Kommentarer till Nya setupen :) av disromance
Startad av
disromance
, Feb 04 2009 05:42
28 svar till detta ämne
Postad 04 February 2009 - 05:42
Snyggt och prydligt! Kul med folk som köper cdskivor, gör det själv också.
Postad 04 February 2009 - 16:53
Tack för kommentaren O113.
De översta skivorna är från vänster Chris Jones "Roadhouses & Automobiles" en riktigt väljudande skiva (en av de bästa enligt mig) med bra musik.
Den andra är Mark Knopfler "The Ragpieker's Dream".
De översta skivorna är från vänster Chris Jones "Roadhouses & Automobiles" en riktigt väljudande skiva (en av de bästa enligt mig) med bra musik.
Den andra är Mark Knopfler "The Ragpieker's Dream".
Postad 04 February 2009 - 23:21
Tack för din kommentar.
Ja du har riktigt schyst uppsättning,som du skrev väldigt lika.
906an är jag sugen på fast har inget att klaga på när det gäller min 875a.
/Jonas
Ja du har riktigt schyst uppsättning,som du skrev väldigt lika.
906an är jag sugen på fast har inget att klaga på när det gäller min 875a.
/Jonas
Postad 04 February 2009 - 23:44
Riktigt snyggt du har där hemma. Fin elektronik och bra fotografier också.
Postad 06 February 2009 - 15:09
Snyggt.. härlig setup...
Nils Lofgren och John Mayer, finns det bättre?!
Nils Lofgren och John Mayer, finns det bättre?!
Postad 07 February 2009 - 01:30
Snyggt, nöjd med B&W?
CD-skivor är kul, köper sjukt mycket skivor (enligt frun) men säljer också iväg en del imellanåt...tankar ingenting om det inte är för att kolla upp nåt jag är skeptisk till, isf. tanka...lyssna...köpa eller radera.
CD-skivor är kul, köper sjukt mycket skivor (enligt frun) men säljer också iväg en del imellanåt...tankar ingenting om det inte är för att kolla upp nåt jag är skeptisk till, isf. tanka...lyssna...köpa eller radera.
Postad 07 February 2009 - 14:32
Jättefin elektronik, du har massor av fina prylar :-) (B&W DM684 gör sig jäkligt bra i svart!) Snyggt inredningsmässigt och mycket vältagna bilder. Mvh
Postad 07 February 2009 - 14:36
Riktigt snyggt, jodå men använder den bara som drivning för center och surr men den funkar klockrent
Postad 11 February 2009 - 23:37
Fin anläggning, bra skivor också med Chris Jones och Nisse Loffgren, har dessa också i min skivsamling:)
Betyget blir en tia!
Mvh:HighEnd-Perra
Betyget blir en tia!
Mvh:HighEnd-Perra
Postad 28 February 2009 - 22:49
Sjukt snygga frontar och center... för att jag har dom själv. Ser att du gillar fota också. Funderar på en Nikon D40 eller D60 till sommaren.
Postad 03 March 2009 - 15:07
Väldigt fint! Snygga bilder också. En överblick över soffan hade inte vart fel annars klockrent.
Postad 07 March 2009 - 16:54
Hör du någon skillnad när du satt stenplattor under frontarna? Har ju samma B&W själv och blir lite nyfiken.
Postad 14 March 2009 - 15:52
Snyggt galleri och riktigt fina prylar, sen att du med är Helsingborgare gör inte saken sämre;)
Postad 21 March 2009 - 17:41
Tackar! Vad har du ställt högtalarna på, och hjälper det nått... Behöver tips. I övrigt mycket fina grejer, inte minst optiken
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
57 bilder
61 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?