Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Hembioanläggningen av Dowden

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 January 2009 - 11:48

Dowden
  • Dowden
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Kommentarer till Hembioanläggningen av Dowden

Postad 05 January 2009 - 11:48

D-Crawler
  • D-Crawler
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Snyggt utan tvekan och fin elektronik. 10:an får vänta tills du fixat kablarna, tills dess får du nöjda dig med en 9:a :-)

Postad 05 January 2009 - 12:31

phillewee
  • phillewee
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0
Ganska nice, litet rum , frågan är vad du hade gjort om du hade haft en stationär dator ? :blink:

Postad 05 January 2009 - 12:51

Jungblom
  • Jungblom
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Hehe jo vars man kan ju ligga på golvet...men varför kopplar du inte in datorn till tv-n och surfar där...??
Det där med inbränningar förekommer ju inte längre ändå... Jag har då ialla fall inte märkt av något sånt på min....!! Peppar peppar ta i trä...:blink:

Postad 05 January 2009 - 12:54

Dowden
  • Dowden
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Ganska nice, litet rum , frågan är vad du hade gjort om du hade haft en stationär dator ? ;)

Hehe jo vars man kan ju ligga på golvet...men varför kopplar du inte in datorn till tv-n och surfar där...??

Det där med inbränningar förekommer ju inte längre ändå... Jag har då ialla fall inte märkt av något sånt på min....!! Peppar peppar ta i trä...:blink:

Hehe, roliga är att det är en stationär dator :P Så för tillfället ligger jag på golvet och spelar och liknande.
Som jag skrev så ska jag införskaffa en HDMI>DVI kabel när lönen trillar in den 27:e, då försvinner plattskärmen, och kuron blir min monitor permanent. Det har varit planeringen från början ;)

Har väldigt lite att leva på nu pga jag la hela lönen på tvn.. =P Inbränningar existerar inte på kuron förresten, finns inte ett rapporterat fall (såvitt jag vet)

// Dowden

Postad 06 January 2009 - 11:16

UnBeliever
  • UnBeliever
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Gillade kontrasterna mellan det röda och det svarta. Kommer att bli schysst när det är klart! Helläcker tapet förresten!

/Ola

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.