Köpte en RZ32LZ55 och fick hem den idag från hemmabiobutiken.se
Är grymt nöjd med min, nu har jag inte varit och kikat på speciellt många andra och jämfört bildkvalite men det jag ser på denna är verkligen bra! Har inte testat köra med dvi på den ännu däremot eftersom jag än så länge bara har kunnat köra den mot min laptop som endast har VGA utgång. Fick ut upplösninge 1280x768 på den, trodde att den skulle gå att få upp i max upplösning som då är 1366x768 på tvn (som alla andra HDTV ready) men tydligen är det relativt få som fixar 1366x768 om man får tro det som skrivs på forumet.
Har dessvärre hittat ett pixelfel, ser ut som att en pixel lyser i rött vad jag kan se, men är placerad på skärmen så att man knappt ser den, och är bilden bara det minsta mörk gör man det inte alls, och letar man inte efter den är det även då svårt att se den även om man har en väldigt ljus bild.
Har en 0 pixlars garanti i 6 månader från hemmabiobutiken.se vilket bör ge mig rätt att lämna igen den men tänker vänta och se, strulet med att skicka tillbaka tvn är jobbigare än att se på en liten knappt synlig pixel

(ja, jag är lat). Dyker det upp fler döda pixlar blir jag nog tvungen skicka iväg den däremot.
Är annars väldigt nöjd med TVn, rekommenderas!
Har kikat på Samsung R/T51 modeller och Viewpias 32" E21 modell också men fastnade för denna. Viewpian var 2000 kr billigare men höll mig till märke jag kände bättre till, samt att vissa verkar ha haft problem med Viewpia på detta forum, även om många också haft helt felfria apparater.