Kommentarer till Hembioanläggningen av Dowden
Startad av
Dowden
, Jan 05 2009 11:48
5 svar till detta ämne
Postad 05 January 2009 - 11:48
Snyggt utan tvekan och fin elektronik. 10:an får vänta tills du fixat kablarna, tills dess får du nöjda dig med en 9:a :-)
Postad 05 January 2009 - 12:31
Ganska nice, litet rum , frågan är vad du hade gjort om du hade haft en stationär dator ?
Postad 05 January 2009 - 12:51
Hehe jo vars man kan ju ligga på golvet...men varför kopplar du inte in datorn till tv-n och surfar där...??
Det där med inbränningar förekommer ju inte längre ändå... Jag har då ialla fall inte märkt av något sånt på min....!! Peppar peppar ta i trä...
Det där med inbränningar förekommer ju inte längre ändå... Jag har då ialla fall inte märkt av något sånt på min....!! Peppar peppar ta i trä...
Postad 05 January 2009 - 12:54
Ganska nice, litet rum , frågan är vad du hade gjort om du hade haft en stationär dator ?
Hehe jo vars man kan ju ligga på golvet...men varför kopplar du inte in datorn till tv-n och surfar där...??
Hehe, roliga är att det är en stationär dator
Som jag skrev så ska jag införskaffa en HDMI>DVI kabel när lönen trillar in den 27:e, då försvinner plattskärmen, och kuron blir min monitor permanent. Det har varit planeringen från början
Har väldigt lite att leva på nu pga jag la hela lönen på tvn.. =P Inbränningar existerar inte på kuron förresten, finns inte ett rapporterat fall (såvitt jag vet)
// Dowden
Postad 06 January 2009 - 11:16
Gillade kontrasterna mellan det röda och det svarta. Kommer att bli schysst när det är klart! Helläcker tapet förresten!
/Ola
/Ola
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?