Mina behov är egentligen inte sååå stora. Jag vill kolla TV från UPC´s sunkiga digitalbox, använda min halvtaskiga Dvd spelare (köper nog en ny när mer pengar finns) samt att använda Datorn mycket för spel såsom WoW och Online Poker. Kör med en Laptop med rätt så risigt Intel grafik kort.
Kollar gärna på film från Laptopen på TV´n, så ja slipper bränna hela tiden.
Gillar PiP, PoP funktionerna som båda har.
Älskar att Acern har RJ45 samt trådlös funktionen...iofs har hyndan usb, vilket funkar. Allt annat i denna lgh e trådlöst o jag gillar det så
Storleken såklart i Hyndans favör.
Upplösningen Acern´s (Om nu inte ja får sämre bild via UPC bara för att TV´n e bättre upplöst)
Responstiden skiljer lite, men ja e osäker på att Hyndan e mätt från Grå till grå.
Frågan e om responsen e märkbar oavsett för en medelmåtta som jag.
Hyndan vet INGEN när den kommer exakt, Acern finns på lager.
Båda kostar ungefär likamycket.
I slutändan ligger dom i MINA ögon väldigt lika i plus o minus statistiken, så jag hoppas att någon/några av er får "vågskålen" att väga över i ngn riktning.
Köper ALLA mina prylar från Dustin p.g.a deras öppet köp, så AMOI´n som många jämför med båda dessa e alltså inget alternativ.
E jättetacksam för jämförelser, för o nackdelar samt egna synpunkter i ren allmänhet..
MEN MEN MEN!!!!
Håll tråden till DESSA maskiner o gör det inte ÄNNU svårare för mig genom att blanda in andra märken o så
Tack på förhud...
ööh ja mena FÖRHAND
/Johan
Kollar gärna på film från Laptopen på TV´n, så ja slipper bränna hela tiden.
Gillar PiP, PoP funktionerna som båda har.
Älskar att Acern har RJ45 samt trådlös funktionen...iofs har hyndan usb, vilket funkar. Allt annat i denna lgh e trådlöst o jag gillar det så
Storleken såklart i Hyndans favör.
Upplösningen Acern´s (Om nu inte ja får sämre bild via UPC bara för att TV´n e bättre upplöst)
Responstiden skiljer lite, men ja e osäker på att Hyndan e mätt från Grå till grå.
Frågan e om responsen e märkbar oavsett för en medelmåtta som jag.
Hyndan vet INGEN när den kommer exakt, Acern finns på lager.
Båda kostar ungefär likamycket.
I slutändan ligger dom i MINA ögon väldigt lika i plus o minus statistiken, så jag hoppas att någon/några av er får "vågskålen" att väga över i ngn riktning.
Köper ALLA mina prylar från Dustin p.g.a deras öppet köp, så AMOI´n som många jämför med båda dessa e alltså inget alternativ.
E jättetacksam för jämförelser, för o nackdelar samt egna synpunkter i ren allmänhet..
MEN MEN MEN!!!!
Håll tråden till DESSA maskiner o gör det inte ÄNNU svårare för mig genom att blanda in andra märken o så
Tack på förhud...
/Johan
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
TV-apparater med inbyggd digitaltuner
33 bilder
948 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?