Om du äger en Denon: 3808,4306,4308, Eller en AVC/AVP-A1HD'A' och som mig vill ha ett alternativ till deras egna 'Web Controller GUI'(Är själv inte nöjd med dennas översikt/snabbhet), Så varför inte testa Command3808, Som är en 'open source' applikation till ovan nämnda produkter.
Programmet är skrivet i första hand för Denon 3808 men fungerar även till alla andra modeller som huserar en Ethernet koppling, Och även fast vissa funktioner/inställningar för dom andra modellerna ej finns(är du kunnig så är det bara att ta del av 'koden' och lägga till vad som önskas) så tycker jag detta program är ett måste även för oss icke 3808 ägare.
Länk till tråden där upphovsmannen(SpankyInChicago) bistår med en 'inofficiell support' och där vi dödliga kan ge ris eller ros, Önskningar/frågor om nuvarande/framtida funktioner.
Detta program har även fått lite uppmärksamhet(Med all rätt) utanför den inbitna 'forumvärlden', AVClubHouse.com har summerat det riktigt bra enligt mig.
Lägger upp lite bilder på Command3808 från just AVClubHouse.com:
MAIN ZONE:
NET/USB:
SURROUND PARAMETERS:
VIDEO PARAMETERS:
SCRIPTS/MACROS:
MINI GUI:
Om ni frågar mig varför jag fäst mig vid Denon(Förutom allt vad välljud heter) så är det just detta med att program som Command3808 kan bli en realitet för allmänheten utan inblandning från Denon(I detta fall).
EDIT: AVR-4306 lades även till som en fungerande Denon produkt(Tackar Ageve).
Mvh.
Mats
Redigerat av Noobman, 24 May 2009 - 21:37.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Denon x800 2022/23
277 bilder
43 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?