MondayBar, Summer Cruise 2011 (26-28/8)
88 svar till detta ämne
#1
Postad 29 June 2011 - 12:39
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
Då var det dags igen för nästa kryssning. 
Verkar ha blivit något konstigt för Silja Line denna gång då de missat att ringa till rätt många som skrev upp sig på listan. Ringde nyss och bokade och då fanns det några A-hytt kvar, men man fick skynda sig, samt en massa B- och C-hytt. En så länge är dessa bokade: TECHNOSTATE floor: Astral Projection (Israel) Azax Syndrome (Israel) Klopfgeister (Germany) Espark & Hiawata (Denmark) Mad Actors Chaman
MONDAY BAR WHITE floor: Arty (Russia) Greg Downey (Ireland) Daniel Kandi (Denmark) Ørjan Nilsen (Norway) Nitrous Oxide (Poland) Cally Gage (UK) Sergei Shkuroff (Finland)
MONDAY BAR BLACK floor: The Prophet (NL) B-front (NL) Josh & Wesz (NL) Ophidian (NL) Wildstylez (NL) Hosted by: Da Syndrome (NL)
MONDAY BAR ALLSTARS floor: Miss Dilemma Ayda Fabian Kempe Fred Acler JP Bates Hodel Jonas Hörnblad Stalker Psyfighter
Mer info samt bokning hittar ni här http://www.mondaybar...er-cruise-2011/Åter igen grym line up, framförallt på Black golvet
Redigerat av USiT2009, 29 June 2011 - 12:42.
#2
Postad 29 June 2011 - 19:56
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Japp jag har en hytt bokad och betald
Mycket Psy denna gång men det kan bli najs och så är det ju gammla bettan vi ska åka med, gillar Panorama-golvet, ljudkvalitén brukar vara bäst där uppe.
#3
Postad 30 June 2011 - 08:12
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
Samma här, denna båt är mycket "roligare" än den andra.
Träffades vi på B&W Lactoferrin?
Det kom nämligen fram helt okända människor och presenterade sig som jag inte hade någon aning om vilka dem var, tänkte om du var en av dem =)
#4
Postad 30 June 2011 - 20:10
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Samma här, denna båt är mycket "roligare" än den andra.
Träffades vi på B&W Lactoferrin?
Det kom nämligen fram helt okända människor och presenterade sig som jag inte hade någon aning om vilka dem var, tänkte om du var en av dem =)
Nä vi möttes inte, hade utsikt efter en kossa och en struts men icke. Jag kör alltid med en svart ganska tajt tisha och klassiska Space Tribe-brallor, svarta med vita trianglar på sidorna, känner mig ganska ensam med dom nu för tiden, dom tillverkas inte längre så jag försöker vara sjukt försiktigt med dom jag har. Här är ett klipp från förra Summer Cruise, var sån fet bas på panorama så min lilla kamera fick jobba arslet av sig får att försöka dämpa http://www.youtube.c...h?v=zCY-kPU0Fj8Bra hud där framme på högtalarna, vet att Kamui är avis när jag åker på sånt här  Några fler sköna nostalgi-klipp http://www.youtube.c...h?v=LpqsWeXTuPAhttp://www.youtube.c...feature=related
Redigerat av Lactoferrin, 30 June 2011 - 20:33.
#5
Postad 01 July 2011 - 09:03
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
#6
Postad 01 July 2011 - 09:27
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Luktade det illa där inne eller varför har snubben en gasmask på sig?!?
#7
Postad 03 July 2011 - 16:41
passi0nmasteR
-
passi0nmasteR
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
MONDAY BAR BLACK floor:
bästa golvet!
#8
Postad 03 July 2011 - 16:47
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Hehe, det vet du! Köttet såg fint ut där, det är ju en viktig del i kostcirkeln.  Luktade det illa där inne eller varför har snubben en gasmask på sig?!? 
Hehe, ja det finns mycket sjuka utstyrslar på kryssningarna.  Här är en ny promotionfilm om Mondaybar som var riktigt schysst: http://www.youtube.c...player_embedded(mer hud och kött)
#9
Postad 15 August 2011 - 20:19
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Bump
...snart
#10
Postad 15 August 2011 - 20:26
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Spelningen på Sundeck är en hyllning till Dotér som gick bort i juni. Där kommer den bästa musiken att spelas
/G
#11
Postad 15 August 2011 - 20:48
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Dags för kassler igen då?
#12
Postad 15 August 2011 - 21:08
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Dags för kassler igen då? 
Japp det kan du räkna med, ska du med? Kolla in kjoltyget i klippet jag posta i inlägg #8, 0:28 in i klippet, het brud  Tycker ändå att dom hetaste brudarna är lätträknade, börjar komma så mycket brudar, visserligen med kassler, med hängiga magar och spinkiga dallriga ben och annat nästy och dom tvekar ju inte att visa det heller  Spelningen på Sundeck är en hyllning till Dotér som gick bort i juni. Där kommer den bästa musiken att spelas 
Tyvärr är ju sundeck på Festival usel i jämförelse med Romantika, knappt man kan kalla det sundeck.
#13
Postad 15 August 2011 - 21:15
Unregistered41576
-
Unregistered41576
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Jag ska med, kommer bli kungligt roligt. musiken är så rätt. undrar om kan är sliten på sondag kväll? förmodligen
kanske ses där. Lev väl
#14
Postad 16 August 2011 - 20:37
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Japp det kan du räkna med, ska du med?
Kolla in kjoltyget i klippet jag posta i inlägg #8, 0:28 in i klippet, het brud 
Tycker ändå att dom hetaste brudarna är lätträknade, börjar komma så mycket brudar, visserligen med kassler, med hängiga magar och spinkiga dallriga ben och annat nästy och dom tvekar ju inte att visa det heller 
Tyvärr är ju sundeck på Festival usel i jämförelse med Romantika, knappt man kan kalla det sundeck.
Vissa dom bara roar sig!
#15
Postad 16 August 2011 - 20:43
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Vissa dom bara roar sig!
Kamui, på den här turen ska jag filma extra mycket kassler och lägga upp på tuben för din skull
#16
Postad 17 August 2011 - 06:38
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Kamui, på den här turen ska jag filma extra mycket kassler och lägga upp på tuben för din skull 
Gör det!
#17
Postad 17 August 2011 - 08:28
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Hade varit super att haka på denna !
men jag hade tyvärr inte möjlighet...
men jag ska på Q-base 10e september så det får duga...
#18
Postad 17 August 2011 - 13:27
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
men jag ska på Q-base 10e september så det får duga... 
Varit där förr? https://www.minhembi...howtopic=268009
#19
Postad 17 August 2011 - 13:51
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
ja jo det stämmer bra det
jag som startade den tråden förra sommaren.
#20
Postad 17 August 2011 - 19:52
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
ja jo det stämmer bra det
jag som startade den tråden förra sommaren.
Jaha det var du  Du svarade inte på mitt sista inlägg i den tråden
#21
Postad 18 August 2011 - 07:33
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Haha, vilket minne
ja, det var grymmt !
#22
Postad 18 August 2011 - 12:21
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
Tyvärr är ju sundeck på Festival usel i jämförelse med Romantika, knappt man kan kalla det sundeck.
Fast de jobbar på att försöka få tillgång till stora så håll tummarna. Dräkten är beställd för denna, nu hoppas jag bara att den kommer fram i tid =)
Redigerat av USiT2009, 18 August 2011 - 12:21.
#23
Postad 18 August 2011 - 14:44
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Fast de jobbar på att försöka få tillgång till stora så håll tummarna.
Dräkten är beställd för denna, nu hoppas jag bara att den kommer fram i tid =)
En ny kossa?  "stora"? Har dom ett större sundeck? Runt helikopterplattan kanske. 
#24
Postad 18 August 2011 - 14:52
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
En ny kossa? 
"stora"? Har dom ett större sundeck? Runt helikopterplattan kanske.
Nja, kossan åker med oavsett andra val av dräkter. Kryssning utan kossan funkar inte, glömde den en gång och folk började ropa efter kossan och var lite svårt att dra på sig den då då den låg hemma =). Den som komma ska märks på kryssningen... mohahahahahaha Mm, tyckte Staffan babbla om det i TC tråden, att det skulle vara någon stor deck.
#25
Postad 20 August 2011 - 05:31
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Gammal promo men ändå teasande vad som komma skall http://www.youtube.c...player_embedded
#26
Postad 20 August 2011 - 13:38
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Gammal promo men ändå teasande vad som komma skall 
http://www.youtube.c...player_embedded
Schyssta sillisar vid 1:09  (Varför tittar jag på detta egentligen?!)
#27
Postad 20 August 2011 - 14:32
Unregistered178bc39f
-
Unregistered178bc39f
-
Användare
-
-
124 inlägg
Speltider:
Friday, August 26
MONDAY BAR SUMMER CRUISE PRE PARTY
Sailor's Pub, deck 7
18.00-19.30 : Anton Auroform
19.30-21.00 : Hodel
MONDAY BAR ALLSTARS FLOOR
Panorama Bar, deck 9
21.00-22.30 : Tatsumi Suzuki
22.30-00.00 : Ayda
00.00-01.00 : Fred Acler
01.00-02.00 : Hodel
02.00-03.00 : JP Bates
03.00-04.00 : Jonas Hörnblad
04.00-05.00 : Stalker
05.00-06.00 : Fabian Kempe
MONDAY BAR BLACK FLOOR
Dancing Palace, deck 7-8
Hosted by Da Syndrome
22.00-00.00 : Josh & Wesz
00.00-01.30 : B-Front
01.30-03.00 : Wildstylez
03.00-05.00 : The Prophet 25YRS set
05.00-06.00 : Ophidian
MONDAY BAR MORNING GYMNASTICS
Sailor's Pub, deck 7
06.00-??.?? : Psyfighter
Saturday, August 27
SUNDECK FLOOR
Sundeck, deck 9 (at the back of the ship).
In case of bad weather, we're at Panorama Bar, deck 9.
DOTÉR ALLSTARS
12.30-13.00 : WonderjaY
13.00-13.45 : Tatsumi Suzuki
13.45-14.30 : Mike Shiver
14.30-15.15 : Steve
15.15-16.00 : WonderjaY
16.00-18.00 : Back 2 Bananas
MONDAY BAR WHITE PRE PARTY
18.00-19.00 : Fred Acler
19.00-20.00 : kolizz
20.00-21.00 : RMX Mike
MONDAY BAR WHITE FLOOR
Panorama Bar, deck 9
21.00-22.30 : Sergei Shkuroff
22.30-00.00 : Ørjan Nilsen
00.00-01.30 : Arty
01.30-03.00 : Daniel Kandi
03.00-04.30 : Greg Downey
04.30-06.00 : Nitrous Oxide
06.00-08.00 : Cally Gage
TECHNOSTATE FLOOR
Dancing Palace, deck 7-8
22.00-23.30 : Chaman - dj set
23.30-01.00 : Espark & Hiawata - dj set
01.00-02.00 : Klopfgeister - live
02.00-03.00 : Azax Syndrome - live
03.00-04.20 : Mad Actors - live
04.20-06.00 : Astral Projection - live
#28
Postad 21 August 2011 - 07:00
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Schyssta sillisar vid 1:09 
(Varför tittar jag på detta egentligen?!)
...för att du går igång på kassler
#29
Postad 21 August 2011 - 07:07
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Speltider:
Friday, August 26
MONDAY BAR SUMMER CRUISE PRE PARTY 05.00-06.00 : Fabian Kempe
Nån som vet om han är bror eller nåt till Fredrick Kempe? Fredrik kör ju nån form av Trance-opera: http://www.youtube.c...h?v=ivHcSGuvdns0.30 in klippet.
#30
Postad 22 August 2011 - 07:24
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
Tids tabel så man inte missar något (snyggt fixat igen Goody) Google Docs
#31
Postad 22 August 2011 - 07:54
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
...för att du går igång på kassler 
Det stämmer
#32
Postad 22 August 2011 - 08:53
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Schyssta sillisar vid 1:09 
(Varför tittar jag på detta egentligen?!)
Varför inte... ?!
#33
Postad 23 August 2011 - 14:02
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
nu är äntligen TOKLADDAD tråden uppe på TC, då är det bara att börja ladda.
Perfekt att man har semester denna vecka med, då blir det mycket lättare att förbereda sig.
Kossan är tvättad =)
#34
Postad 23 August 2011 - 15:39
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
nu är äntligen TOKLADDAD tråden uppe på TC, då är det bara att börja ladda.
Perfekt att man har semester denna vecka med, då blir det mycket lättare att förbereda sig. Kossan är tvättad =)
Jag är ledig på fredag, får räcka som uppladdning. Prova mina Space Tribe idag, satt som smort, som vanligt
IMAG0137.jpg 850.18K
1 Antal nerladdningar
#35
Postad 23 August 2011 - 16:59
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
MEN OHHH!!!!
Jag hade fått för mig att det var på Torsdag vi åkte, bästa att boka om tåget då =)
#36
Postad 25 August 2011 - 20:10
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Japp, imorgon bär det iväg!  Så här såg det ut förra året: http://www.youtube.c...h?v=NeP62l4f850Jag ska köpa mig en ny kamera imorgon som jag hoppas ger ännu bättre kvalité både på ljud och bild, den jag ska köpa filmar i 1080i, det går åt nu när jag ska filma kassler åt vissa personer här
#37
Postad 25 August 2011 - 20:26
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1766 inlägg
Usch vad jag är avis på er just nu. Jag hade gärna hängt på, men jag är dessvärrre uppbokad med annat. Synd, för det kommer en hel del DJ:s som jag vill se live (speciellt Arty och Daniel Kandi).
Ha så najs och glöm inte att ta lite bilder och filma lite, så vi som är hemma får se vad vi missat.
#38
Postad 25 August 2011 - 20:49
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
Wooohooo strutsen är lagad.
Har suttit och meckat framför MacGyver introt och lyckades fixa strutsen.
Så kossan och strutsen får träffas en sista gång på denna kryss, sen blir det R.I.P. för strutsen
Redigerat av USiT2009, 25 August 2011 - 20:50.
#39
Postad 26 August 2011 - 07:29
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Fan va kul, Aja jag satsar på Q-base om 2 veckor i stället jag har ett par av dessa:  Fast i svart utförande med nionblåa tribals  Riktigt snygga i verkligheten
#40
Postad 26 August 2011 - 07:35
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
Nu sitter vi på tåget, om ca 2h är vi framme, sen gäller det att döda tiden till 1500
#41
Postad 26 August 2011 - 07:41
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
vart går båten från ?
vart ska du död tid ?
#42
Postad 26 August 2011 - 07:53
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Fan va kul, Aja jag satsar på Q-base om 2 veckor i stället
jag har ett par av dessa:
Fast i svart utförande med nionblåa tribals  Riktigt snygga i verkligheten 
Najs, jag har funderat på att skaffa dom här  Men jag tycker dom har lite väl mycket bootcut och så har jag för mig att dom inte har resor i midjan, stämmer det? Som surfshorts.
#43
Postad 26 August 2011 - 07:58
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
vart går båten från ? vart ska du död tid ? 
Tyvärr är Saturn Return stängt, deras gammla lokal i gamla stan är på väg att rasa samman annars är det ett bra ställe att besöka innan ett event. Jag är osäker på vart båten går ifrån, Fri- elle Värthamnen, mina polare har koll. Konstigt att jag inte fått nåt mejl från Mondaybar, dom brukar några dagar innan skicka ut ett med lite info och vad man ska tänka på mm.
#44
Postad 26 August 2011 - 08:11
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Najs, jag har funderat på att skaffa dom här

Men jag tycker dom har lite väl mycket bootcut och så har jag för mig att dom inte har resor i midjan, stämmer det? Som surfshorts.
dom va också jäkligt snygga ! Det du säger stämmer bra ! Det är ingen resor i midjan utan jag kör med spänne till, ett diskret och som "inte synns" Man får dra åt dom i nederkant för att inte benen ska fladdra omkring helt okontrollerbart, men gör man det så är dom super ! Sitter vansinnigt snyggt på mig och är jätte sköna och smidigare än dom flesta byxor jag provat trots att dom är tight-fit om man bortser från benen
#45
Postad 26 August 2011 - 13:35
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
By är kossan på plats utanflr båten =)
#46
Postad 28 August 2011 - 11:08
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Trött och sliten idag  Mina grannar på båten var ovanligt lugna, spela ingen musik så jag fick för en gångs skull sova en del. Lite smakprov på hur det var: http://www.youtube.c...h?v=S499iIrZQUkSka lägga upp mer klipp men jag tyckte inte det var så bra klipp jag filma den här gången, hade mixtrat lite med kamerans inställningar för att få den bättre men det blev bara sämre
#47
Postad 29 August 2011 - 07:59
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Var ni upp på sundeck? Där Doter Alllstars spelade?
/G
#48
Postad 29 August 2011 - 08:06
USiT2009
-
USiT2009
-
Veteran
-
-
1923 inlägg
Jag var där och den spelningen var nog en av kryssningens bästa spelningar.
Var mycket nytt folk som man inte sett tidigare, sen var det ganska lugnt i korridorerna mot vad det brukar vara med hytt partyn osv.
Andra dagen lyckades våra grannar vakna och köra på, men första dagen var ganska lugnt.
#49
Postad 29 August 2011 - 09:15
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Hu va det nu då ?!
Hitta ni någon kassler ?!
#50
Postad 29 August 2011 - 15:52
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Hu va det nu då ?!
Hitta ni någon kassler ?! 
Jo kassler fanns det gott om men jag palla inte jag dom med kameran som ett pervo  och som jag sagt tidigare så börjar det bli brist på brudar med bra kroppar  Här är resten av dom klipp jag lagt upp: http://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedUsit2009, såg du donnan som jobba på båten, hon sålde bla krök utanför taxfreen innan taxfreen öppna i fredags, hon var så sjukt lik Angelina Jolie, henne smög jag på och försökte fota som ett pervo men fick ingen bra bild tyvärr, ska lägga upp en av dom jag tog på henne här senare.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|