Jag funderar på att kanske köpa en TV från den nya F-serien från LG som kommer snart.
Jag har nu ComHem 8 favoriter. Eftersom vissa kanaler är via det analoga ComHem nätet och vissa via digitalboxen är det skitjobbigt. Om jag ska se på 3an eller 6an som är i det analoga nätet måste jag använda TV dosan och om jag ska se på nån av digitalkanalerna så blir det ComHem dosan...
Det hela blir väldigt rörigt och jobbigt och det vore trevligt att slippa det. Går det att kombinera så man både har ComHems analoga sändningar direkt i TVn och en CA-modul för de digitala så man kan sköta och organisera alla kanalerna med TV dosan istället?
Hur brukar det fungera med andra TVs med CA-modul på den här biten?
Hoppas det finns nån vänlig själ som vet det här därute.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?