Jamo Center 200
(Centerhögtalare)
|
1
|
(25)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox 360 Premium 2006 20GB
(Spelkonsoler)
|
3
|
(678)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 2 (PS2) Slim 2004
(Retro spelkonsol)
|
2
|
(215)
|
Inga priser | |
Nintendo Wii 2006 512MB
(Spelkonsoler)
|
2
|
(678)
|
Inga priser | |
Epson EMP-TW600
(Projektorer)
|
1
|
(40)
|
Inga priser | |
Andersson L6 Subwoofer Large
(Subwoofers)
|
1
|
(10)
|
Inga priser | |
Sony STR-DG700
(Förstärkare)
|
1
|
(26)
|
Inga priser | |
Creative Sound Blaster X-Fi Platinum Fatal1ty Champion Series
(Ljudkort)
|
1
|
(4)
|
Inga priser | |
LG LC46 42"
(TV)
|
1
|
(5)
|
Inga priser | |
Inno3D GeForce 6800 GT 256MB
(Grafikkort)
|
2
|
(2)
|
3 290:- |
65 relaterade trådar
Postad 22 December 2007 - 21:25
Halloj!
Tack för kommentaren till mitt billjud. Nä, har inte blivit av att bygga i bilen då jag sitter och pendlar i den. Lägger inte ned byggtid på den då jag vet att jag kommer sälja den inom snar framtid =)
Det får bli lite nya grejer bara, så är det bra sen =)
Dock så kommer det säääkert ett bygge längre fram i tiden, kanske i en Volvo S40, kanske i en Saab 9-3. ingen vet, allra minst jag!
Ha en God Jul!
Tack för kommentaren till mitt billjud. Nä, har inte blivit av att bygga i bilen då jag sitter och pendlar i den. Lägger inte ned byggtid på den då jag vet att jag kommer sälja den inom snar framtid =)
Det får bli lite nya grejer bara, så är det bra sen =)
Dock så kommer det säääkert ett bygge längre fram i tiden, kanske i en Volvo S40, kanske i en Saab 9-3. ingen vet, allra minst jag!
Ha en God Jul!
Postad 02 January 2008 - 20:23
Lösmeter är inget vidare att få snyggt och alla dessa lankablar, elkablar och liknade gör ju inte saken bättre
Redigerat av Unregistereda73534df, 02 January 2008 - 20:24.
Postad 10 January 2008 - 13:17
Hej.
Nej, centern skymmer inte bilden, jag har en väldigt hög soffa som gör att centern hammnar under bilden när man sitter i den. Jag skall förska få ut en bild på hur det ser ut ifrån sweetspot.
Måste hålla med hyllningsskaran och säga att din väggmålning är grym.
Nej, centern skymmer inte bilden, jag har en väldigt hög soffa som gör att centern hammnar under bilden när man sitter i den. Jag skall förska få ut en bild på hur det ser ut ifrån sweetspot.
Måste hålla med hyllningsskaran och säga att din väggmålning är grym.
Postad 20 January 2008 - 04:54
Hejsan väldigt trevligt hem må jag säga såg att du äger xbox360 du oxå! Heads up mannen se till att den får mycket god ventilation för red ring of death är inte något du vill ha! Ett litet tipps är att köpa en liten intercooler till xboxen finns på console.se om du vill ha den billigt 250kr är en bra investering tro mej jag har fått erfara detta fenomen på den trista vägen! coolt med simpsons som gudfadern förrästen! Ha d mvh: Whiteshadow
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Officiell Tråd- Xbox 360
94 bilder
1115 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?