 inlĂ€gg) 16 år sedan
Problem med blinkade bild vid uppstart (0 inlĂ€gg) 16 år sedan
Telia STB (Motorola VIP 1910-9 (1 inlĂ€gg) 16 år sedan
Digital-TV,telefoni+bredband hos BBB? (2 inlĂ€gg) 16 år sedan
motorola 1510 -> digital coax (2 inlĂ€gg) 16 år sedan
Telia triple play - trĂ„dlös? (7 inlĂ€gg) 17 år sedan
Telia digital-tv via ADSL med HDMI (10 inlĂ€gg) 17 år sedan
Bild via HDMI Telia dig. TV (5 inlĂ€gg) 17 år sedan
Telia Digital TV Inspelning (2 inlĂ€gg) 17 år sedan
HDTV via bredbandet frĂ„n Canal Digital (16 inlĂ€gg) 17 år sedan
Telia och Viasat (3 inlĂ€gg) 17 år sedan
Lundbergs byter comhem till telia i alla sina fastigheter (12 inlĂ€gg) 17 år sedan
Hur fungerar bbb iptv (3 inlĂ€gg) 17 år sedan
BBB IP-TV i HTPC (109 inlĂ€gg) 17 år sedan
Smart i datorn (0 inlĂ€gg) 17 år sedan
Inloggning (0 inlĂ€gg) 17 år sedan
Motorola VIP 1910 - fel programinfo (0 inlĂ€gg) 17 år sedan
Motorola hdmi box till lcd datorskĂ€rm (1 inlĂ€gg) 17 år sedan
Köpa egen box till Fast-TV (5 inlĂ€gg) 17 år sedan
Synpunkter pĂ„ BBB:s ip-tv (8 inlĂ€gg) 17 år sedan
FjĂ€rrontrollen till Motorola vip1510 (4 inlĂ€gg) 17 år sedan
MultifjĂ€rr till Samsung LE40R89 och Sony STR-DB940 samt Telias digitalbox (1 inlĂ€gg) 17 år sedan
iptv med HD (3 inlĂ€gg) 17 år sedan
Bredbandsbolagets tv i 2 apparater? (0 inlĂ€gg) 17 år sedan
PX80E och 1910 Box frĂ„n Telia (1 inlĂ€gg) 17 år sedan
ip tv (1 inlĂ€gg) 17 år sedan
Problem med att ljudet hackar, Telia Digital TV (1 inlĂ€gg) 17 år sedan
trĂ„dlös TV? (4 inlĂ€gg) 17 år sedan
Bredbandsdbolaget (4 inlĂ€gg) 17 år sedan
Telia IP-Tv (3 inlĂ€gg) 17 år sedan
Telia digital tv kvalitet (1 inlĂ€gg) 17 år sedan
HDTV via bredband? (2 inlĂ€gg) 17 år sedan
SVT Play flyttar till tv:n och lĂ„ter dig se OS pĂ„ tider som passar dig (7 inlĂ€gg) 17 år sedan
teliatv (vip1510) till philips mdc988 (1 inlĂ€gg) 17 år sedan
Telia eller BBB? (1 inlĂ€gg) 17 år sedan
Motorola 1910 (2 inlĂ€gg) 17 år sedan
blĂ„ prickar i rutan (3 inlĂ€gg) 17 år sedan
Bildkvalitet pĂ„ Telias bredbandstv jĂ€mfört med parabol (4 inlĂ€gg) 17 år sedan
Telia digital-TV (1 inlĂ€gg) 17 år sedan
Köp av platt tv för bĂ€sta bild (2 inlĂ€gg) 17 år sedan
bbb digitalbox (bredbandsbolaget) (8 inlĂ€gg) 18 år sedan
Telia digitalboxer (2 inlĂ€gg) 18 år sedan
Cardsplitter för Telia digital TV (1 inlĂ€gg) 18 år sedan
Telia IP-TV (5 inlĂ€gg) 18 år sedan
Viasats kanaler till Telias digital-tv-kunder (6 inlĂ€gg) 18 år sedan
NĂ„gon med Motorola 1910 och Toshiba Z3030? (0 inlĂ€gg) 18 år sedan
Manual 1910 (0 inlĂ€gg) 18 år sedan
Kreatel IP-STB & Logitech Harmony 525 (7 inlĂ€gg) 18 år sedan
Kreatel ipstb 1510/ Motorola vip1510 extender (0 inlĂ€gg) 18 år sedan
FjĂ€rrkontroll till Kreatel-box för Viasat: Kod, tack! (0 inlĂ€gg) 18 år sedan
Koppla Kreatel stb-ip 1510 digitalbox till HP w2207h datorskĂ€rm (0 inlĂ€gg) 18 år sedan
Koder till universalkontroll för Andersson och Kreatel (0 inlĂ€gg) 18 år sedan
TV/Dator i stadsnĂ€t (0 inlĂ€gg) 18 år sedan
Telia Digital TV (1 inlĂ€gg) 18 år sedan
Bredbandsbolaget, vilken box? (5 inlĂ€gg) 18 år sedan
TrĂ„dlös inkoppling av Motorola VIP1510 (1 inlĂ€gg) 18 år sedan
TrĂ„dlös inkoppling av Motorola VIP1510 (0 inlĂ€gg) 18 år sedan
Kreatel Ipbox (2 inlĂ€gg) 18 år sedan

#24451

Postad 03 January 2016 - 11:57

joalin
  • joalin
  • AnvĂ€ndare

  • 179 inlĂ€gg
  • 0

Att du alls kan tÀnka dig att byta frÄn det fria marksÀnda systemet du kan ta emot pÄ hur mÄnga enheter som helst samtidigt, till ett system dÀr du Àr helt inlÄst, sÄ klart.

Kung Nu, nu Ă€r ju detta den officiella trĂ„den för Telias digitaltv,  sĂ„ vi kanske kan lĂ„ta intresserade anvĂ€ndare stĂ€lla relevanta frĂ„gor om tjĂ€nsten? Det blir ju lite av omvĂ€nda vĂ€rlden om de oinsatta mĂ„ste fĂ„ börja sin karriĂ€r hĂ€r med att fĂ„ motivera för dig varför de vill anvĂ€nda tjĂ€nsterna som erbjuds? Kanske du vill öppna en egen trĂ„d angĂ„ende varför man vill byta frĂ„n boxer,  som för övrigt Ă€r en utomordentligt bra lösning. 



#24452

Postad 04 January 2016 - 11:01

AlexanderE
  • AlexanderE
  • Guru

  • 4905 inlĂ€gg
  • 0

Har dolt en del inlĂ€gg som var off topic. HĂ„ll nu er till trĂ„dens Ă€mne tack! 



#24453

Postad 04 January 2016 - 11:41

Ironse
  • Ironse
  • MĂ€stare

  • 2953 inlĂ€gg
  • 0

Jag har nu fÄtt detta fel 2 ggr

 

http://s11.postimg.o...04_113250_1.jpg

 

Disken snart slut?



#24454

Postad 04 January 2016 - 15:05

TeliaKundservice
  • TeliaKundservice
  • Telia kundservice

  • 2534 inlĂ€gg
  • 0

Ska skaffa fiber i den nÀra framtiden och dÀrtill Telia fiber-tv, sÄ nu har jag en frÄga som inte har ett tydligt svar pÄ Telias hemsida; Jag kan teckna flera olika kanalutbud, eller? Jag skulle vilja ha tv-paketen Stor, HD och C-More Film, dÄ de matchar det utbud jag har nu med Boxer.

 

De tv-paket som finns som kombinerar flera paket (t.ex. "Stor med Viasat Premium) Àr bara erbjudanden billigare Àn att köpa dem för sig och inte begrÀnsningar, eller?

 

Det Ă€r bara paket erbjudanden ja, det gĂ„r att kombinera alla paket hos Telia. Även om det nu kanske inte Ă€r sĂ„ lĂ€mpligt att kombinera "lagom med viasat sport" med paketet som heter "stor".

 

Markus Johansson

Telia Kundservice



#24455

Postad 04 January 2016 - 15:24

Ironse
  • Ironse
  • MĂ€stare

  • 2953 inlĂ€gg
  • 0

Min digitala box frÄn Telia tycks sjunga pÄ sista versen. Tydligen fÄr jag behÄlla denna dÄ avbetalningen Àr klar, tÀnkte dÄ utnyttja detta med en ny digitalbox.

 

Det jag inte kunnat med Telia Àr att kunna spela in och se pÄ annat samtidigt. GÄr detta om man har en annan digitalbox vid sidan om? Jag mÄste dock fortsÀtta ha Telia digitalbox komma in pÄ deras nÀt och program jag kan ju dock inte spela in dÀrifrÄn nÀr deras box gÄr sönder.

 

Det gÄr inte byta ut HD pÄ Telia gÄr det med andra boxar?

 

Skulle tro 500 gb skulle passa mig till en början kanske för 2000kr nÄt?


Redigerat av Ironse, 04 January 2016 - 15:24.


#24456

Postad 04 January 2016 - 15:35

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

  • 1138 inlĂ€gg
  • 0

Jag har nu fÄtt detta fel 2 ggr

 

http://s11.postimg.o...04_113250_1.jpg

 

Disken snart slut?

 

SvÄrt att sÀga huruvida disken Àr full, trasig eller om det Àr en bugg.

 

I och med att du för nÄgra dagar sedan skrev att du fick nÄgra trasiga inspelningar sÄ skulle jag gissa pÄ att det Àr en bugg i mjukvaran, nÀr den ska summera storleken pÄ trasiga och hela inspelningar, snarare Àn att det Àr fel pÄ disken eller att den Àr full.

 

Försvinner felet (dvs de negativa siffrorna) om du raderar alla strulande inspelningar?

Om inte sÄ skulle jag formatera hÄrddisken för att fÄ ett nytt och frÀscht system igen. (dock försvinner alla gamla inspelningar dÄ)



#24457

Postad 04 January 2016 - 16:18

Ironse
  • Ironse
  • MĂ€stare

  • 2953 inlĂ€gg
  • 0

SvÄrt att sÀga huruvida disken Àr full, trasig eller om det Àr en bugg.

 

I och med att du för nÄgra dagar sedan skrev att du fick nÄgra trasiga inspelningar sÄ skulle jag gissa pÄ att det Àr en bugg i mjukvaran, nÀr den ska summera storleken pÄ trasiga och hela inspelningar, snarare Àn att det Àr fel pÄ disken eller att den Àr full.

 

Försvinner felet (dvs de negativa siffrorna) om du raderar alla strulande inspelningar?

Om inte sÄ skulle jag formatera hÄrddisken för att fÄ ett nytt och frÀscht system igen. (dock försvinner alla gamla inspelningar dÄ)

 

Ja de stÄr normalt efter efter omstart alla defekta kan spelas igen

 

Boxen Àr nu avbetald jag fÄr behÄlla den fÄr se om jag skaffar en annan box kombinera vid sidan om



#24458

Postad 05 January 2016 - 01:28

kentrj
  • kentrj
  • LĂ€rjunge

  • 275 inlĂ€gg
  • 0

Finns folk hÀr pÄ forumet som lyckats klona befintlig disk till en ny, Med hjÀlp av olika programvaror.

Funkar ... lite fix men 1T nu ...

#24459

Postad 05 January 2016 - 02:06

Mushunt
  • Mushunt
  • MĂ€stare

  • 3278 inlĂ€gg
  • 0

Funkar ... lite fix men 1T nu ...


Lysande :)

#24460

Postad 05 January 2016 - 07:50

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4142 inlĂ€gg
  • 0

 

 

Det jag inte kunnat med Telia Àr att kunna spela in och se pÄ annat samtidigt.

Det skall funka om du kör via fiber. Kör du via telejacket sÄ funkar det inte. StÄr sÄ pÄ Telias hemsida om deras inspelningsbara box.



#24461

Postad 06 January 2016 - 19:19

Bopper
  • Bopper
  • Beroende

  • 1298 inlĂ€gg
  • 0

Funkar ... lite fix men 1T nu ...

 

Är det 1963-boxen? För nya 2853 Ă€r vĂ€l ingen som lyckats byta hĂ„rddisk i (Ă€nnu...)?



#24462

Postad 06 January 2016 - 19:56

kentrj
  • kentrj
  • LĂ€rjunge

  • 275 inlĂ€gg
  • 0

1963, ja.



#24463

Postad 06 January 2016 - 21:48

Ironse
  • Ironse
  • MĂ€stare

  • 2953 inlĂ€gg
  • 0

Det skall funka om du kör via fiber. Kör du via telejacket sÄ funkar det inte. StÄr sÄ pÄ Telias hemsida om deras inspelningsbara box.

 

Men nu nÀr jag fÄr behÄlla boxen efter avbetalning alternativ skaffar ny box (Telia)

 

DÄ borde man kunna koppla in bÄda men ÀndÄ spela in med ena byta kanal se med andra samtidigt?

 

Som koppla in 2 VHS med scarts? DÀr den ena VHS Àr programvÀljare?


Redigerat av Ironse, 06 January 2016 - 22:11.


#24464

Postad 06 January 2016 - 22:06

Bopper
  • Bopper
  • Beroende

  • 1298 inlĂ€gg
  • 0

Men nu nÀr jag fÄr behÄlla boxen efter avbetalning alternativ skaffar ny box (Telia)

 

DÄ borde man kunna koppla in bÄda men ÀndÄ spela in med ena byta kanal med andra samtidigt?

 

Som koppla in 2 VHS med scarts? DÀr den ena VHS Àr programvÀljare?

 

Tror du mĂ„ste ha tvillingabonnemang dĂ„:  http://www.telia.se/...llingabonnemang



#24465

Postad 06 January 2016 - 22:12

Ironse
  • Ironse
  • MĂ€stare

  • 2953 inlĂ€gg
  • 0

Tror du mĂ„ste ha tvillingabonnemang dĂ„:  http://www.telia.se/...llingabonnemang

 

Men om jag skaffar inspelningsbar box som inte Àr Telia bör jag kunna anvÀnda min Telia box som kanalvÀljare se samtidigt som jag spelar in pÄ andra ej Telia boxen?


Redigerat av Ironse, 06 January 2016 - 22:13.


#24466

Postad 06 January 2016 - 22:47

Bopper
  • Bopper
  • Beroende

  • 1298 inlĂ€gg
  • 0

Men om jag skaffar inspelningsbar box som inte Àr Telia bör jag kunna anvÀnda min Telia box som kanalvÀljare se samtidigt som jag spelar in pÄ andra ej Telia boxen?

 

För att kunna se pÄ eller spela in Telia IPTV, sÄ mÄste du ha en box frÄn Telia. Det finns inga andra boxar, som fungerar med Telia IPTV.



#24467

Postad 08 January 2016 - 23:19

Unregistereda360a43b
  • Unregistereda360a43b
  • ForumrĂ€v

  • 862 inlĂ€gg
  • 0
Är det fler dom har problem med att det hackar pĂ„ TV?

Knappt gÄr att se se Adele pÄ SVT1...osynk mellan bild och ljud och korta ljudavbrott.
Samma sak nu nÀr Katy Perrys började....

#24468

Postad 09 January 2016 - 08:05

pebro
  • pebro
  • Amatör

  • 73 inlĂ€gg
  • 0

Är det fler dom har problem med att det hackar pĂ„ TV?
Knappt gÄr att se se Adele pÄ SVT1...osynk mellan bild och ljud och korta ljudavbrott.
Samma sak nu nÀr Katy Perrys började....


Förekommer ofta pÄ Kanal 5 hos mig. Bilden blinkar till ett antal gÄnger och ljudet försvinner.

#24469

Postad 09 January 2016 - 11:28

Unregistereda360a43b
  • Unregistereda360a43b
  • ForumrĂ€v

  • 862 inlĂ€gg
  • 0

Förekommer ofta pÄ Kanal 5 hos mig. Bilden blinkar till ett antal gÄnger och ljudet försvinner.

Det gör Àven hos mig nÀmligen pÄ kanal 5 ocksÄ.

IkvÀll var det extra mycket pÄ just SVT1.



#24470

Postad 09 January 2016 - 15:11

Mushunt
  • Mushunt
  • MĂ€stare

  • 3278 inlĂ€gg
  • 0

Är det fler dom har problem med att det hackar pĂ„ TV?

Knappt gÄr att se se Adele pÄ SVT1...osynk mellan bild och ljud och korta ljudavbrott.
Samma sak nu nÀr Katy Perrys började....

Hade inga problem hos mig.

Redigerat av Mushunt, 09 January 2016 - 15:11.


#24471

Postad 10 January 2016 - 12:14

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

  • 1138 inlĂ€gg
  • 0

Under Adele har jag inga minnen av nÄgot strul, dÀremot blinkar Kanal 5 HD till dÄ och dÄ.

KÀnns som att de började för nÄn vecka sedan.

 

(vip1963, fiber, Uppsala)



#24472

Postad 10 January 2016 - 12:23

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

  • 1138 inlĂ€gg
  • 0

Men om jag skaffar inspelningsbar box som inte Àr Telia bör jag kunna anvÀnda min Telia box som kanalvÀljare se samtidigt som jag spelar in pÄ andra ej Telia boxen?

 

Du kan sÄklart alltid spela in det du tittar pÄ om du t.ex. köper en TV med hÄrddisk eller en inspelningsbar box som fungerar som en VHS, dvs att den kan ta in ljud och bild via HDMI eller SCART, inte bara skicka ut signalen sÄ som en IPTV-box gör.

 

Om du vill ha flera Telia IPTV-boxar sÄ behöver du tvillingabonnemang.

 

Om du inte skaffar det, utan försöker anvÀnda samma aktiveringskod pÄ bÄda boxarna, sÄ kommer det inte funka.


Redigerat av elofu17, 10 January 2016 - 12:26.


#24473

Postad 10 January 2016 - 13:28

Bopper
  • Bopper
  • Beroende

  • 1298 inlĂ€gg
  • 0

Du kan sÄklart alltid spela in det du tittar pÄ om du t.ex. köper en TV med hÄrddisk eller en inspelningsbar box som fungerar som en VHS, dvs att den kan ta in ljud och bild via HDMI eller SCART, inte bara skicka ut signalen sÄ som en IPTV-box gör.

 

Om du vill ha flera Telia IPTV-boxar sÄ behöver du tvillingabonnemang.

 

Om du inte skaffar det, utan försöker anvÀnda samma aktiveringskod pÄ bÄda boxarna, sÄ kommer det inte funka.

 

Det Àr vÀldigt svÄrt att hitta inspelningsbara boxar som kan spela in frÄn en separat ingÄng, utan spelar bara in frÄn inbyggd tuner (satellit, kabel eller marksÀnt) och det finns definitivt inga som har HDMI-ingÄng, utan man fÄr förlita sig pÄ Scart.



#24474

Postad 10 January 2016 - 14:21

Kung Nu
  • Kung Nu
  • Beroende

  • 1399 inlĂ€gg
  • 0

Det Àr vÀldigt svÄrt att hitta inspelningsbara boxar som kan spela in frÄn en separat ingÄng, utan spelar bara in frÄn inbyggd tuner (satellit, kabel eller marksÀnt) och det finns definitivt inga som har HDMI-ingÄng, utan man fÄr förlita sig pÄ Scart.

 

Xtreamer Prodigy lÀr ska ha HDMI-Recording.

 

http://www.xtreamer.net/Prodigy-4k/



#24475

Postad 10 January 2016 - 20:09

Bopper
  • Bopper
  • Beroende

  • 1298 inlĂ€gg
  • 0

Xtreamer Prodigy lÀr ska ha HDMI-Recording.

 

http://www.xtreamer.net/Prodigy-4k/

 

Ok, undantaget som bekrÀftar regeln... ;)

 

Men den verkar inte vara poulÀr:

https://www.minhembi...howtopic=321708



#24476

Postad 10 January 2016 - 21:34

BobbyM
  • BobbyM
  • Wannabe

  • 37 inlĂ€gg
  • 0

Sorry om detta svarats pĂ„ i nĂ„gon av de 489 tidigare sidorna men jag Ă€r ny iptv kund hos telia via fiber och har införskaffat en Arris VIP 2853 och har som flera andra (har jag noterat pĂ„ Telias forum) drabbats av den högljudda hĂ„rddisken. Nu stĂ„r jag i valet att utnyttja den generöst kort uppsĂ€gningstiden och försöka returnera boxen och helt enkelt lĂ€mna Telia IPTV eller binda mig för 12 mĂ„nader och hitta ett sĂ€tt att leva med boxen och det minst sagt fula grĂ€nssnittet. Tycker det Ă€r helt fruktansvĂ€rt att att en digital tv box anno 2015 kan vara sĂ„ dĂ„lig. Kommer frĂ„n Boxer och en Humax box och den lĂ„ter ingenting och hade helt ok menyer. Men jag trodde jag skulle fĂ„ nĂ„got betydligt bĂ€ttre nĂ€r jag nu steg in i IPTV-vĂ€rlden. 

 

Om jag nu förblir Telia-kund och lÀr mig att leva med Arris VIP 2853 sÄ har jag kommit fram till att jag har följande alternativ:

1. SlÄ av time-shift och dÀrmed endast höra oljudet nÀr program spelas in eller dÄ jag i undantagsfall behöver anvÀnda time-shift.

2. Flytta boxen till vinden och införskaffa en RF-förlÀngare.

 

Finns det nÄgot annat alternativ som nÄgon annan testat? Som jag förstÄr det sÄ funkar det icke att byta till SSD-disk.

 

Jag vill poĂ€ngtera att jag Ă€r mycket nöjd med Telia och Telias kundsupport som svarat snabbt pĂ„ mina initiala frĂ„gor och som skickade mig en ny box, gav mig bra erbjudande pĂ„ olika tv-paket. SĂ„ oerhört trĂ„kigt bara att boxen kĂ€nns som skrĂ€p. 

 

Nu vet jag att detta Ă€r en Telia-trĂ„d men vill Ă€ndĂ„ frĂ„ga om nĂ„gon kĂ€nner till att nĂ„gon annan TV-leverantör har bĂ€ttre och tystare boxar för IPTV i Telia Öppen fiber?



#24477

Postad 11 January 2016 - 08:26

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1257 inlĂ€gg
  • 0

Sorry om detta svarats pĂ„ i nĂ„gon av de 489 tidigare sidorna men jag Ă€r ny iptv kund hos telia via fiber och har införskaffat en Arris VIP 2853 och har som flera andra (har jag noterat pĂ„ Telias forum) drabbats av den högljudda hĂ„rddisken. Nu stĂ„r jag i valet att utnyttja den generöst kort uppsĂ€gningstiden och försöka returnera boxen och helt enkelt lĂ€mna Telia IPTV eller binda mig för 12 mĂ„nader och hitta ett sĂ€tt att leva med boxen och det minst sagt fula grĂ€nssnittet. Tycker det Ă€r helt fruktansvĂ€rt att att en digital tv box anno 2015 kan vara sĂ„ dĂ„lig. Kommer frĂ„n Boxer och en Humax box och den lĂ„ter ingenting och hade helt ok menyer. Men jag trodde jag skulle fĂ„ nĂ„got betydligt bĂ€ttre nĂ€r jag nu steg in i IPTV-vĂ€rlden. 
 
Om jag nu förblir Telia-kund och lÀr mig att leva med Arris VIP 2853 sÄ har jag kommit fram till att jag har följande alternativ:
1. SlÄ av time-shift och dÀrmed endast höra oljudet nÀr program spelas in eller dÄ jag i undantagsfall behöver anvÀnda time-shift.
2. Flytta boxen till vinden och införskaffa en RF-förlÀngare.
 
Finns det nÄgot annat alternativ som nÄgon annan testat? Som jag förstÄr det sÄ funkar det icke att byta till SSD-disk.
 
Jag vill poĂ€ngtera att jag Ă€r mycket nöjd med Telia och Telias kundsupport som svarat snabbt pĂ„ mina initiala frĂ„gor och som skickade mig en ny box, gav mig bra erbjudande pĂ„ olika tv-paket. SĂ„ oerhört trĂ„kigt bara att boxen kĂ€nns som skrĂ€p. 
 
Nu vet jag att detta Ă€r en Telia-trĂ„d men vill Ă€ndĂ„ frĂ„ga om nĂ„gon kĂ€nner till att nĂ„gon annan TV-leverantör har bĂ€ttre och tystare boxar för IPTV i Telia Öppen fiber?

hmm. Jag har just fÄtt en humaxbox och sÀger bara att Telias grÀnssnitt Àr mycket bÀttre! Fy sÄ simpelt det funkar i humaxboxen. En fördel dock att jag kan spela in upp till 4 pgm samtidigt.
Skicka tillbaka din box om den lÄter för mycket!

#24478

Postad 11 January 2016 - 08:34

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4142 inlĂ€gg
  • 0

 

 

Nu vet jag att detta Ă€r en Telia-trĂ„d men vill Ă€ndĂ„ frĂ„ga om nĂ„gon kĂ€nner till att nĂ„gon annan TV-leverantör har bĂ€ttre och tystare boxar för IPTV i Telia Öppen fiber?

Alltele levererar en box frÄn Dilog dÀr inspelningen sker pÄ valfri extern hÄrddisk.

http://www.alltele.s...log-dip-701.pdf



#24479

Postad 11 January 2016 - 08:35

Unregisteredc58591b9
  • Unregisteredc58591b9
  • AnvĂ€ndare

  • 157 inlĂ€gg
  • 0

Jag har ocksÄ en 2853 har aldrig upplevt den som högljudd. Kanske levereras den med olika hÄrddiskfabrikat?

Jag Àr mycket kÀnslig för sÄdant annars. Skickade bla.a hem min oled tv för den hade buzzing ljud.

 

Annars hĂ„ller jag med. Humax box för boxer Ă€r överlĂ€gsen. AnvĂ€nder bara Teliaboxen för att se pĂ„ det utbud jag inte har marksĂ€nt. :D 



#24480

Postad 11 January 2016 - 09:48

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1257 inlĂ€gg
  • 0

Jag har ocksÄ en 2853 har aldrig upplevt den som högljudd. Kanske levereras den med olika hÄrddiskfabrikat?
Jag Àr mycket kÀnslig för sÄdant annars. Skickade bla.a hem min oled tv för den hade buzzing ljud.

Annars hÄller jag med. Humax box för boxer Àr överlÀgsen. AnvÀnder bara Teliaboxen för att se pÄ det utbud jag inte har marksÀnt. :D

men grÀnssnittet? I guiden ser jag bara ett fÄtal kanaler och bara nÄgra timmar framÄt. I Telias Box ser jag mer, jag kan backa och starta mÄnga program frÄn början. Den funktion gör att man inte behöver spela in sÄ mycket och saknas helt pÄ boxer-boxen!
Men ok, jag har bara haft humaxboxen nÄn vecka Àn och mycket handlar vÀl om att vÀnja sig vid grÀnsnitten!
Kanske har den nÄn finess jag inte upptÀckt Àn.
Jag tycker faktiskt menyerna Àr lite suddiga ibland (pÄ sd-kanaler), kan man skÀrpa till det?

Redigerat av ansgar, 11 January 2016 - 09:49.


#24481

Postad 11 January 2016 - 12:07

BobbyM
  • BobbyM
  • Wannabe

  • 37 inlĂ€gg
  • 0

Jag har ocksÄ en 2853 har aldrig upplevt den som högljudd. Kanske levereras den med olika hÄrddiskfabrikat?

Jag Àr mycket kÀnslig för sÄdant annars. Skickade bla.a hem min oled tv för den hade buzzing ljud.

 

Annars hÄller jag med. Humax box för boxer Àr överlÀgsen. AnvÀnder bara Teliaboxen för att se pÄ det utbud jag inte har marksÀnt. :D

Intressant. SĂ„ inget konstant skrivljud frĂ„n din hĂ„rddisk dĂ„ du har time-shift aktiverat eller spelar in ett program? Min hd Ă€r en Western Digital pĂ„ 500GB. Vet du vilken sort du har? 

 

GrÀnssnittet spelar kanske mindre roll men det stör mig rejÀlt att behöva köra min box utan time-shift. NÀr jag dessutom Àr osÀker pÄ om jag ens behöver tablÄ-tv sÄ kan det vara droppen som gör att jag inte fortsÀtter med denna telia-lösning. Otroligt synd dÄ jag Àr impad av Telias bemötande och tycker Àven att bildkvalitén Àr ett klart steg framÄt om jag jÀmför med boxer.



#24482

Postad 11 January 2016 - 13:57

Unregisteredc58591b9
  • Unregisteredc58591b9
  • AnvĂ€ndare

  • 157 inlĂ€gg
  • 0

Jag tycker faktiskt menyerna Àr lite suddiga ibland (pÄ sd-kanaler), kan man skÀrpa till det?

 

Det finns en knapp pÄ fjÀrren dÀr man stÀller in upplösning. Har för mig den per default Àr satt pÄ "original" dÄ fÄr menyerna samma upplösning som den tv bild som sÀnds för nÀrvarande. Du kan t.ex stÀlla den pÄ 1080i sÄ fÄr du bra menyupplösning hela tiden. Dock blir det ju dÄ boxen som skalar upp ist för TVn vilket du kanske inte vill?


Intressant. SĂ„ inget konstant skrivljud frĂ„n din hĂ„rddisk dĂ„ du har time-shift aktiverat eller spelar in ett program? Min hd Ă€r en Western Digital pĂ„ 500GB. Vet du vilken sort du har? 

 

GrÀnssnittet spelar kanske mindre roll men det stör mig rejÀlt att behöva köra min box utan time-shift. NÀr jag dessutom Àr osÀker pÄ om jag ens behöver tablÄ-tv sÄ kan det vara droppen som gör att jag inte fortsÀtter med denna telia-lösning. Otroligt synd dÄ jag Àr impad av Telias bemötande och tycker Àven att bildkvalitén Àr ett klart steg framÄt om jag jÀmför med boxer.

Kanske kan bero pÄ hur man stÀllt sin box med?

Min stÄr i en inglasad hylla och jag har satt pÄ "filt fötter"


GrÀnssnittet spelar kanske mindre roll men det stör mig rejÀlt att behöva köra min box utan time-shift. NÀr jag dessutom Àr osÀker pÄ om jag ens behöver tablÄ-tv sÄ kan det vara droppen som gör att jag inte fortsÀtter med denna telia-lösning. Otroligt synd dÄ jag Àr impad av Telias bemötande och tycker Àven att bildkvalitén Àr ett klart steg framÄt om jag jÀmför med boxer.

Jag hade gÀrna sluppit tablÄ-tv men dÄ jag enbart Àr intresserad av HD material sÄ finns ju inte sÄ mycket o vÀlja pÄ tyvÀrr.

Ganska fÄ av kanalerna som sparas i HD kvalitet i "play"


Redigerat av Unregisteredc58591b9, 11 January 2016 - 13:55.


#24483

Postad 11 January 2016 - 18:41

pallepaf
  • pallepaf
  • ForumrĂ€v

  • 545 inlĂ€gg
  • 0

Sorry om detta svarats pĂ„ i nĂ„gon av de 489 tidigare sidorna men jag Ă€r ny iptv kund hos telia via fiber och har införskaffat en Arris VIP 2853 och har som flera andra (har jag noterat pĂ„ Telias forum) drabbats av den högljudda hĂ„rddisken. Nu stĂ„r jag i valet att utnyttja den generöst kort uppsĂ€gningstiden och försöka returnera boxen och helt enkelt lĂ€mna Telia IPTV eller binda mig för 12 mĂ„nader och hitta ett sĂ€tt att leva med boxen och det minst sagt fula grĂ€nssnittet. Tycker det Ă€r helt fruktansvĂ€rt att att en digital tv box anno 2015 kan vara sĂ„ dĂ„lig. Kommer frĂ„n Boxer och en Humax box och den lĂ„ter ingenting och hade helt ok menyer. Men jag trodde jag skulle fĂ„ nĂ„got betydligt bĂ€ttre nĂ€r jag nu steg in i IPTV-vĂ€rlden. 

 

Om jag nu förblir Telia-kund och lÀr mig att leva med Arris VIP 2853 sÄ har jag kommit fram till att jag har följande alternativ:

1. SlÄ av time-shift och dÀrmed endast höra oljudet nÀr program spelas in eller dÄ jag i undantagsfall behöver anvÀnda time-shift.

2. Flytta boxen till vinden och införskaffa en RF-förlÀngare.

 

Finns det nÄgot annat alternativ som nÄgon annan testat? Som jag förstÄr det sÄ funkar det icke att byta till SSD-disk.

 

 

 

Skaffa en hederlig VIP 1963-box som Ă€r TYST - och ger möjlighet att byta ut hĂ„rddisken mot annan med valfri storlek.



#24484

Postad 11 January 2016 - 18:58

pallepaf
  • pallepaf
  • ForumrĂ€v

  • 545 inlĂ€gg
  • 0

Att döma av hemsidan har Telia nyligen höjt priset för sina tv-paket. Stor kostar numera hela 339 kr i mÄnaden. Jag upplever det som att det inte var alls lÀnge sedan Telia senast höjde priset. Den stora frÄgan Àr dock: nÀr kommer prishöjningen att börja drabba befintliga kunder som har ett löpande abonnemang med det gamla priset?



#24485

Postad 12 January 2016 - 08:24

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • ForumrĂ€v

  • 722 inlĂ€gg
  • 1

Att döma av hemsidan har Telia nyligen höjt priset för sina tv-paket. Stor kostar numera hela 339 kr i mÄnaden. Jag upplever det som att det inte var alls lÀnge sedan Telia senast höjde priset. Den stora frÄgan Àr dock: nÀr kommer prishöjningen att börja drabba befintliga kunder som har ett löpande abonnemang med det gamla priset?

IGEN. Va fan. Ska bli kul att se vad dom har och komma med och motivera höjningen den hÀr gÄngen.

Funderar sakta men sÀkert byta till Canal Digital dÄ deras paket kostar 319 tror jag ink. krypteringsavgift och alla HD kanaler och barnkanalerna som telia plockar yttligare 59kr för kompletterings kanaler som annars ingÄr hos CD.

Hoppas Markus svarar hÀr om höjningen.

EDIT. Nu Àr Telia uppsagd efter 6Är. Hoppas CD levererar. :)

Förövrigt hade Telia ingen motivering till höjningen förutom att dom tycker att priset va för lÄgt och att dom anser att det Àr vÀrt mer. SÄ med andra ord nÀr telia play + kostade pengar förr som ingÄr har dom nu fÄtt in den mellan skillnaden som va med förra höjningen och denna. PÄ tvingad tjÀnst dÄ inget annat har blivit annorlunda dom senaste 2 höjningarna.

Over and out. Tack för mig

Redigerat av Turbo-Danne, 12 January 2016 - 15:37.


#24486

Postad 12 January 2016 - 17:39

pallepaf
  • pallepaf
  • ForumrĂ€v

  • 545 inlĂ€gg
  • 1

Det mÄste rimligen bara vara en tidsfrÄga innan Telia tvingas lÄta sitt HD-paket ingÄ i Stor. SÄvitt jag kan bedöma har de nu minst antal HD-kanaler av alla distributörer och kan inte lÀngre sÀga att de i vart fall ligger lÀgre i pris... Det kÀnns högst omodernt att behöva köpa till HD-kanaler, i synnerhet dÄ inte ens TV6 HD ingÄr i Telias HD-paket.



#24487

Postad 12 January 2016 - 19:46

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • ForumrĂ€v

  • 722 inlĂ€gg
  • 0

Det mÄste rimligen bara vara en tidsfrÄga innan Telia tvingas lÄta sitt HD-paket ingÄ i Stor. SÄvitt jag kan bedöma har de nu minst antal HD-kanaler av alla distributörer och kan inte lÀngre sÀga att de i vart fall ligger lÀgre i pris... Det kÀnns högst omodernt att behöva köpa till HD-kanaler, i synnerhet dÄ inte ens TV6 HD ingÄr i Telias HD-paket.


KÀnde det oxÄ att nu fÄr det vara. Betala dubbelt nÀr man redan betalar för kanalpaket stor. Hoppas dom kommer fixa att det ingÄr i Stor.

#24488

Postad 13 January 2016 - 21:32

Mushunt
  • Mushunt
  • MĂ€stare

  • 3278 inlĂ€gg
  • 0
Ni som haft problem med era 1963 boxar, hur har problemen med hÄrddisken börjat? Idag nÀr jag skulle gÄ in pÄ inspelningar sÄ hitta den ingen information stod det. Fick starta om tjÀnsten via menyn sen knastra det till i boxen och jag kom in till slut.

Är detta ett tecken pĂ„ att disken efter 6 Ă„rs anvĂ€ndning börjar ge upp?

#24489

Postad 13 January 2016 - 21:56

Bopper
  • Bopper
  • Beroende

  • 1298 inlĂ€gg
  • 0

Är det bara hos mig, som antalet program i Play Tv4 och Sjuan, minskat rejĂ€lt eller har nĂ„gon annan förĂ€ndring skett?



#24490

Postad 13 January 2016 - 22:15

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

  • 1138 inlĂ€gg
  • 0

Sambon klagade inför mig för nÄgra timmar sedan om just Sjuans programbibliotek. Det finns typ ingenting dÀr lÀngre.



#24491

Postad 13 January 2016 - 22:27

Bopper
  • Bopper
  • Beroende

  • 1298 inlĂ€gg
  • 0

DÄ kanske Marcus har svar pÄ vad som hÀnt med programbiblioteken? Har de dragit ner pÄ antal program eller har nÄgot blivit fel?



#24492

Postad 13 January 2016 - 22:50

Mushunt
  • Mushunt
  • MĂ€stare

  • 3278 inlĂ€gg
  • 0

DÄ kanske Marcus har svar pÄ vad som hÀnt med programbiblioteken? Har de dragit ner pÄ antal program eller har nÄgot blivit fel?


Högre priser och mindre program.. kÀnns ju vettigt..

#24493

Postad 13 January 2016 - 23:22

Krutrök
  • Krutrök
  • LĂ€rjunge

  • 442 inlĂ€gg
  • 0

Är det bara hos mig, som antalet program i Play Tv4 och Sjuan, minskat rejĂ€lt eller har nĂ„gon annan förĂ€ndring skett?


Det mesta materialet ligger numera under rubriken Catchup. Normalt betyder det tydligen ocksÄ att avsnitten som hamnar dÀr försvinner efter en vecka.

#24494

Postad 14 January 2016 - 11:19

Bopper
  • Bopper
  • Beroende

  • 1298 inlĂ€gg
  • 0

Det mesta materialet ligger numera under rubriken Catchup. Normalt betyder det tydligen ocksÄ att avsnitten som hamnar dÀr försvinner efter en vecka.

 

och reklamen Àr inte bortklippt.



#24495

Postad 14 January 2016 - 21:27

kentrj
  • kentrj
  • LĂ€rjunge

  • 275 inlĂ€gg
  • 0

Ni som haft problem med era 1963 boxar, hur har problemen med hÄrddisken börjat? Idag nÀr jag skulle gÄ in pÄ inspelningar sÄ hitta den ingen information stod det. Fick starta om tjÀnsten via menyn sen knastra det till i boxen och jag kom in till slut.
Är detta ett tecken pĂ„ att disken efter 6 Ă„rs anvĂ€ndning börjar ge upp?

Antagligen bara att sÀtta in en ny HD.

#24496

Postad 15 January 2016 - 13:19

BobbyM
  • BobbyM
  • Wannabe

  • 37 inlĂ€gg
  • 0

Ser ut som att min högljudda hÄrddisk pÄ 2853:an har "löst" sig. Telia erbjöd mig att byta till den mindre disken, dvs 320GB, och den lÄter betydligt mindre. Supporten meddelade Àven att de fÄtt sÄ pass mÄnga klagomÄl pÄ 2853 500GB om att den var högljudd sÄ de har kontaktat Arris och jobbar pÄ att lösa det med dem. Personen jag pratade med sa dock att de precis inlett kommunikationen med Arris och kunde dÀrmed inte sÀga nÀr de skulle fÄ en lösning pÄ 2853 500GB sÄ jag valde att byta till 320GB direkt istÀllet. Tror inte jag kommer direkt sakna de 180GB.



#24497

Postad 15 January 2016 - 17:09

pallepaf
  • pallepaf
  • ForumrĂ€v

  • 545 inlĂ€gg
  • 0

Ser ut som att min högljudda hÄrddisk pÄ 2853:an har "löst" sig. Telia erbjöd mig att byta till den mindre disken, dvs 320GB, och den lÄter betydligt mindre. Supporten meddelade Àven att de fÄtt sÄ pass mÄnga klagomÄl pÄ 2853 500GB om att den var högljudd sÄ de har kontaktat Arris och jobbar pÄ att lösa det med dem. Personen jag pratade med sa dock att de precis inlett kommunikationen med Arris och kunde dÀrmed inte sÀga nÀr de skulle fÄ en lösning pÄ 2853 500GB sÄ jag valde att byta till 320GB direkt istÀllet. Tror inte jag kommer direkt sakna de 180GB.

Som jag tidigare pÄpekat lÄter 320 GB mindre Àn 500 GB-varianten. Den Àr dock lÄngt ifrÄn lika tyst som VIP 1963, vilket förtjÀnar att pÄpekas för dem som övervÀger att försöka sig pÄ 320 GB-versionen.



#24498

Postad 15 January 2016 - 20:20

Bosse-i-skogen
  • Bosse-i-skogen
  • ForumrĂ€v

  • 621 inlĂ€gg
  • 0

Antagligen bara att sÀtta in en ny HD.

 

Min 320 GB i VIP1963 la av. Satte i en begagnad 200 GB frÄn en flera Är gammal laptop. Den fungerade bra som sÄ men vÀsnades. Köpte en ny av mÀrket Hitachi pÄ 320 GB frÄn aliexpress för 250 kr och nu Àr allt lugnt och den Àr knÀpptyst. Köpte tvÄ hÄrddiskar förresten och den andra sitter i den gamla laptopen som Àven den nu Àr tyst.

 

Jag bara köpte hÄrddiskarna frÄn Aliexpress dÀrför att de var billiga. Hade ingen aning om fabrikatet vid bestÀllningen.



#24499

Postad 15 January 2016 - 21:15

Mushunt
  • Mushunt
  • MĂ€stare

  • 3278 inlĂ€gg
  • 0

Slog till pÄ en sÄn hÀr.

 

http://cdon.se/hemel...m=cpc&utm_term=

 

Bra pris tyckte jag! :)


Redigerat av Mushunt, 15 January 2016 - 21:17.


#24500

Postad 18 January 2016 - 23:36

e3henri
  • e3henri
  • MĂ€stare

  • 3266 inlĂ€gg
  • 0

Jaha och Àven lagom ska höjas till 279:-. Det var inte sÄ lÀnge sedan de höjde frÄn 199:- till 229:-

Förbannat att det Àr sÄ fÄ som levererar TV via öppen fiber.

 

Tidigare skiljde det 100.- mellan lagom och stor, nu Àr ju skillnaden bara 50:-

Det kÀnns som de vill lura pÄ kunderna mer saker Àn vad man vill ha (tycker redan att lagom Àr för mÄnga kanaler, men för lite HD)





3 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 3 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.