Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Q-base 2010

11 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 06 September 2010 - 11:48

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10338 inlägg
  • 0
Tänkte på skoj höra om det e några här på forumet som tänkt att åka till detta event,
Det är alltså detta jag pratar om: Q-BASE 2009 "After movie"
och dett äger alltså rum på "Weeze" flygplats i Tyskland nu den 11 september, det är en hardstyle event i första hand, men det kommer att vara många olika artister på plats och man kan förvänta sig ganska sköna blandningar :(

Om det är så att någon mer ska ner dit så kan man kanske komma med lite ombömmen efter, kanske någon bild m.m.

För mig bär det av redan nu på fredag så det blir en hel helg i Tyskland, första kvällen blir det väll att utforska det nattliga utbudet i "Dusseldorf"... :lol:

#2

Postad 06 September 2010 - 12:10

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7899 inlägg
  • 0

Tänkte på skoj höra om det e några här på forumet som tänkt att åka till detta event,
Det är alltså detta jag pratar om: Q-BASE 2009 "After movie"
och dett äger alltså rum på "Weeze" flygplats i Tyskland nu den 11 september, det är en hardstyle event i första hand, men det kommer att vara många olika artister på plats och man kan förvänta sig ganska sköna blandningar :(

Om det är så att någon mer ska ner dit så kan man kanske komma med lite ombömmen efter, kanske någon bild m.m.

För mig bär det av redan nu på fredag så det blir en hel helg i Tyskland, första kvällen blir det väll att utforska det nattliga utbudet i "Dusseldorf"... :lol:


Ska inte på Q-Base men har varit i Düsseldorf ett antal gånger. Ta dig till Gamla Stan, finns många schyssta ölhak där.
Kvarteret kring Bolkerstraße är bra.

#3

Postad 06 September 2010 - 23:35

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2834 inlägg
  • 0
Kommer nog att bli ett schysst partaj! :(

#4

Postad 07 September 2010 - 06:12

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3166 inlägg
  • 0
Jag var där 2008, riktigt bra drag men blev sur när vakterna kasta bort mina proteinbars vid entrén men den lilla burken med vita piller i (koffein) fick jag behålla, (det framgick inte på burken vad det var i) :)

Förbered med mycket Euro i cash, mat och dryck är dyrt och snålt, tänk dig en Hamburgare på donken för 10 spänn, där kostar liknande 50:-. Vatten är dyrare än dom konstiga "redbull"-dryckerna dom säljer.

Annars grymt coolt med dom gammla Nazi-bunkrarna som blivit utsmyckade till feta dansgolv med grymt bra ljudanläggning.

#5

Postad 07 September 2010 - 08:29

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10338 inlägg
  • 0

Ska inte på Q-Base men har varit i Düsseldorf ett antal gånger. Ta dig till Gamla Stan, finns många schyssta ölhak där.
Kvarteret kring Bolkerstraße är bra.


check ! :)

Kommer nog att bli ett schysst partaj! :D


Jepp, jag hoppas på det ! :blink:

Jag var där 2008, riktigt bra drag men blev sur när vakterna kasta bort mina proteinbars vid entrén men den lilla burken med vita piller i (koffein) fick jag behålla, (det framgick inte på burken vad det var i) :D

Förbered med mycket Euro i cash, mat och dryck är dyrt och snålt, tänk dig en Hamburgare på donken för 10 spänn, där kostar liknande 50:-. Vatten är dyrare än dom konstiga "redbull"-dryckerna dom säljer.

Annars grymt coolt med dom gammla Nazi-bunkrarna som blivit utsmyckade till feta dansgolv med grymt bra ljudanläggning.


jo, jag har fattat det som att det e SNOR BYRT !
så jag e beredd på det, ska vara där i 2dagar och har tänkt ha med 200 euro, men tänkte försöka att inte bränna allt... :)

Haha, ofta dom tar dina "Barrs" men lämnar kvar vita piller..., tror du man kan ta med sig svamp in, eller typ sprutor med okänt innehåll...?! :blush:

Skam nah med sig någon "Barrs" så får man väll stoppa ner dom i byxorna när man ska gå in, det e ju sjukt smidigt att ha som mat vid sådanna här tillfällen ju !!!

Edit: Själva området ärsom sagt riktigt häftigt, har dock bara sett bilder men det ser mycket lovande ut ! :blush:

#6

Postad 07 September 2010 - 10:59

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3166 inlägg
  • 0

check ! :)



Jepp, jag hoppas på det ! :blink:



jo, jag har fattat det som att det e SNOR BYRT !
så jag e beredd på det, ska vara där i 2dagar och har tänkt ha med 200 euro, men tänkte försöka att inte bränna allt... :)

Haha, ofta dom tar dina "Barrs" men lämnar kvar vita piller..., tror du man kan ta med sig svamp in, eller typ sprutor med okänt innehåll...?! :blush:

Skam nah med sig någon "Barrs" så får man väll stoppa ner dom i byxorna när man ska gå in, det e ju sjukt smidigt att ha som mat vid sådanna här tillfällen ju !!!

Edit: Själva området ärsom sagt riktigt häftigt, har dock bara sett bilder men det ser mycket lovande ut ! :blush:



Ja har du svamp och sprutor med dig får du gå före i kön :D

Ja ha bars och sånt på dig osynligt i fickorna, se till och ha en tom vatten/sportflaska med dig, är det vatten i den kommer dom kasta den :D men är den tom kan du fylla på den på toaletterna i tvättställen.

Annars är det ett grymt event, c:a 15 dansgolv(bunkrar) allt från vanlig Trance till den sjukaste Harcore du nånsin hört :lol:

#7

Postad 07 September 2010 - 13:56

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10338 inlägg
  • 0
ok, så man får ha med sig en tom flaska in, men inte vatten.. ?! :)

haha, bara för att dom ska kunna tjäna pengar på vattnet.. ?!
Va roliga dom är... :)

Jo, det ska tydligen vara sjukt blandat, det ska bli kul!
gillar just att det är så mycket att välja på !

#8

Postad 07 September 2010 - 17:19

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3166 inlägg
  • 0
Här är några klipp jag precis slängde upp på youtube, filmad med tjejens gammla Canon och hon kan även höras bablandes i bakgrunden och förstör det fina beatet :)

http://www.youtube.c...h?v=XeKnoXw8sWU

http://www.youtube.c...h?v=VL2fKK5ibVg

#9

Postad 08 September 2010 - 10:27

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10338 inlägg
  • 0
Andra Videon ser trevlig ut, första måste varit ganska tidigt när inte så många va på plats eller ?

#10

Postad 08 September 2010 - 11:29

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3166 inlägg
  • 0

Andra Videon ser trevlig ut, första måste varit ganska tidigt när inte så många va på plats eller ?



Nä grejen var den att den hangaren var den enda som spelade vanlig Trance bla Marcel Woods spela där den kvällen och det var inte så många som uppskatta det golvet så därför var det inte så många där om man jämför med dom andra golven fast vi gilla det och var där många gånger. Det andra klippet var från "Main-floor" som är helt utomhus, sjukt mycket folk :)

#11

Postad 08 September 2010 - 11:32

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10338 inlägg
  • 0
Ja, man blir sjukt sugen ! :)

inte långt kvar nu !

#12

Postad 10 November 2010 - 15:15

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3166 inlägg
  • 0
Hur var eventet, är du nöjd och var mina tips till nytta?

Hitta denna :D

http://www.youtube.c...player_embedded



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.