Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Metal Gear Solid 4

692 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betyg (128 medlem(mar) har röstat)

Vad ger du för betyg på MGS4?

1. 10 (81 röster [63.28%])

Procent av omröstning: 63.28%

2. 9 (24 röster [18.75%])

Procent av omröstning: 18.75%

3. 8 (8 röster [6.25%])

Procent av omröstning: 6.25%

4. 7 (5 röster [3.91%])

Procent av omröstning: 3.91%

5. 6 (2 röster [1.56%])

Procent av omröstning: 1.56%

6. 5 (1 röster [0.78%])

Procent av omröstning: 0.78%

7. 4 (3 röster [2.34%])

Procent av omröstning: 2.34%

8. 3 (1 röster [0.78%])

9. 2 (2 röster [1.56%])

Procent av omröstning: 1.56%

10. 1 (1 röster [0.78%])

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 25 July 2007 - 14:28

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Planerat släppdatum: 12 juni 2008

Postad bild

"Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (commonly abbreviated to MGS4) is an upcoming stealth action video game in the popular Metal Gear series. Directed by Hideo Kojima, Shuyo Murata and Yoji Shinkawa, Guns of the Patriots is currently being developed by Kojima Productions exclusively for the PlayStation 3 video game console. The game is being designed around the motto "No Place to Hide!". MGS4 will reportedly be the last Metal Gear game developed by Hideo Kojima, and the last game in the series starring Solid Snake. The game will be released worldwide on Thursday, June 12, 2008."
-Wikipedia

Spelet vann "Game of the Year" hos Gamespot: http://www.gamespot.....ot;watchlink;1

REVIEWS
Gametrailers 9.3/10
Gamespot 10/10
IGN 10/10
Gamereactor 9/10
IGN UK 9.9/10
Eurogamer 8/10
GamePro 5/5 - scans
US OPM: 5/5 - scans
PSM Italy: 10/10 scans -
UK OPM: 10/10
LEVEL 10/10
Joypad: 19/20
Chief (Belgium): 9.7
Dutch OPM: 96/100
Hobby Consolas (Spain): 9.6/10
Console +: 18/20

VIDEOS
TGS 07 Trailer
GC 07 Trailer
E3 07 Trailer
Den första gameplayvideon som visades - 15 minuter lång

Redigerat av Unregistered5f833d6c, 27 December 2008 - 01:05.

Postad 25 July 2007 - 14:34

joe_manic
  • joe_manic
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0
Ser bra ut. Bra framrate också.

Postad 25 July 2007 - 15:08

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
MGS4 gameplay - 720p MP4, 640MB , Finns även på JP-store.

Ser bra ut, man ser i den högupplösta videon att det hela tiden blåser, men det är för lite damm och skräp com blåser omkring samt just nu saknad av DoF för att det ska se ut som trailern från TGS 05. Annars ser det ut som, och verkar spela som ett MGS. :)

Postad 25 July 2007 - 15:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Jepp. Blir en riktig höjdare det här. Hoppas det är mindre mellansekvenser denna gången bara. Drygt som fan i de andra spelen när man spelar 5 minuter och tittar på film i 10 minuter :)

Postad 25 July 2007 - 15:34

Hämähäkki
  • Hämähäkki
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
Äntligen en anledning till att damma av sin Ps3:a inom snar framtid :) Ser fantastiskt ut!

Postad 25 July 2007 - 15:40

martin_h
  • martin_h
  • Användare

• 179 inlägg
  • 0
Grafiskt såg det helt okej ut, men jag ser ingen större skillnad mellan grafiken här i MGS och Gears of War. Ingen direkt wow-faktor då förväntar mig sådan här grafik från PS3- och nyare Xbox360-titlar, så betydligt mer krävs om jag ska tappa hakan. :)

Däremot tycker jag vissa av sakerna verkar lite löjliga, spelar jag ett sånt här spel vill jag att det ska vara realistikt.
Att magiskt trolla fram en skottsäker tunna från fickan eller sätta färg på min dräkt så jag blir helt osynlig känns bara löjligt. Sedan verkade inte AI reagera när något händer, en kompis kunde falla i backa utan att personen brevid ens reagerade, och när Snake rullade med tunnan på soldaterna reagerade de inte heller trots att tunnan lät mycket.
Samma när Snake hjälper till Land B i slutet, ingen av soldaterna som Snake hjälper reagerar på att en ny kille smyger upp och lyckas döda varenda kille på ett mer eller mindre fantastiskt sätt.

Jag har varit intresserad av att köpa MSG4 när det kommer, dels pga grafiken. Men om det inte är mer wow än detta och gameplay'et är så orealistiskt så hoppar jag över MSG4 och Pro Evolution Soccer får bli anledningen att jag köper ett PS3 istället. :blink:

Postad 25 July 2007 - 15:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
MGS har aldrig varit realistiskt. Om det är realism du vill ha ska du nog ta en titt på Call of duty 4 istället.

Postad 25 July 2007 - 15:51

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
martin_h: Vad radiozo sa, och om man bara hade två vapen på sig och inte ett helt varuhus med prylar som man kan plocka fram ur sina osynliga fickor så hade det inte varit ett MGS-spel. :blink: Fienderna är med största sannolikhet satt till easy för demot, som säkert även spelas med fusk, ty fienderna brukar vara en bitch på de svårare lägena i tidigare spel.

Hittils ser det ut att spela som ett MGS-spel ska se ut. :)

Postad 25 July 2007 - 16:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

MGS har aldrig varit realistiskt. Om det är realism du vill ha ska du nog ta en titt på Call of duty 4 istället.

<{POST_SNAPBACK}>

Eller Splinter Cell i samma genre.

Postad 25 July 2007 - 17:22

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Titta på trailern från TGS 06 också. Innehåller en hel del gameplay. Trailer från E3 06.

Postad 26 July 2007 - 10:55

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Hans camo var lite coola men ärligt talat göra sig till en tunna :wub: Var nog lite smått töntigt. Sedan gillade jag inte att han spydde, trodde han skulle tåla lite snurrning.

Men annars en rätt ok trailer om än lite tråkig, inget jag skulle köpa om jag bara sett den filmen.

Postad 26 July 2007 - 11:44

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Fiddey, man kunde ta en pappkartong i MGS3, töntigt där med?
Gillar man inte MGS-stilen kommer man aldrig gilla spelet, hur snyggt det än ser ut.

Sen har du någonsin tyckt om något PS3-spel som visat?

Postad 26 July 2007 - 12:24

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Hans camo var lite coola men ärligt talat göra sig till en tunna  :D Var nog lite smått töntigt. Sedan gillade jag inte att han spydde, trodde han skulle tåla lite snurrning.

Men annars en rätt ok trailer om än lite tråkig, inget jag skulle köpa om jag bara sett den filmen.

<{POST_SNAPBACK}>

Som LetTheMan sa, i de tidigare MGS-spelen så kunda man plocka fram en stor pappkartong och smyga omkring i :wub:. Man ska inte förvänta sig att MGS4 kommer vara nåt helt realistiskt spel, förutom tunnan så kan han ju bära med sig en jäkla massa vapen inklusive raketgevär och grejer. Jag tycker iaf att av det jag hittils sett så verkar det hålla samma gameplay-stil som de tidigare, fast förstås med flera nya saker. Den största skillnaden är ju miljön. Även om till exempel MGS3 utspelade sig i en jungel så var det egentligen oftast förklädda korridorer. Men här kan man ju iaf definitivt tala om en ny sorts miljö med allt vad det inebär.
Jag hoppas att det släpps fler gameplay-videos ;).

Postad 26 July 2007 - 13:54

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Gillar man inte MGS-stilen kommer man aldrig gilla spelet, hur snyggt det än ser ut.

<{POST_SNAPBACK}>

Om pappkartongen bara kom fram från tomma intet så ja då var det också töntigt, men om man kunde ta en kartong som stog bredvid en och gömma sig i så är det helt ok.

Jadå det finns lite man är sugen på till PS3 också, kanske inte hela spelen men iaf inslag från dom som hade vart mysigt att spela. Men knappast MGS4.

Postad 26 July 2007 - 15:07

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
I MGS2 har man 4 olika stora pappkartoner i bakfickan + en ###### massa vapen bland annat ett raketgevär som skjuter stinger missiler.

Finns det för övrigt ngt spel som är verkligt? Nej just det.

Postad 26 July 2007 - 15:49

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

I MGS2 har man 4 olika stora pappkartoner i bakfickan + en ###### massa vapen bland annat ett raketgevär som skjuter stinger missiler.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag saknar spel som Discworld där man har ett vandrande bagage efter sig och får plats med en lång stege i hatten. :P

Har man inte spelart MGS tidigare och förutsätter att det ska vara ett realistiskt spel så kan jag förstå om man reagerar på sådana element i MGS, tack och lov är MGS4 fortfarande ett spel och inte en simulator med bibehållen humor under den allvarliga ytan.

Postad 26 July 2007 - 15:59

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Om pappkartongen bara kom fram från tomma intet så ja då var det också töntigt, men om man kunde ta en kartong som stog bredvid en och gömma sig i så är det helt ok.

Jadå det finns lite man är sugen på till PS3 också, kanske inte hela spelen men iaf inslag från dom som hade vart mysigt att spela. Men knappast MGS4.

<{POST_SNAPBACK}>

Monstrena i Gears of War! DOM FINNS!

Nej seriöst, MGS behöver dessa fåniga humoristiska element som tunnor osv. Annars hade den yberallvarliga storyn blivit för mycket. Du kan ju göra ett helt realistiskt spel annars. Hade säkert varit JÄÄÄÄTTEKUL! :P

Postad 26 July 2007 - 16:42

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Ja det är ju samma sak när ett monster kommer springade mot en från ett visst avstånd och att en tunna dyker upp helt plötsligt över en :P

Kan du inte vara lite allvarlig så skippa att svara istället för ett försök till att vara rolig.

Postad 26 July 2007 - 16:59

martin_h
  • martin_h
  • Användare

• 179 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Kanske dumt av mig att använda mig av ordet verkligt. Realistiskt kanske skulle passa bättre, speciellt då du verkar ha svårt att förstå vad jag menar.
Givetvis finns det inget spel som är verkligt, så länge vi klarar av att skilja verkligheten från ett spel så kan man väl per definition inte kalla spel för verkliga.
Däremot finns det spel som iaf försöker efterlikna verkliga förhållanden, se bara de flesta sportspel eller simulatorer för den del. Säger jag att ett spel är "verkligt" syftar jag mest troligt på hur väl det försöker efterlikna verkliga förhållanden, inte om jag själv kan med mina sinnen uppleva en skillnad på spelet och verkligheten... :D

Sedan är givetvis allt möjligt i spelvärlden, i Super Marios universum existerar det hoppande stjärnor och svampar med ansikten. Där skulle jag aldrig reagera just för att det är en sagovärld, skulle däremot en hoppande stjärna dyka upp i MS Flight Simulator skulle jag börja undra och kanske kritisera...
Jag har aldrig spelat ett MGS-spel men har fått intrycket att det försöker vara realistiskt men jag har väl helt enkelt missuppfattat.

Kan bara tala för mig själv, men hur kul är det med ett stealth-spel när man plötsligt kan trolla fram en magisk tunna eller bli osynlig mot golvet... Hela grejen med att smyga och gömma sig försvinner ju då? Är ju som att spela ett "one-man-army"-spel där karaktären har en osårbar dräkt på sig så att han inte kan dö. :P

My two cents, kanske inte så mycket värda egentligen då MGS helt enkelt inte verkar vara i min genre. :D

Postad 26 July 2007 - 17:07

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0

Ja det är ju samma sak när ett monster kommer springade mot en från ett visst avstånd och att en tunna dyker upp helt plötsligt över en :P

Kan du inte vara lite allvarlig så skippa att svara istället för ett försök till att vara rolig.

<{POST_SNAPBACK}>

DU får väl säga hur du menar med "realistisk" så inte wickerman tar fel?
Tror han var mycket allvar där :D

Postad 26 July 2007 - 17:10

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1419 inlägg
  • 0
De som klankar ner på MGS4 är bara avundsjuka.

Postad 26 July 2007 - 17:11

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

DU får väl säga hur du menar med "realistisk" så inte wickerman tar fel?
Tror han var mycket allvar där :D

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har inte yttrat ett ord om realistiskt så syftar han på något sånt så har han tagit väldigt fel och du också om du nu fått för dig att jag sagt något sånt.

Han var säkert inte "mycket" allvarlig men han menade ju vad han skrev, och jämföra fiender med en tunna från tomma intet... finner inte ord ens. Då kan man ju inte spela något alls om nu allt enligt honom måste finns i verkligeheten.

Johan78 så om man inte gillar något spel så är man avis? gillar du ALLT?

Redigerat av Fiddey, 26 July 2007 - 17:12.

Postad 26 July 2007 - 17:23

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Egentligen är det ingen skillnad mellan att dra fram ett raketgevär ur bakfickan eller en tunna. Bara frågan om hur stor variation man vill ha i spelet.

Postad 26 July 2007 - 17:31

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Självklart är det samma sak med vapen men det känns ändå OK att få fram ett vapen istället för en tunna =)

Kan inte jag få tycka det utan att man måste få massa förklaringar osv utav er alla? Jag hade tyckt precis likadant om det hade varit ett 360 spel eller Wii spel också. Sa ju att jag gillade camo systemet i spelet men inte tunnan. ändå blir man påhoppad om att man inte gillar något till PS3 eller andra liknelser med monster i verkligeheten bla bla bla. Så tröttsamt att man inte får tycka något "eget" som är emot vad alla andra tycker.

Postad 26 July 2007 - 17:39

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Självklart är det samma sak med vapen men det känns ändå OK att få fram ett vapen istället för en tunna =)

Kan inte jag få tycka det utan att man måste få massa förklaringar osv utav er alla? Jag hade tyckt precis likadant om det hade varit ett 360 spel eller Wii spel också. Sa ju att jag gillade camo systemet i spelet men inte tunnan. ändå blir man påhoppad om att man inte gillar något till PS3 eller andra liknelser med monster i verkligeheten bla bla bla. Så tröttsamt att man inte får tycka något "eget" som är emot vad alla andra tycker.

<{POST_SNAPBACK}>

Det jag försökte säga är att tunnan är ett litet komiskt element som finns med i spelet. "comical relief" tror jag det kallas och jag älskar när man kan ha lite distans till sånna här saker i spel och ta det med en klackspark! :P

Postad 26 July 2007 - 18:34

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Wickerman det behövs verkligen i MGS. Som Morlock sa, lite variation :P
Älskade när de sa: "Du har spelat för mycket, stäng av PS2" :D En av kompisarna trodde de menade allvar...ahahha så skoj det var!

Postad 26 July 2007 - 20:13

pele
  • pele
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
Går att ladda ner gameplay videon från PSN usa nu.

Postad 30 July 2007 - 22:41

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Intervjuvideo.

- "We have got 150 persons working on it internally... it's unbelievable what the team is trying to achieve... Snake's going all over the world, just when you think you're sick of this one environment, you're moving to the next."

Postad 31 July 2007 - 00:59

Unregisteredaa73c0e8
  • Unregisteredaa73c0e8
  • Forumräv

• 911 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Då vet vi vad du tycker om Metal Gear Solid.

Mvh

Postad 31 July 2007 - 08:00

xxManiacxx
  • xxManiacxx
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0
Tunnan va ngt jag också tyckte va lite "eh?".

Postad 31 July 2007 - 11:48

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0

Intervjuvideo.

- "We have got 150 persons working on it internally... it's unbelievable what the team is trying to achieve... Snake's going all over the world, just when you think you're sick of this one environment, you're moving to the next."

<{POST_SNAPBACK}>

Är det ett försök att bräcka Guerillas hrm, hur många de nu har?
Undrar varför spelen till PS3 är så dyra :)

Postad 31 July 2007 - 13:16

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Wtf, har inga spelat MGS på det här forumet tidigare? :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 31 July 2007 - 13:16.

Postad 31 July 2007 - 14:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Jodå. Tunnan och porrtidningen är ju klockrena :)

Postad 31 July 2007 - 14:59

xxManiacxx
  • xxManiacxx
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Wtf, har inga spelat MGS på det här forumet tidigare? :D

<{POST_SNAPBACK}>

Senast jag spelade Metal Gear va på NES :)

Postad 31 July 2007 - 15:33

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Kojima hade tankar på att införa de (porrtidningar och tunnor) redan på NES-tiden men lagringsformatet hade inte plats med det.

Postad 19 September 2007 - 15:35

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
På Tokyo Game Show kommer det idag att bli officiellt att MGS4 släpps samtidigt i alla regioner samt att det kommer bundlat med Metal Gear online.

Det ska tydligen även finnas spelbar demo på TGS så med lite tur kan det ju dyka upp på psn vad det lider

Postad 19 September 2007 - 18:00

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Egentligen är det ingen skillnad mellan att dra fram ett raketgevär ur bakfickan eller en tunna. Bara frågan om hur stor variation man vill ha i spelet.

<{POST_SNAPBACK}>

Exakt......dessutom ÄR Wickerman roligt..... :rolleyes:

Är det bara jag som är tokimponerad av spelet....jag har lirat alla mgs hittills men detta är ju klart över mina förväntningar.......klockren köpvarning......

Postad 19 September 2007 - 18:49

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Nu har gamersyde lagt upp trailern från tgs. Drygt sex minuter lång, tyvärr verkar det vara en cam men det duger så länge......börjar vattnas i munnen nu!

Postad 20 September 2007 - 15:05

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
pics från trailer:
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

http://www.neogaf.co...&postcount=1501

Postad 20 September 2007 - 16:34

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Nu har den nya siten kommit upp oxå!

http://www.konami.jp/gs/game/mgs4/en/

Postad 21 October 2007 - 18:28

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Från E for All-mässan.

Del 1.
http://www.gametrail...ayer/26745.html

Del 2.
http://www.gametrail...ayer/26747.html

Del 3.
http://www.gametrail...ayer/26749.html

Del 4.
http://www.gametrail...ayer/26751.html

Ryan Payton intervju.
http://www.gametrail...ayer/26742.html

Postad 21 October 2007 - 22:13

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
wow, jag tyckte det var spännande att bara kolla på gameplay, hur kommer det då inte bli att spela? hoppas att "early 2008" verkligen är early oxå...

Postad 21 October 2007 - 22:17

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Det verkar bli grymt! :) :) :)

Postad 22 October 2007 - 08:39

Unregistered441b6096
  • Unregistered441b6096
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om man kommer kunna spela med mus och tangentbord?

Postad 22 October 2007 - 08:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Troligen inte. De har inte nämt ngt om stöd för det iaf.

Hoppas Kojima ryckt upp sig ordentligt. MGS2 och Snake Eater var inte speciellt bra.

Postad 22 October 2007 - 11:33

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Troligen inte. De har inte nämt ngt om stöd för det iaf.

Hoppas Kojima ryckt upp sig ordentligt. MGS2 och Snake Eater var inte speciellt bra.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag håller med om att The Twin Snakes var det bästa, men inte fan var Sons Of Liberty och Snake Eater dåliga..... :)

Postad 22 October 2007 - 11:38

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Nej de var inte dåliga men det var inte heller några wow-upplevelser.
Tror nog att sista delen kommer vara betydligt bättre. MGS2 lämnade bara en jäkla massa frågetecken.

Postad 22 October 2007 - 12:37

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

wow, jag tyckte det var spännande att bara kolla på gameplay, hur kommer det då inte bli att spela? hoppas att "early 2008" verkligen är early oxå...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, 1:a Januari räknar jag kallt med... Annars är det inte tidigt. :)
Riktigt snyggt spel som antagligen kommer bli en storsäljare. Jag längtar!

Postad 22 October 2007 - 13:37

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

Nej de var inte dåliga men det var inte heller några wow-upplevelser.
Tror nog att sista delen kommer vara betydligt bättre. MGS2 lämnade bara en jäkla massa frågetecken.

<{POST_SNAPBACK}>

nja, 2,an var helt okay imo, 3an va snäppet sämre. 4an däremot, som du påpekar, verkar bli ett långt och underbart lir.

Redigerat av Unregistered76725b1e, 22 October 2007 - 13:38.

Postad 22 October 2007 - 14:30

HiDef
  • HiDef
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Näääääär kan viiii få spela detta demo!!

Släpp de till oss nuuuuu! :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.