Kommentarer till Min hemmabio av ChristianFalk
Startad av
ChristianFalk
, May 23 2012 22:45
35 svar till detta ämne
Postad 24 May 2012 - 02:18
Väldigt cleant och snygg! Ser dock ut som att du har fronthögtalarna rätt på golvet? I så fall skulle jag rekommendera ett par sd-fötter under, städar upp ljudbilden en del! Jag har lillebrorsorna till dina frontar så jag har provat själv.
Postad 24 May 2012 - 07:13
Ser väldigt bra ut! Dock som tidigare påpekat tycker jag du ska skaffa några fötter/kuddar under fronthögtalarna. Tycker du att Concept-centern räcker till i vad det ser ut så pass stort rum, då den ser väldigt liten ut i jämförelse.
Postad 24 May 2012 - 16:02
Stiligt. SD-fötterna gör väldigt mycket bra för ljudet, bra köp. Och fint jobbat för övrigt. Bara att köra på men akta benet.
Postad 03 June 2012 - 23:27
Här kommer ytterligare ett tips förrutom SD-fötterna.
Försök att få upp centern från golvet och rikta den mot dig. Som det ser ut nu verkar centern vara placerad direkt på golvet, vilket inte är är helt optimalt.
För övrigt tycker jag det ser snyggt ut...
G
Försök att få upp centern från golvet och rikta den mot dig. Som det ser ut nu verkar centern vara placerad direkt på golvet, vilket inte är är helt optimalt.
För övrigt tycker jag det ser snyggt ut...
G
Postad 05 June 2012 - 21:45
Tack för tipset
Men det har jag redan gjort om du kollar vidare på bilderna. Men alla tips är bra!
Postad 12 June 2012 - 16:19
Riktigt trevligt och stilrent, kanske några bilder på vad som driver alla högtalare med
Postad 12 June 2012 - 19:52
Ser riktigt frächt ut
)
Gillar vita rum, trots att jag kommer att ha det mörkt i mitt
10p från mig.
Gillar vita rum, trots att jag kommer att ha det mörkt i mitt
10p från mig.
Postad 14 June 2012 - 18:28
minns inte om jag har kommenterat här tidigare, men jag gillar detta som tusan, vitt, cleant och snyggt, full pott från mig
/a new level
/a new level
Postad 20 June 2012 - 14:22
Såja, riktigt fint och stilrent, har du valt bort gardiner eller bara inte hunnit med att sätta upp några?
Postad 20 June 2012 - 15:57
Riktigt fint, god smak!
Lite udda sätt att visa hur skinande rent ditt chassi var må jag säga..
Självklar 10a + bokmärkt
Lite udda sätt att visa hur skinande rent ditt chassi var må jag säga..
Självklar 10a + bokmärkt
Postad 26 June 2012 - 09:51
Jättesnyggt! Vitt och stilrent. Tycker du att det stör med det vita när du använder projektorn?
Postad 12 July 2012 - 14:54
Läckert med liggande panel. fina högtalare också, hade själv stativaren för ett par år sedan!
Postad 25 July 2012 - 14:29
hej, kikar lite då och i ditt album för det är så cleant!
ditt väggställ du har till centern, vad är det för nåt?
vill också ha min på väggen men hittar ej nåt som passar, vi har typ samma storlek på våra centers såg jag.
tacksam för svar.
ditt väggställ du har till centern, vad är det för nåt?
vill också ha min på väggen men hittar ej nåt som passar, vi har typ samma storlek på våra centers såg jag.
tacksam för svar.
Postad 17 November 2012 - 22:50
Trevlig lya, en matta skulle nog förbättra klangen en del dock samt lite tavlor.
Postad 17 November 2012 - 23:35
Har sagt det förut men säger det igen, ser ut att vara en j*vla trevlig bostad
Postad 18 November 2012 - 17:52
Har sagt det innan och jag säger det igen. F*N va myyyysigt. Dras ohört mycket till din inrednings stil. Det ljusa öppnar upp så mycket och man blir pigg och vill andas
) Väldigt avkopplad och vilosam stämning.
Postad 20 November 2012 - 15:15
Snyggt, men föööör mycket vitt, in med lite färg på mattor, tavlor m.m
Postad 25 November 2012 - 10:35
Snyggt!! Köpte oxå sd kuddar till mina Wilson, är spänd på att få testa dom!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
17 bilder
10 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?