Kommentarer till Min studentlägenhet av aejohansson
Startad av
aejohansson
, Sep 06 2009 18:59
17 svar till detta ämne
Postad 07 September 2009 - 17:55
Snyggt och verkligen bra musik smak(de posters som hänger på väggen)!
Postad 07 September 2009 - 18:07
Tack ska ni ha! =)
Skivorna på väggen representerar väl inte direkt bara den musik jag tycker absolut bäst om utan många är valda utifrån att jag gillar omslagen
Skivorna på väggen representerar väl inte direkt bara den musik jag tycker absolut bäst om utan många är valda utifrån att jag gillar omslagen
Postad 08 September 2009 - 18:06
Grymt snyggt..Gillade skarpt grupperna du har på vägarna...Keep up..Kolla gärna mitt galleri...
Postad 09 September 2009 - 09:44
riktigt trevligt rum, och riktigt fin anläggning du skaffat dig som student, (jag vet hur det är med pengar som student,studerar själv)
Postad 16 September 2009 - 16:20
grymt snyggt, körsbärs utförandet på högtalarna passade skit bra i ditt rum(:
Postad 30 September 2009 - 18:41
Finfint vardagsrum men vad är det du har under tv-bänken samt lite bilder på förstärkaren?
Postad 02 October 2009 - 16:26
Very Nice indeed!.. En fråga bara. Var har du köpt absorbeterna? (de svarta ovan soffan) . Jag letar efter en lösning på mitt akustik problem i nya lägenhet. De där va ganska diskreta, men snygga på samma gång
Postad 19 October 2009 - 10:29
anteljungh: De köptes när RC-ljud och bild la ner. Har ingen aning om vart man kan köpa annars..
Perki: Under bänken ligger just nu böcker för att bänken började svikta. Ska ta mer bilder av vad som finns i skåpet sen.
Perki: Under bänken ligger just nu böcker för att bänken började svikta. Ska ta mer bilder av vad som finns i skåpet sen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
61 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?